Noen her... (Return Of The King trailer)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15
    Newcomer THX-MaN sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen her... (Return Of The King trailer)

som vet når vi kan vente en Return Of The King trailer?

Newcomer sjokomelk sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener traileren ble lekket forrige uke ved en feiltagelse og skulle komme ut denne eller neste uke.

Mulig jeg tar feil, skal se om jeg kan finne frem til den artikkelen hvor det stod.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    NOE ble lekket i forrige uke, men det var ikke rare greiene. Virker som det kan være en skikkelig rough-cut av det som skal bli en trailer i en ikke så altfor fjern fremtid. Dårlig kvalitet, store sync poblemer med lyden o.s.v.
    Men man fikk nå se noen scener da...
    Kan ikke si jeg gleder meg MINDRE nå.
    TheOneRing.net hadde den oppe men ble bedt om å ta den ned, EmpireOnline hadde den oppe (og det var der jeg fikk den fra) har også tatt den ned. Det er sikkert mulig å grave den frem på KaZaA eller lignende, men det er strengt talt ikke verdt det. Vent heller til det kommer en ordentlig en fra offisielt hold. Skal det ikke være en ti minutters preview på DVD'en som kommer om en tre uker?

Active Dobermann sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, ikke forstår jeg at folk gidder å se gode filmer første gang med piratkvalitet.

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sånn, no er den på rett plass ops:

HER er traileren til "The return of the king"

Dårlig kvalitet,men alikevel

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    672
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gode filmer er definitivt verdt å kjøpe! Det er min mening ihvertfall...

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rinn
    Gode filmer er definitivt verdt å kjøpe! Det er min mening ihvertfall...

Veldig enig

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er til og med DTS og 5.1 på de, og knallbra bilder.
    Nei de er jeg fornøyd med,bare moro!

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    672
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du støtter piratvirksomhet er det bare alle andre som får svi for det! Det er det samme som å kjøpe noe du har lyst på, og som du vet er stjålet. Neste dag er det noen som stjeler tingen fra deg fordi akkurat DU har vært med å lage et marked for det.

Ikke bra det der...

:?

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    672
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er utrolig hva folk får til, men uansett så virker det som om du ikke er fremmed for tanken om å kjøpe 'piratprodukter' på måten du har skrevet tidligere. Var derfor jeg regnet med at det var det du mente.

Beklager hvis jeg har misforstått deg. Men om du har 'Atter en konge' på DVD allerede, tror jeg neppe denne er en 'lovlig' utgave.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet det er bedrifter i Asia som livnærer seg på å trykke DVD filmer som er 100% lik orginalen.

Sitat Opprinnelig postet av Rinn
    Beklager hvis jeg har misforstått deg. Men om du har 'Atter en konge' på DVD allerede, tror jeg neppe denne er en 'lovlig' utgave.
    Hvis han ikke da har vært så heldig som får tidlige versjoner av dvd filmene for å gi dem kritikker (tenker da på lyd, bilde, bugs osv). (Aldri hørt om noen i Norge som får sånne, men man vet jo aldri kan jo være hemmelig for alt hva jeg vet).

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min kopi av To Tårn som jeg kjøpte i begynnelsen av februar er en kopi av en Oscar screener, dvs. DVD'er som blir distribuert for at juryen skal kunne bestemme seg. Lyden er i DD 5.1 og helt på høyde med originalutgivelsen av Fellowship. Bildet har litt lav bitrate, men også fullt på høyde med flere andre DVD'er jeg har.

Jeg synes det er flott at når de latterlige, grådige filmselskapene bruker 1 år fra kinopremieren til å få ut en DVD-utgivelse så kjøper folk en piratutgivelse. Hvis alle gjorde det, kanskje filmselskapene ville vært kjappere med sine DVD-utgivelser? Jeg kommer til å kjøpe director's cut versjonen i november, så filmselskapet får penga sine fra meg uansett.

Dessuten bryter man etter hva jeg vet ingen norsk lov ved å bestille en DVD-film fra utlandet før den har kommet ut her i landet. At den ikke er utgitt av filmselskapet står jo ikke noe sted . Hvis filmselskapene hadde fått det som de ville, hadde det antakelig vært forbudt å bestille filmer fra utlandet i det hele tatt! Og på samme måte som vi alle gir F i hva de norske filmdistributørene synes om vår sone x-import, gir jeg F i hva de amerikanske filmselskapene synes om min sone ingenting import.

Er det riktig at man skal betale x antall ganger for samme film hvis man liker den? Vi forbrukere sitter med makta, på tide at vi bruker den!

-Audun

Newcomer NoName sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp. Jeg har akkurat samme utgaven av To Tårn. Men jeg skal selvfølgelig kjøpe den utgaven som kommer i November. Noen her på forumet som vet mere om Ringenes Herre fanklubben? Er det slik at hvis man melder seg inn, så havner man på rulleteksten? Det var hvertfall slik med The Fellowship filmen....

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    672
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal ikke si at filmselskapene ikke er grådige. De er tross alt ute etter å tjene penger. Skjønner at de markedsfører ting på den måten de gjør, så lenge vi er dumme nok til å kjøpe både en og to og tre versjoner av samme film.

Men uansett tviler jeg sterkt på at det er filmselskapene som med vitende vilje slipper de tidlige versjonene. Da har jeg mere tro på de store, asiatiske pirat-firmaene.

Uansett hvordan man vrir og vender på det er det i utgangspunktet filmselskapene som tar hele risikoen ved å lage en film i, og jeg skjønner godt at filmselskapene gjerne vil ha fortjeneste på det de gjør. Det koster tross alt å lage film, og mange filmer tjener nok ikke inn kostnadene heller. Hvis man ikke vil at filmselskapene skal tjene penger så ender vi til slutt opp uten filmer. Og da blir det vel en fet kinoopplevelse...

Jeg betaler heller dobbelt så mye for en lovlig kopi enn for en 'ulovlig', for jeg støtter ikke kriminalitet.

Synes forøvrig den diskusjonen her har sklidd langt over kanten når det er snakk om piratkopier, så nå burde kanskje noen ta tak i denne tråden og få litt orden her...

:?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Hei folkens

Som nevnt under generelle retningslinjer (må kanskje kopiere disse tilbake til forsiden ser jeg!), er det ikke lov å diskutere piratkopierte filmer og/eller kvalitet etc. på disse. Håper dere kan respektere dette... Sletter for øvrig de innlegg som diskuterer dette her.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •