Glava / rockwool-forhandlere i Trondheim med god service!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate Zamot sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Glava / rockwool-forhandlere i Trondheim med god service!

Har tenkt å bestille meg noen glava-plater (mest sannsynlig), men har ikke fått noe svar på mailen jeg sendte til en av byggevareforhandlerene i Trondheim. Er det noen som vet om noen bra forretninger med god service, og respons på mail? I Trondheim altså??

Andre tips til å få tak i slike dempematerialer? (Bygg som skal rives/bygges om, der det finnes takplater for eksempel..)

Newcomer yannz sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan tippe at de som produserer slikt nå faktisk har sommerferie.. du vil nok til grosister eller andre forhandlere som kanskje har noe på lager, for å få svar fra han/hun ene som er igjen på kontoret for å ta imot kunder..

Slik er det iallefall her, på jobb. Skal jeg ha noe konvolutter, så må jeg vente med å bestille til etter uke 32.. :?

Newcomer sjokomelk sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå kjenner jeg bare til Glava fabrikken i Askim, og der har de bare noen få dager i året hvor de stenger fabrikken for å rense ovnene.

Her er kontaktinformasjonen til Glava i Stjørdal: http://www.glava.no/default.asp?page=223

Kanskje de har noen tips om forhandlere. Var jeg deg så hadde jeg kanskje forklart at du trenger bare noen få 'lefser' og er du heldig kanskje du kan få noe billig / gratis. Man vet jo aldri kan jo være pakker som har blitt ødelagt under transport f.eks.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skal være lagervare hos alle byggevare firmaer som f.eks. Maxbo, ByggMakker, Byggeriet osv.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Intermediate Zamot sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hi-Fil
    Det skal være lagervare hos alle byggevare firmaer som f.eks. Maxbo, ByggMakker, Byggeriet osv.
    Lydplater og "grunnmursplater" er ikke sikkert de har på lager (sa en kar fra glava til meg). Dessuten vil jeg skrive mail til de, og høre om priser. Derfor spurte jeg etter noen butikker med god service, som svarer på mail...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •