big brother - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 33 av 33

Tråd: big brother

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Konseptet er vel noe slikt som: Vi putter en gjeng med personer som tildels ikke passer sammen, inn i et hus fullt av kamera og ser hva som skjer. Spennende :shock: :roll:

Mvh

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du glemte den regelen om at deltakerne må være i ustand til å føre diskusjoner om annet enn kjønnshår og fising. I tillegg er det greit om alle er mindre pene, slik at man ikke har noe å se på.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du glemte den regelen om at deltakerne må være i ustand til å føre diskusjoner om annet enn kjønnshår og fising. I tillegg er det greit om alle er mindre pene, slik at man ikke har noe å se på.
    De vet á plukke dem ja....de bőr jo helst váre pene da...det er jo som regel eneste grunnen til at 80 % av alle menn ser pá dette mőlet,i háp om á fá se en av snellene som glemmer á dekke til godsakene i dusjen.

...Men herregud sá dumme noen av disse folka er....fár meg til á miste troen pá menneskerasen.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel ikke uten grunn at 50% av de som har deltatt jobber som bartender eller lignende hi-tech yrker. Kan ikke huske at det har deltatt en person med utdannlse i disse programmene.

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som hadde vært moro er jo hvis alle MÅTTE være der i 100(?) dager. Sånn som det er nå, blir jo folk som lager litt moro sendt ut...

Intermediate eXa sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ooo bare 250kr for å kunne se bb på internett så mye du vil...

*kremt* mente, oi sååå mye bare for å se søppel bb på internet... *plystre plystre*

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hm det blei stille her gitt.... sitter alle å glor på bb på internett eller? :lol:

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi føler nok at temaet er ferdigdiskutert. Jeg tipper det blir lite aktivitet her før programmet nærmer seg slutten, og deltakerne puler som kaniner.

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :lol:

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fy F****** jeg hater dette programmet. Dama har sunket så lavt at hun ser på det. Mer stusselige programmer enn det der finner man ikke.

For en gjeng med fjortiser!!

Jeg kan ikke stikke i et annet rom heller siden leiligheten som vi flytter fra snart er så liten..... :evil:

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sist gang big brother var så hatet jeg programmet så mye at jeg sa til samboer at hvis det kom igjen og hun så på det så flyttet jeg.

Heldigvis så har vi fått oss Harrdiskopptaker siden sist og nå tar hun opp programmen og ser kun når jeg er ute.

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    BB, idol, hotell cesar osv. Det blir mer og mer søppel for hvært år som går. Tilslutt blir det vel bare realety show, såpe og sport igjen. det eneste jeg har sett på tv i uka som gikk var et par nyhetssendinger, urix og reprisen av nytt på nytt. kan noen minne meg på hvorfor jeg betaler lisens??
    Hvis tvselskapene absolutt skal svi av millioner på realety show og oppussnings program la det i hværtfall ha en dypere mening. send 100 stykker ned til f.eks Sierra Leone, Sudan eller lignende. Der målet med programmet er å lage en selvforsynt landsby.

Active Dobermann sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mythbusters er ikke da ikke så mye bedre enn Fear Factor. Sistnevnte show er etter mitt syn ganske underholdende. Mythbuster er også underholdende men er så lite vitenskaplig til tider at det blir ufrivillig morsomt. :lol: Big Brother har bare blitt verre og verre. Nivået på samtalene er til å grine av. Ser av og til noen minutter av showet bare for å gå fra TV-apparatet hoderistende.
    Sitat Opprinnelig postet av Moho
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    Sitat Opprinnelig postet av Moho
    Mange vil vel kalle meg for super-nerd som bare digger discovery, men så har jeg lært meg en del også da. Du blir ikke klok av cesar og big brother. (sorry svigermor, som heldigvis ikke leser dette )
    Discovery er favoritten her også

Super-structures, tekniske programmer osv... Begynner å lure på om jeg har valgt feil utdannelse :roll:

Mvh
    Mythbusters er konge, selvom jeg har fått med meg alle epsiodene 2 ganger nå.. Så på dokumentar om cosa nostra i new york, og murder inc her en natt, spennende saker. HAr ikke vurdert å bytte utdannenlse, for hadde umulig klart mye av det jeg har sett, men er vel også derfor det er så imponerende!

Minnes hjemme med acnal digital og 4 discovery kanaler. Det kommer senere i livet!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •