GENIALT Program - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hadde en Athlon XP2400 og et Radeon9700Pro til helt nylig. Kjøpte et kort med Radeon X800XL, det er veldig mye raskere enn det gamle ihvertfall. Men reinstallerte ikke PC'en når jeg byttet hovedkort, det er et par småting som ikke er som det skal.
    Hmm... Hva ble det nye utstyret da? Jeg kjøpte feil Athlon64, glemte å bestille med vifte så måtte kjøpe den i tillegg. Så CPU m/kjøler ca. 1500.
    Minne 2000, HK 1200, skjermkort 2800.
    Jeg lar det gå såpass lenge mellom hver gang jeg oppgraderer PC'en at jeg får dobbel ytelse til samme eller lavere pris jeg ga sist jeg handlet. ;-)

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av asdfteam
    Hadde en Athlon XP2400 og et Radeon9700Pro til helt nylig. Kjøpte et kort med Radeon X800XL, det er veldig mye raskere enn det gamle ihvertfall. Men reinstallerte ikke PC'en når jeg byttet hovedkort, det er et par småting som ikke er som det skal.
    Hmm... Hva ble det nye utstyret da? Jeg kjøpte feil Athlon64, glemte å bestille med vifte så måtte kjøpe den i tillegg. Så CPU m/kjøler ca. 1500.
    Minne 2000, HK 1200, skjermkort 2800.
    Jeg lar det gå såpass lenge mellom hver gang jeg oppgraderer PC'en at jeg får dobbel ytelse til samme eller lavere pris jeg ga sist jeg handlet. ;-)
    Hørtes fornuftig ut , har hørt det kortet skal funke fett som bF , jeg har en Cpu vifte som veier over 1000 g,kjøler som et monster og stille som graven.
    Åså gjelder vel regelen at Cpu fordobler seg (Hz) hver 18 mnd,så det blir fort "ut" uansett hva en kjøper, men Cpi express er jo revulosjon da, har du OP som funker åsså ? Kommer vel først til neste år Wi med longhorn og Xp Ekspress ? sporet vel litt av her nå men vi er jo på chitchat da

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •