Er vi idioter ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 23
    Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er vi idioter ?

Mange som sier vi er idioter,spesielle,tåpelige,klin galne osv .. er vi det eller (?) Ser liksom ned på oss,rister på huet osv ...
    Når jeg var med i Nm i bilstero tenkte jeg ikke på hva folk ville si etterpå,men faktisk merket jeg at mange lo bak ryggen på meg enda jeg vant det meste, tenk om jeg hadde tapt da ?
    Hvorfor er det sånn tror dere ? Alt annet er jo lov eks kjøpe båt,bil, hytte,boblebad i haven osv har du det ser jo folk OPP TIL DEG ...
    Jeg blir ikke klok på det hvertfall, folk kan gi faan og passe mere på seg selv syns jeg grrrrr :evil:

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er i alle fall ikke idiot. Kan dessverre ikke svare for deg :wink:

:lol:

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er nok idiot jeg også... :roll:

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fordi folk er så jævlig missunnelig hele tia og kan ikke unne andre noen ting-

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreasLie
    fordi folk er så jævlig missunnelig hele tia og kan ikke unne andre noen ting-
    nåja, hadde vært forsiktig med å tro at at folk går rundt og er misunnelig på meg.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De er nok bare misunnelige.

Selv om jeg ikke opplever det noe særlig selv, så synes de fleste som rakker ned på oss med hjemmekinoanlegg at det er veldig moro å se på film hos oss.

Edit: Vet om flere som kan svi av 8K i mnd bare på å gå på byen. Det er enda mer tåpelig spør du meg.

Active klodrik sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    347
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

idioter

ja vi er nok litt idioter som bruker penger tid og krefter på noe som er ur- gammelt etter et-to år er man hekta så er man hekta

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Edit: Vet om flere som kan svi av 8K i mnd bare på å gå på byen. Det er enda mer tåpelig spør du meg.
    Ja, de er nok noen idioter. :wink:

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For min sin del synes jeg at de som driver med golf er litt smårar, bruke flerfoldige tusen på Greencard, golkøller, bager. For å stå på en mer eller mindre øde mark å slå en plastball med en jernstang. (lenge leve minigolf)

Alle har vel forskjellige måter å koble av på, og for min sin del er det å se en (mer eller mindre)god film. Nyte lyd og bilde, og bare glemme alt annet.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Active
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eyvind
    For min sin del synes jeg at de som driver med golf er litt smårar, bruke flerfoldige tusen på Greencard, golkøller, bager. For å stå på en mer eller mindre øde mark å slå en plastball med en jernstang. (lenge leve minigolf)
    Er ikke helt sikker på hvordan jeg skal tolke dette, men jeg har hjemmekino og spiller golf. Kanskje på tide å melde seg inn i foreningen for merkelige og sære interesser :lol:

Nei, hold på det dere synes er gøy. Så lenge det ikke går ut over liv og helse, eller velferd for andre familiemedlemmer ser jeg ingen grunn til å bry meg om hva alle andre måtte mene :!:

Gøran

Active klodrik sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    347
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    i kveld skal jeg se på den nye filmen "the bourne supremacy gåten jason bourne" . bedre å ligge i sofaen og se den på 2meter bredt lerret og fett lyd :lol: en og glo på en 32" tv mens BMW`en til flere hundretusen står ute og snør ned. :wink:

Newcomer Blodpudding sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har det egentlig noe å si om vi er idioter eller ikke? Skal det ikke være lov å være litt idiot på noen punkter, alle har vel noen idiotiske tendenser.

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er da ikke dyrt. Jeg har kun brukt 40k (begynner å miste tellingen). Jeg har brukt pj'en ( den siste investeringen) ca 100 timer og vi er alltid to som ser.. Dvs timepris på ca 200kr. Gå til tannlegen koster 550kr for et kvarter.

Mvh

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,801
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lest et sted at betegnelsen idiot, er ett gammelt utrykk som ble sagt om en person som ikke forstod seg på politikk.

Med de politikkerene og den politikken de fører i mange tilfeller, føler jeg meg som en idiot, av og til i alle fall. :wink:

idioti betyr da kansje ti personer som ikke forstår seg på politikk :roll: :wink:

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,801
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    Dette er da ikke dyrt. Jeg har kun brukt 40k (begynner å miste tellingen). Jeg har brukt pj'en ( den siste investeringen) ca 100 timer og vi er alltid to som ser.. Dvs timepris på ca 200kr. Gå til tannlegen koster 550kr for et kvarter.

Mvh
    Tenk hvor mye bedre det er å se film i hjemmekinoen, enn å sitte i tannlegestolen da. Den timepris argumentasjonen skal jeg bruke på kona, neste gang jeg skal oppgradere noe i hjemme kinoen. Ps: tror kona mi da vil si noe som "tror du jeg er idiot eller?" :wink:

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For min del så må jeg nok innse at jeg også er idiot - har tapt det kortspillet så forbanna mange ganger

Men kompiser og kollegaer på jobben bare rister på hodet så fort noe koster over 10K, jeg ser IKKE problemet :!:
    Det er mitt VALG, min INTERESSE, mine PENGER så hvorfor i alle verden skal folk HELE tiden bry seg med hva hver enkelt bruker pengene på!
    Får kritikk hele tiden!

Men hva skal jeg gjøre hvis en kompis gjør noe dritstygt under oppussinga av huset sitt. Da lyt en bare holde kjeft, for hvis ikke så kan du banne på at han blir sur....

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    haha jeg er sp eni sp eni Thlian :P Er noe`n merkelige sjapninger son ikke tåler en eneste forbanna hertz ,,, skulle tr dem ble sjuke visst de fikk lyd på seg ...
    "#gretTTTeeeEEenN"# blir jeg på sånne påsegforståere ... de må skaffe seg et liv #pronto#

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,898
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne tråden passer vel også godt inn i denne debatten:
    http://www.avforum.no/forum/viewtopi...sc&start=0

Mye det samme som dikuteres.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ulven
    haha jeg er sp eni sp eni Thlian :P Er noe`n merkelige sjapninger son ikke tåler en eneste forbanna hertz ,,, skulle tr dem ble sjuke visst de fikk lyd på seg ...
    "#gretTTTeeeEEenN"# blir jeg på sånne påsegforståere ... de må skaffe seg et liv #pronto#
    Drikker du på hverdager, Ulven?

Hva er egentlig definisjonen på en idiot? Ble nevnt tidligere her i tråden at det var folk som ikke forstod seg på politikk. Stemmer dette blir ordet "idiot" brukt i feil anledning omtrent hele tiden.

Om noen er idiot eller ikke blir jo opp til enhver å "avgjøre". Akkurat som interesser er det subjektivt om man mener noe er idiotisk eller ikke.

På samme måte som om noen skulle kalle meg for en idiot for at jeg har denne interressen, kan jeg kalle de for idiot fordi de ikke har denne interressen. Jeg kan ikke forstå at andre ikke digger musikk og hjemmekino like mye som meg, og ikke bruker like mye (lite) penger på det som meg. De er jo nødt til å være noen idioter!

Edit: Glemte jeg å si at alle andre som bruker penger på golf, biler og som rett og slett har interresser som jeg ikke har er noen idioter?

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •