Er det bare meg?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 30
    Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er det bare meg?

Eller har AVforum blitt mer og mer absurd i den siste tiden.... synes virkelig det begynner å bli litt smårart her inne (ikke at jeg har vært så flink til å motvirke dette, snarere tvert imot ops: ).

Active
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    371
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig, mindre interessant og mere humoristisk...vet ikke helt hva jeg mener om det selv. Fortiden er det ingen spesielle emner jeg følger med på heller...Var utrolig spennende med SVS i begynnelsen

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, vi er en gjeng med særinger. ;-)

(Problemet er vel at vi har diskutert de generelle tekniske tingene opp i mente og dermed blir nødt til å diskutere damer og annet tull)

Det er grense hvor mange PT-A700 VS Z3 diskusjoner som er interessante å følge med.

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :lol: Godt poeng. Blitt veldig mye topics i gaten: hva skal jeg velge? nå i det siste.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Er som du sier litt over snittet med halvnakne damer og diktning her inne om dagen. Det skyldes vel kanskje at toppsesongen for nye produkter er noe på hell, men etter Cebit må det jo være noe vi kan snakke om igjen her.

Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Før så hang jeg her inne hele tiden.
    Men etter noen uheldige episoder og dalende kvalitet på lesestoff og innlegg så har det fadet ut. mindre og mindre tid blir brukt her inne.
    Men det skal sies at er det noe jeg lurer på så spør jeg og får alltid svar. Så det er kompetente og hjelpsomme folk her.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En sinnsykt stor kompisgjeng

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er bare å skaffe seg en gammel crt proj så er mulighetene for å diskutere mulige tweak uendelige!

Jeg har dette flotte forumet å takke for at jeg nå sitter med 110" pixelfritt kongebilde på hjemmekinoen! 8)

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og jeg har dette forumet å "takke" for at jeg nå sitter med et anlegg mye dyrere enn jeg hadde tenkt meg...... Men er jo glad for det.... :wink: Og ikke minst, fått øynene opp for at det finnes mye mer enn HFK..... 8)

Men det er jo greit dersom en kan holde "det utenomfaglige" i Generelt Chichat, og ikke i de tekniske trådene. Det er min største irritasjon, innlegg som "Dahhhhh" og sånn.......

Jeg for stort sett også gode svar, og har møtt mange hyggelige mennesker med samme interesse pga dette forumet, så jeg kommer nok til å fortsette å bruke tid her, ja....

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jepp, jeg har også lagt merke til at det har blitt mye "off topic"
    Men det er forøvrig helt greit.
    Lygren har sikkert rett. Forumet våkner til liv igjen når det kommer nye ting i hyllene. Den nye denon`en (5805??) vil sikkert være et hot topic.

Active Atano sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    395
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snodig... jeg trodde bare det var jeg som hadde mistet litt av gnisten. Vi får håpe Lygren har rett. Nå har det vel flatet ut litt pga. plasma og projektorer har blitt utrolig mye vanligere enn det var for bare 1-2 år siden, noe som samtidig førte til en boom med folk som kjøpte tilhørende lydanlegg til kinoen. Nå sitter vel alle sammen tilfreds i sofan og nyter filmene regner jeg med Bortsett fra meg da som solgte "kinoen" min for 6mnd siden og skriker meg i seng hver kveld i ren savn :evil:

Intermediate Evolved sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Premiedust :wink:

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...og bare for å understreke det... det er iallfall mange som er innom her! Snitt på over 6500 unike pr. dag tilsvarer jo nesten 200.000 unike besøkende denne mnd'en om tempoet holder seg, så det er bare å komme dere ut fra kinorommene og godsofaen og inn på banen igjen, for testing av utstyret har dere jo IKKE tid til! Er mange gjester og medlemmer innom som er sugne på kvalifisert AV-diskusjon (les: ikke halvnakne damer osv.)

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hvertfall fått mye god hjelp her inne osv,vet ikke om jeg har bidradd med så mye positivt selv det får
    være opp til andre å bedømme.(tror selv jeg har tatt meg opp litt) Grunnen til at jeg tror så flott om meg selv
    (haha må le åsså får vel stryk av en eller annen nå) det er at jeg har brukt mye mer tid på å gi noen svar tilbake på andre innlegg visst
    jeg har følt at jeg har kunnet bidra med et riktig og godt svar !

Tenkte ikke på sånt før, men er ikke det et godt poeng ? Hvertfall visst du er ivrig bruker av forumet syns nå jeg...
    Trodde heller ikke det skulle bli så morsomt her inne

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå synes jeg forumet begynner å bli skikkelig vårslapt. Vi trenger nye produkter å diskutere!

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av polkalizer
    Nå synes jeg forumet begynner å bli skikkelig vårslapt. Vi trenger nye produkter å diskutere!
    Enig. Lenge siden det kom voldsomme tekniske nyvinninger også. Håper det kommer LED-baserte projektorlamper i produksjon snart. Eller en skandinaviskprodusert SVS-killer. Eller en priskiller av en surroundreceiver med skikkelige klasse D effekttrinn og switchmode strømforsyning. Eller 100" LCD-TV til 20000. Eller....

Burde vel egentlig starte en tråd om hvilke tekniske nyvinninger man forventer mest av i året som kommer, men orker ikke i vårslappheten... :wink:

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv setter jeg pris på generelle tekniske diskusjoner hvor en kan lære litt om både det ene og det andre. Hjelper veldig i min jakt på hjemmekino (og forståelse).

Til helgen skal jeg på visning, og er det bra blir det hjemmekino snart. "Stort disponibelt rom i kjellern" høres i alle fall lovende ut.

Jeg har også inntrykk av at det blir mye prat om alder, biler, akvarie osv. Har bare vært på en kort stund, men det er tydelig at forumet er i endring. Tror dette har sammenheng med genrellt god økonomi og et gedigent oppsving i hjemmekinomarkedet.

Kanskje forumet er tjent med å splitte feks "hva skal jeg kjøpe" forum og tekniske forum i tillegg til prisjakt? Jakten på høyttaler, teknisk diskusjon og prisjakt er liksom forskjellige båser.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Dere kan jo bruke litt av tiden på å sikle etter dette: http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/Nobleman

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,861
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når våren kommer så blir man litt avsporet, damene kler av seg og solen lyser nesten hele døgnet, da blir man deretter. (Greker`n i oss våkner...)
    Ser jo at trådene om bil tar helt av, tydelig at det ikke bare er meg som skifter fokus.

Ellers er det en ting jeg kanskje burde lage en ny tråd på, og det er hvordan folk bruker EQ funksjonen i romkorreksjonen nå da de kanskje har hatt det en stund og ganske mange har receivere med denne funksjonen, eller McIntosch C46 Preamp til 50.000 Noen har vel TacT også.
    Selv er jeg lettere forvirret, hadde vært gøy å høre hvordan andre bruker dette i praksis.

Dag 8)

Intermediate Diablito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    785
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Eller en skandinaviskprodusert SVS-killer.
    Hvis du orker så kan du prøve å sette Snickers-is på jobben

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •