Lefdals prisgaranti gjelder i hele norge

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate Moho sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lefdals prisgaranti gjelder i hele norge

Vet det er en del tråder om elkjøp og lefdal der ute nå, men orket ikke å lete de opp... (slapp, ja vet det)

Men det jeg lurer på er: Lefdal sier på nettsiden sin at:
    "Prisgarantien gjelder i hele Norge"

Hvordan skal man tolke dette?
    1: Alle lefdal butikker i norge oppererer med prisgaranti
    2: En lefdal butikk kjører prisgaranti mot enhver annen butikk i norge. (Mao lelfal kristiansand kjører prisgaranti mot atles. dvd-hule i alta..)

Alternativ 1 eller 2?

Og matcher lefdal nettpriser? Hvis ja, inkl eller eksl frakt?

Takker for svar!! (Skal ringe og spørre lefdal selv i morgen, men er gira på å finne ut dette nå....!!!)

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    I samme topic, uten å ødelegge ditt Moho.
    Har Elkjøp sluttet med prisgaranti?
    Det står ingenting om prisgaranti på nettsidene til Elkjøp, og etter Shrek2-prisjakten fikk jeg inntrykk av at den var forskjellig priset i forskjellige Elkjøpbutikker, og at man overdisk ikke lenger kunne sammenligne med Elkøp-nettbutikk sin pris.

Noen kloke hoder der ute?

Newcomer Pepa sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jepp du kan ikke sammenlikne med elkjøp på nettet lenger de kan ta andre ha andre priser i butikkene nå..... synd d

Newcomer Henke sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ved nettbutikker gjelder prisgarantien, men de legger til frakt og ekspedisjonsbegyr før de finner den endelige prisen på varen. Altså den prisen som de bruker til å sammenligne med sine egne produkter.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror Lefdal krever at varen også er på lager på nettbutikken.

Elkjøp har vel ikke hatt prisgaranti siden de fikk smekk på fingrene av forbrukermyndighetene på samme måte som Lefdal fikk nå nylig.

De har jo uansett 30 dagers returett på en rekke ting slik at man bare kan returnere varene hvis man finner de billigere. I de fleste tilfeller vil de nok uansett betale ut mellomlegget hvis du viser dem alternative tilbud.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    264
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    broren min handlet tv på elkjøp i januar, og fikk da beskjed om at de hadde prisgaranti, men kun mot butikker i samme by/område.

når det gjelder lefdal så gjelder vel garantien slik at uansett om en butikk ligger i hammerfest så får du prisgaranti såfremt du kan dokumentere prisen, og at evt nettbutikker har varen på lager. de legger også til frakt på nettbutikker...

Intermediate Moho sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da blir det nok kjøp av pioneer dv 575, med prisgaranti mot elprice i bergen, inkl frakt kommer den på kun 1521 kr..

Og ang elkjøp, er nå elkjøps nettbutikk et eget selvskap, og elkjøp butikkene har dermed ingen garanti for lenger å ha samme pris som på nett. De matcher også pris kun på produkter innenfor nærmiljøet, sjekk feks hvilke butikker som står på kviteringen nederst, eller for hvilke butikker en ny katalog gjelder.

Jeg fikk kun tilbake penger på ny tv da jeg kunne dokumentere at de hadde den billigere i gjøvik dagen etter at jeg kjøpte den i lillehammer. Lenger avgårde enn gjøvik slet jeg for å få dem til å godta...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •