DVD & Hjemmekino - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 8 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 149
    Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvis du med dobbeltnummer mener de to "DVD&Hjemmekino spesial" som er kommet ut tidligere år, så er svaret null.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Intermediate Esp1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    passer bra at jeg røper en overraskelse her da frode. Det blir nemlig en deal nå mellom dvd&hjemmekino, og avforum. alle forumets medlemer får 50% på abbonementet. Lygren vil sende ut epost om dette til alle forumets medlemmer. Viktig at man da har en oppdatert epostadresse i profilen sin. Blir også en deal for de som allerede har abbonement, så de vil få 50% fra neste faktura.
    Hvorfor ikke gjøre om hele blekka til GRATISBLAD. Det er jo uansett annonsørene som betaler den største delen av kostnadskaka...

Gratisblad funker, dyre abonementsblader uten annonser funker ikke. Har man nok annonser trenger man ikke et par kroner fra lesern i tillegg.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    passer bra at jeg røper en overraskelse her da frode. Det blir nemlig en deal nå mellom dvd&hjemmekino, og avforum. alle forumets medlemer får 50% på abbonementet. Lygren vil sende ut epost om dette til alle forumets medlemmer. Viktig at man da har en oppdatert epostadresse i profilen sin. Blir også en deal for de som allerede har abbonement, så de vil få 50% fra neste faktura.
    Enda en glimrende ting med både AVforum og DVD&Hjemmekino. Min purring på abb ligger på bordet her, så da venter jeg i spenning...

GLIMRENDE GUTTER!!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    203
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    for 1 uke siden ringte det en kar og spurte om jeg ville ha ett nytt abonement på dvdoghjemmekino siden jeg hadde abonert tidligere
    skulle få 8utgaver(1år) +2 filmer for 399? og for 3dager siden rinkte han og spurte om jeg ville ha 3 utgaver av gadget for 99 det sa jeg også ja til

betyr det at jeg ikke trenger å betale mer enn ca 250kr isåfall er jeg meget fornøyd

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    D&H er et must i dette hjemmet au, venter på tilbud i spenning

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da første Hemmabio kom til Narvesen ble det rene julekvelden...........så heldigvis har vi DVD&Hjemmekino å ty til i dag. Og Lyd&Bilde. Og Fidelity. Og DigitalWorld.......som abonnent idag.... :wink:

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jane
    Det blir nemlig en deal nå mellom dvd&hjemmekino, og avforum. alle forumets medlemer får 50% på abbonementet. Lygren vil sende ut epost om dette til alle forumets medlemmer. Viktig at man da har en oppdatert epostadresse i profilen sin. Blir også en deal for de som allerede har abbonement, så de vil få 50% fra neste faktura.
    Seriøst?
    Hvordan vet D&H er jeg virkelig er medlem av AVforum, er det nok å ringe og si: -Hei du, jeg er medlem jeg, jeg skal ha 50% rabatt?
    det vet man fordi alle som har registrert seg på avforum har registrert seg med en mail adresse. man vil da få en mail med tilbudet. hvordan de teknisk løser resten vet ikke jeg. link til nettside kanskje?
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjempebra! Da blir det nok abonnement på denne karen også!

Intermediate jane sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det vet man fordi alle som har registrert seg på avforum har registrert seg med en mail adresse. man vil da få en mail med tilbudet. hvordan de teknisk løser resten vet ikke jeg. link til nettside kanskje?
    OK, høres rimelig ut.

Jeg kan nemlig ikke huske at jeg oppga navnet mitt da jeg registrerte meg som medlem. Mulig det er endret nå?
    Samme kan det være, har akkurat betalt fullpris for fornyelse av abonnenentmentet.

Active Holy Diver sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må bare spørre, åssen fungerer det med filmbilag hos D&H? Noen som vet om evt. filmer følger med bladet i et abonnement, eller fungerer det slik som hos lyd & bilde, der film kun følger med bladet i butikk?

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Esp1
    Hvorfor ikke gjøre om hele blekka til GRATISBLAD. Det er jo uansett annonsørene som betaler den største delen av kostnadskaka...
    Kjøperen av bladet betaler trykkeri og distribusjonskostnader. Annonsene betaler de som produserer bladet. Syns det er en fair løsning jeg, men så er jeg kanskje litt "farget" i denne saken. :wink:
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Holy Diver
    Må bare spørre, åssen fungerer det med filmbilag hos D&H? Noen som vet om evt. filmer følger med bladet i et abonnement, eller fungerer det slik som hos lyd & bilde, der film kun følger med bladet i butikk?
    Er litt spent der jeg og, tror siste filmen jeg fikk med var "Villmark".
    Og har sett på div tilbud at det har fulgt med flere filmer siden det... :?

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0

Re: DVD & Hjemmekino

Sitat Opprinnelig postet av frod
    Hjemme Mortensen har funnet ut at de skal øke abonnementsavgiften fra 439,- til 549,- for DVD & Hjemmekino. Forklaringen fra HM Nordic er at det i år kommer 10 nummer i år (mot normalt 8).
    Her blir jeg usikker.
    I mitt blad henger den en abonnementslapp som sier:
    10 utgaver for 369,- og jeg får med en hurtigsvarsfilm.

Skal jeg som avforummedlem kunne få 50% avslag og få 10 nummer til 185,- ?

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2 spesialnumre i året som bare var å få i butikken før er også nå med i abbonnementet!
    Det blir 50% av veiledende abbonnements-pris, ikke 50% av evnt. andre tilbud du skulle finne i bladet eller på nettet!

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå blir jeg skikkelig frustert. Stakk på narvesen for å kjøpe siste nr og fant nr 2. Satte meg ned nå for å lese det og jeg stusset over hvor mye gammelt oppgulp det var i dette nr. Tillogmed test av ipronto som har vært testet tidligere og mye annet som jeg hadde lest før. Kikket på forsiden og jo pinadø, jeg har kjøpt nr 2 2004. Hvorfor i all verden har Narvesen en gigantisk bunke med ett år gamle blad.

Intermediate Vega! sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    795
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman
    Nå blir jeg skikkelig frustert. Stakk på narvesen for å kjøpe siste nr og fant nr 2. Satte meg ned nå for å lese det og jeg stusset over hvor mye gammelt oppgulp det var i dette nr. Tillogmed test av ipronto som har vært testet tidligere og mye annet som jeg hadde lest før. Kikket på forsiden og jo pinadø, jeg har kjøpt nr 2 2004. Hvorfor i all verden har Narvesen en gigantisk bunke med ett år gamle blad.
    Jøss.. det skal vel ikke kunne skje?! Neppe noe problem å få byttet det i siste utgave, samt en pose "Nidars Favoritter" som plaster på såret

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Går sikkert, men jeg gidder ikke kjøre 2 mil for å gjøre det. Har heller ikke kvitering.

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikkert en eller annen som har glemt å sende den tilbake. Narvesen får igjen peeng hvis de sender inn bladene i riktig uke. Hvis ikke får de null, ergo prøver de sikkert å selge det... Selv om det er rimelig teit, da kundene kan få seg en kjedelig opplevelse.

Mvh

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    Sikkert en eller annen som har glemt å sende den tilbake. Narvesen får igjen peeng hvis de sender inn bladene i riktig uke. Hvis ikke får de null, ergo prøver de sikkert å selge det... Selv om det er rimelig teit, da kundene kan få seg en kjedelig opplevelse.

Mvh
    Virker litt merkelig. De hadde en hel bunke og den stod sammens med siste Lyd og Bilde. Kan jo nesten virke som de har fått tilsendt feil.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ehh, ja, da var jo "overraskelsen" lekket... Jørn, du er jo tett som en sil du! :lol:

Har jo ikke så mye å si, hadde bare vært greit å ha opplegget litt mer klart, men det vil fungerer slik etter initiativ fra DVD & Hjemmekino;

1. Vi sender ut tilbud til alle registrerte medlemmer via oppgitte e-mail
    2. Medlemmene registrerer seg på en egen side der de oppgir brukernavn på AVforum
    3. Vi kjører også opp en ny bannerannonse, slik at vi informerer også våre gjester om tilbudet som gjelder hvis de melder seg inn

I påvente av mer info fra DVD & HK, kommer dette tilbudet til å sendes ut snarlig, noe som er spesielt viktig nå som nyheten er ute hos folket allerede!

Uansett er dette et utrolig bra opplegg som gavner begge parter! Takk til DVD & HK som virkelig har vært en viktig bidragsyter til AVforums vekst de siste årene!

Side 2 av 8 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •