Meld dere på Av-Forum treff!!!!! - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 28 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 ... SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 555
    Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av interesseliste båtshootout
    Akto
    a|ex
    roko
    ...eller skal vi lage en egen tråd for dette arrangementet?

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    Akto
    a|ex
    roko
    Tror Lygren eller Ulven må på banen her. Hva sier dere folkens?

Newcomer Spitfire sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    241
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ulven
    lørdag 21/5 (?) Hvor mange kan og hvor mange kan ikke den dagen ?
    Denne helgen kan desverre ikke jeg... :cry:
    Er da på TON2005 :lol:
    ( http://www.norsktriumphklubb.no/clubinfo/ton2005.html )

Da tar jeg det neste gang... :wink:

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    Akto
    a|ex
    roko
    Tror Lygren eller Ulven må på banen her. Hva sier dere folkens?
    Er vel ikke nødvendig å lage en ny tråd om det dersom danskebåt-turen skal erstatte det opprinnelige av-treffet? Var Ulvens eget forslag :wink:

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med du...

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex

Er vel ikke nødvendig å lage en ny tråd om det dersom danskebåt-turen skal erstatte det opprinnelige av-treffet? Var Ulvens eget forslag :wink:
    Vi skal fortsatt på treff så det er vel like greit å holde oss her .. ser ikke ut til at noen er imot dette med båt tur så da satser vi vel på det..

Men vi må bestemme oss for en dato .. det beste er vel og reise en lørdag og tilbake søndag ? eller går vi fra fredag til lørdag ? Ser vel at det muligens passer best for de fleste fra lørdag til søndag.

Da må vi enten forholde oss til :

Lørdag 14/05/05

Lørdag 21/05/05

Hva syns dere er best ? Bør få et svar på det fort så jeg kan innhente priser over helga !!

A|ex fine opplysninger ang båter og det hele, er vel greiest og forholde oss til det rimeligste alternativet slik at en sikrer at ingen trekker seg pga pris (?) Skal spesiellt spør om Pearl of Scandinavia hørtes M bra ut :wink:

interesseliste båtshootout skrev:

Akto
    a|ex
    roko
    Ulven
    Kristin

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Turene går over tre dager, man drar f.eks lørdag ettermiddag og kommer hjem mandag morgen. I alle fall til danmark. Men jeg tror det blir vanskelig å få turen til noe særlig rimeligere enn 500kr/pers.

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Turene går over tre dager, man drar f.eks lørdag ettermiddag og kommer hjem mandag morgen. I alle fall til danmark. Men jeg tror det blir vanskelig å få turen til noe særlig rimeligere enn 500kr/pers.
    500 pr/pers høres nå veldig bra ut syns jeg, visst det er slik at vi er tilbake mandags morgen så passer det kanskje best å reise fredag - søndag ??
    Skal se om jeg får innhentet avganger i løpet av dagen så kan vi mere forholde oss til en dato åsså ..

Har du noen tlf nr på lomma A|ex siden du er her nå ?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dårlig med telefonnummer, men du finner vel den infoen du trenger på dfds.no. Absolutt mulig å dra fredag-søndag. Standard københavn-cruise med turistklasse-lugar ligger på 550kr/pers (tur/retur), men er tilbud hele tiden. Nå får du f.eks bedre lugar og tivolibillett i prisen for 490kr.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Danskebåt-tur er vel mindre interessant for min del. Hadde jo håpet at deler av arrangementet hadde en viss AV-tilknytning, som f.eks. besøk hos noen med kul hjemmekino, en shoot-out av projektorer eller no. Tre dager flatfyll i åpen sjø er ikke verdens beste måte å bli kjent på, mener jeg. (Med mindre man ønsker å bli kjent med de mer lugubre sidene av folk)...

Men for all del: Tenner alle andre på ideen, så sett i gang.

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Danskebåt-tur er vel mindre interessant for min del. Hadde jo håpet at deler av arrangementet hadde en viss AV-tilknytning, som f.eks. besøk hos noen med kul hjemmekino, en shoot-out av projektorer eller no. Tre dager flatfyll i åpen sjø er ikke verdens beste måte å bli kjent på, mener jeg. (Med mindre man ønsker å bli kjent med de mer lugubre sidene av folk)...

Men for all del: Tenner alle andre på ideen, så sett i gang.
    Det er bare å komme med andre forslag Roffe, men ser for meg det blir dårlig oppslutning visst ikke det blir litt drikkesaker .. Det er ingen som har sagt det kommer til å bli flatfylla fordi om vi tar båt, tvertimot så tror (håper) jeg at folk er så pass voksne og siviliserte at dette kommer til å bli Meget bra !!

Ps! En eller flere kommer vel til å knipse no`n bilder på turen og da kan det bli mye moro etterpå i en tråd eller to, for en oppsummering må vi jo ha. :lol:

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Danskebåten gidder jeg helt enkelt ikke. Jeg har så mye å gjøre ellers, og jeg tviler på jeg kommer til å drikke noe uansett. Dersom hele arrangementet blir bare et fylletreff uten noe som helst faglig er det like greit å sitte og se på Big Brother på TV.

Hvorfor ikke booke noen lokaler (gjerne hos en HiFi-forhandler) så får vi inn 2-3 foredragsholdere og får ulike bransjeaktører til å dekke de kostnadene vi har frem til det sosiale overtar?

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    241
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal så mye bort i tiden som kommer (Dronninga blir GAL).
    Så jeg er bare klar for å treffes en kveld...

Kanskje se på/høre på noe moro først, og ta en pils eller ni etterpå...

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spitfire
    Skal så mye bort i tiden som kommer (Dronninga blir GAL).
    Så jeg er bare klar for å treffes en kveld...

Kanskje se på/høre på noe moro først, og ta en pils eller ni etterpå...
    Støttes. En hel helg blir for mye for min del, og som sagt: Litt faglig synes jeg ville være interessant når man først tar turen.

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Dersom hele arrangementet blir bare et fylletreff ...

Hvem har sagt det blir et fylletreff ? skjønner ikke hvor dere tar det fra ..

De som drikker blir vel like fulle i Oslo som på en båt ?

Men det er bra det kommer innslag for hva vi skal og hva vi ikke skal gjøre slik at det blir mest mulig enighet om hva som er morsomt og ikke.. (noe som åsså gjenstår og se) slik jeg ser det er det viktig å bli bedre kjent med hverandre, da er det greit å være på et sted samlet (i mere enn 2timer) hele hurven.. i tillegg er det 23 års grense en del steder i Oslo og mange på lista er vel under den alderen ?

VENTER FLERE INNSPILL AV DERE SOM ER PÅ LISTA TAKK :?:

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ulven
    Hvem har sagt det blir et fylletreff ? skjønner ikke hvor dere tar det fra ..
    De som drikker blir vel like fulle i Oslo som på en båt ?
    Min erfaring er at med billig danskebåtdrikke tilgjengelig, så blir folk betydelig mer fulle. Selv AV-frelste kan komme til å danse fugledansen under slike forhold. Mine hovedinnsigelser går imidlertid på at det tar for mye tid og blir for lite seriøst. Et AVforum-treff blir litt mindre interessant uten en viss grad av faglig innhold, etter min mening.
    Så også et båtturforslaget ble begrunnet av at folk kom til å spre seg og forsvinne for hverandre. Danskebåten er også stor nok til at det kan skje, faktisk.

Et alternativ kunne jo være å leie et fest-/forsamlingslokale noen timer (i Oslo, for eksempel) og kjøre demo av det folk er villige til å ta med seg av utstyr. Det skulle vel ikke være så vanskelig å få til, men noen må jo ta ansvar og booke lokale og sende ut nabovarsel. Så kan man bestille noen pizzaer, og folk kan drikke det de ønsker å medbringe. Hadde en svært vellykket utdrikningslagfest i et slikt lokale sentralt i Oslo for et års tid siden, men det stedet betinget at en ansvarsperson bosatt i borettslaget stod ansvarlig for leie og lokale den tiden det ble brukt.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    241
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For min det spiller det ingen rolle hvor seriøst det blir.
    Men har ikke mulighet til å bli borte en hel helg til i april/mai/juni/juli.

Er egentlig bare klar for å treffes og ta noen pils.
    Og blir det noe mer er det bare en bonus for min del.
    Og selvsagt er det bra at vi tenker på de under 18/23 også...

Mitt forslag er:
    Finne på noe tidligere på kvelden/dagen (alt kan være moro, med eller uten pils), men noe alle kan bli med på, og ta evt. byen/ett sted alle kan være å ta en pils til eller ni etterpå...

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En ting er en pils på kvelden. En annen ting er å skvalpe opp igjen til Norge hele søndagen. Det er kjedelig, slitsomt og bortkastet tid. I hvertfall når jeg er presset nok på tid som det er.

Jeg ønsker også noe faglig ut av dette. Det morsomste hadde vært om det dukket opp noen skikkelig spennende prototyper.

Active langbein sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    320
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony har jo en prototyp på en 4K :shock: projektor hengende i trondheim nå
    Det hadde vært noe det...............

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    En ting er en pils på kvelden. En annen ting er å skvalpe opp igjen til Norge hele søndagen. Det er kjedelig, slitsomt og bortkastet tid. I hvertfall når jeg er presset nok på tid som det er.

Jeg ønsker også noe faglig ut av dette. Det morsomste hadde vært om det dukket opp noen skikkelig spennende prototyper.
    Man legger som regel til kai i oslo klokka 0900 søndag morgen, om man drar lørdag ettermiddag. I utgangspunktet fikk jeg inntrykk av at AV-treffet skulle være en tilstelning som kun skulle foregå i løpet av en dag/kveld et eller annet sted i hovedstaden. Men så begynte det å snakkes om hotellrombooking og at det skulle foregå over en hel helg, pga folk som kommer langveisfra. Da er det jo like greit å ta en tur på båten etter min mening, ettersom det ikke vil ta noe lenger tid, og det er fysiske grenser for hvor langt bort fra hverandre man kan havne. Bedre muligheter til å bli kjent, som Ulven sier. Jeg støtter opp under forslaget om å prøve å få til noe faglig med noen proffe personer, og det skulle ikke være noe problem på disse båtene da de har flotte konferansefasiliteter med stor kapasitet. Det eneste skjæret i sjøen blir vel demonstrasjoner av utstyr, som sikkert blir vanskelig å medbringe på båten. Ellers blir vel alkoholkonsum og partyføring det man gjør det til selv :wink: Men dersom man er redde for at det skal skeie ut er det jo ikke noe problem å snekre sammen en agenda med noen generelle retningslinjer for hvordan ting skal foregå..

Side 8 av 28 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •