.... - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 74

Tråd: ....

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Snodig og ganske artig at så mange lar seg irritere her.

Selvsagt er MJ en småpervers fyr, men han greier vel å kjøpe seg fri eller på annen måte slippe unna. I statene er alt mulig.

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    og hvor har jeg forhåndsdømt han? jeg skrev "i de fleste øyne er han en pedofil dritt som har betalt seg ut av uføret hittil". står ikke et ord her hva jeg mener om saken. De jeg reagerte på i jørgens innlegg var at han stemplet anklagene som falske. det vet han like lite om som om jeg skulle vite noe om hva han har gjort. jeg skrev også at jeg håper han får en rettferdig dom. jeg la ingen føringer hverken den ene eller den andre veien.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    og hvor har jeg forhåndsdømt han? jeg skrev "i de fleste øyne er han en pedofil dritt som har betalt seg ut av uføret hittil". står ikke et ord her hva jeg mener om saken. De jeg reagerte på i jørgens innlegg var at han stemplet anklagene som falske. det vet han like lite om som om jeg skulle vite noe om hva han har gjort. jeg skrev også at jeg håper han får en rettferdig dom. jeg la ingen føringer hverken den ene eller den andre veien.
    Liten hensikt å diskutere spekulasjoner, men hvis du ikke har noen oppfatning i saken ser jeg ikke hva setningen " de flestes øyne er han en pedofil dritt som har greid å betale seg ut av uføret hittil" hadde i det opprinnelige innlegget ditt å gjøre. En objektiv person ville vel sannsynligvis si "mange mener han er skyldig, men jeg håper han får en rettferdig dom" eller lignende.

For min del aner jeg selvfølgelig like lite som dere, men de som har sett intervjuer/reportasjer om fyren ser jo at han er knapt noe mer enn et barn selv, så at han liker å omgås dem er ikke så veldig rart. Og at amerikanere elsker å saksøke folk med masse penger for de utroligste ting bare fordi de ønsker en del av kaka er ikke noe nytt.

Vil tro det historisk sett er mer sannsynlig at rettsaken er resultatet av en eller annen grådigper, ikke en reell pedofilisak.
    --
    Thorbjørn

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette blir litt OT, men siden det allerede har blitt tatt opp..

Jeg mener også at Michael Jackson bør få den straffen han fortjener. Jeg skal ikke påstå det ene eller andre om hvorvidt han er skyldig eller uskyldig.

Men en ting vet jeg, og det er at veldig mange har meninger om denne karen uten å egentlig vite en dritt om han, og hva som har skjedd tidligere. Det er ganske populært å mene at han er skyldig bare? Kanskje fordi de ikke liker utseendet hans, at han er noe utradisjonell, ikke liker musikken hans eller hva det måtte være. Ikke vet jeg.

Statsadvokat Thomas Sneddon har aldri likt MJ, og har vært ute etter MJ i mange år nå uten at det har ført noen vei. Manglende bevis kalles det.

Orker ikke gå så veldig inn i dette nå siden jeg skal i bursdag til "svigermor" snart Men hadde de som har alle slags meninger om MJ gjort like bra reaserch på dette området som de gjør på hifi-området hadde nok kanskje meningene vært noe anderledes.

Nå fikk jeg hvertfall det av brystet. Er rimelig sikker på at det er flere som føler seg truffet. For etter å ha hørt forskjellige uttale seg om denne saken skjønner jeg jo at de egentlig ikke vet særlig mye om den.

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare å høre på stemmen til MJ og du skjønner at ting ikke er helt som det skal!
    Hans problem er at han har ALDRI vokst opp, i hodet hans er han fremdeles et barn og hva er det barn gjør?
    Jo dem eksperimenterer, han er bare så dum å ikke skjønne at det han evnt. har gjort er galt!!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ....

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thlian
    Hans problem er at han har ALDRI vokst opp, i hodet hans er han fremdeles et barn og hva er det barn gjør?
    Jo dem eksperimenterer, han er bare så dum å ikke skjønne at det han evnt. har gjort er galt!!!!
    Noen vil sikkert kalle deg for et eksperimenterende barn fordi du er sykelig opptatt av hjemmekino, uendelig testing av SVS subben din osv.

Noen er glad i barn og liker å omgås de. Det betyr ikke at de tukler med de. Et rykte er et rykte, og kan settes ut av hvem som helst. Om du velger å tro det eller ikke er opp til deg. Hva om noen satte ut et rykte om at du var pedofil, og var fast bestemt på å få så mange som mulig til å tro på det? Hadde nok vært moro det tenker jeg.

Men nok om det, dette kan som sagt diskuteres i det uendelige. Jeg ga opp MJ diskusjonen for flere år siden da jeg skjønte at det ikke var vits.

Intermediate Kim Olav Svines sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Artikler med såpass vulgært språkbruk, gidder jeg rett og slett ikke å bruke tid på, uansett hva innholdet er. Vil dere noen utenfor deres egen krets/aldersgruppe skal lese gjennom disse "artiklene", så er det nok en god idé å skrive på skikkelig norsk.

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jorgen_veisdal89
    For det første: Jeg ville aldri levert en stil som jeg skrev på direkten i en time, når første prioritet er å få ned tanker og frustrasjoner mens jeg enda har dem. Jeg skriver mye mer intuitivt på fatalt.org en jeg ville gjort ellers. Så for akkurat meg kan du si hva du vil, men jeg får 6ere i både engelsk og norsk, selv om det da IKKE har en dritt med den faktiske saken og gjøre. Og det er BUDSKAPET! Drit i om jeg i farten har bommet på tastaturet.
    Godt mulig du kan skrive bedre enn du gjør på den siden, men da burde du gjøre det der også. Første pri når du ønsker å ta opp et budskap er å gjøre det på en skikkelig måte.

Ønsker du bare å lette på trykket ved å rable ned frustrasjonene dine kan du spare deg for å publisere de. Ønsker du at folk skal lese og tenke gjennom tingene du er opptatt av så bør du skrive korrekt og spare deg for banning og unødvendige ukvemsord.

Bare et råd på veien.
    --
    Thorbjørn

Intermediate Vega! sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    795
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg irriterer meg over at det er så mange blondiner på Blindern.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig. Og for mange SV-studenter med voks i håret.

Intermediate Vega! sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    795
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Enig. Og for mange SV-studenter med voks i håret.
    Så, så..

Intermediate [likerHIFI] sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,732
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "fatalt" må simpeltene være skrevet av en voksen, som en parodi på ungdomen.

Til dere eldre:
    Vi undommer er ikke som jørgen. Hvis dere kan tro det, er det en bra start.
    Det er så kvalmt med gruppefordommer mot ungdommer.

Jørgen: de fleste er kommet forbi klagestadiet før 10. klasse. Voks opp.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ....

Intermediate Zyon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selvfølgelig er du i et "stadie" :wink: De aller fleste på din alder går igjennom det. En tid hvor man skal protestere mot det etablerte, og ytre sin kritikk mot hvordan den eldre generasjonen oppfører seg, og i tillegg fortelle den nevnte generasjonen hvordan dere egentlig har det, men helst på en måte som provoserer litt. På den måten kan dere ytre deres meninger og få tilbakemeldinger som forteller dere at dere ikke helt blir forstått slik at dere slipper å føle dere som en del av den kjedelige og veletablerte verden som deres foreldre tilhører.
    Ironien ligger i at dere vil vokse opp til å ta del i nettopp denne kjedelige og veletablerte verdenen, og bli like "A4" og treige som de voksne (som dere klager på) er idag, slik at generasjonen som vokser opp etter dere, vil klage på... ja nettopp; Dere :wink:

Så du ser, det er et "stadie". Det blir på en måte som puberteten; alle må igjennom den :wink:

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Noen vil sikkert kalle deg for et eksperimenterende barn fordi du er sykelig opptatt av hjemmekino, uendelig testing av SVS subben din osv.

Noen er glad i barn og liker å omgås de. Det betyr ikke at de tukler med de. Et rykte er et rykte, og kan settes ut av hvem som helst. Om du velger å tro det eller ikke er opp til deg. Hva om noen satte ut et rykte om at du var pedofil, og var fast bestemt på å få så mange som mulig til å tro på det? Hadde nok vært moro det tenker jeg.

Men nok om det, dette kan som sagt diskuteres i det uendelige. Jeg ga opp MJ diskusjonen for flere år siden da jeg skjønte at det ikke var vits.
    Da var SVS-hetsinga igang igjen!
    Du tok ikke poenget mitt Kenti, jeg skjønner hva du mener med du skrev, men poenget - orker ikke drive det her! Jeg gir fullstendig F!! I den der rettsaken om han.....
    Jeg liker musikken - that`s it!

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du tok ikke poenget mitt Kenti, jeg skjønner hva du mener med du skrev, men poenget - orker ikke drive det her! Jeg gir fullstendig F!! I den der rettsaken om han.....
    Uff, nå får du gi deg Thlian. SVS-hetsingen i gang igjen? Finn et innlegg hvor jeg har "hetset" SVS er du snill. Selv om SVS ble nevnt én blandt andre vanlige ord og uttrykk betyr ikke det at jeg hetser SVS, for all del. Har ikke noe som helst imot SVS jeg.. Skal ha en selv etterhvert, så et er jo så greit.

Ellers er det ikke noe vits å diskutere resten. Er enig i at man ikke kommer noen vei der.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Uff, nå får du gi deg Thlian. SVS-hetsingen i gang igjen? Finn et innlegg hvor jeg har "hetset" SVS er du snill. Selv om SVS ble nevnt én blandt andre vanlige ord og uttrykk betyr ikke det at jeg hetser SVS, for all del. Har ikke noe som helst imot SVS jeg.. Skal ha en selv etterhvert, så et er jo så greit.

Ellers er det ikke noe vits å diskutere resten. Er enig i at man ikke kommer noen vei der.
    Det var en spøk

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ....

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aiai, enda en skriveleif. Det heter "fordi", skjønt i dette tilfellet er vel "derfor" etter bedre valg.. :twisted:

Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •