Alt er deres feil

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 18 av 18
    Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Alt er deres feil

Før jeg visste om dette forumet levde jeg i lykkelig uvitenhet om at en 32" widescreen var mer enn godt nok for filmbruk. Etter mye lesing har det sneket seg inn et sterkt behov for prosjektor, men jeg har klart å beherske meg..... inntil i dag.....
    Var i utgangspunktet klar til å kjøpe en AE700, men siden de ikke kan leveres før det blir lyst hele døgnet måtte jeg falle til ro med en Infocus 4805.
    Skal bli artig å se hvordan det fungerer med PJ hjemme.

Jeg føler uansett at det er AVForum sin feil at jeg nå må spise havregryn i en måned (ikke at det skader).
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Active
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    371
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    selv takk!

Du som var en av pionerene (såvidt jeg vet iallefall) til SVS bølgen...Vurderer selv SA oppsettet du kjører...

Intermediate Rusty sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    avforum.no ett klikk å du er hekta :lol:

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er blant annet dette forumet si "feil" at jeg nå bare må ha en SVS. :lol: Helt teit i grunnen å bytte ut min egen sub som er plasseringsvennlig, tar seg pent ut og spiller bra nok på film. Å bytte den ut med et papprør kledd med sort stoff som nesten er 1 meter høy og 40cm i diameter er ganske lite lurt.

Vi leder hverandre ut i "uløkka" her på forumet, men morro er det.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette forumet har vært skyld i mye spagetti spising ja.

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    eyvind - nå forventer jeg tilbakemelding på at projektor suger, og at det er mer enn godt nok med en 32" wide.... :x

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter med en 32" Sony Trinitron-tv, og selv om jeg er veldig fornøyd, så hadde det vært kjekt med projector. Heldigvis har jeg ikke plass til det på rommet mitt

Active macca sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med pj, mye moro venter! Men hvorfor i all verden valgte du 4805. Sær DVI-kontakt og mye støy...! Dyr er den også!
    Benq 5120 er jo mye bedre når du måler i kroner og øre. (Hvis du ikke er regnbuefølsom da!)

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hiver meg på "hyle-koret" her jeg og. Uten dette forumet kunne jeg nok ha "klart meg" med billigere og dårligere utstyr, og rett og slett ikke visst bedre. Blir ihvertfall ikke bedre av å bli kjent med en del av dere, komme på besøk, få ekstreme opplevelser, og rett og slett bli helt lammet av "må-bare-ha-viruset"..... :wink: :wink:

Og tross alt; det finnes tross alt dyrerer hobbyer også. Detta utstyret kan en jo tross alt så penger igjen for. Biler taper seg jo sykt mye i verdi!

Eller et års medlemsskap i en eller annen golfklubb til 20k i året får en jo ikke filla igjen for etter et år...... :wink: :wink:

Dyrt! Men gøy er det!!! Og så mange hyggelige mennesker en treffer......

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av [wcip
    Angel]Sitter med en 32" Sony Trinitron-tv, og selv om jeg er veldig fornøyd, så hadde det vært kjekt med projector. Heldigvis har jeg ikke plass til det på rommet mitt
    Jeg trodde ikke jeg hadde plass jeg heller på mitt 9 kvadratmeter lille rom(gamle rommet), men jammen klarte det å snike seg inn en projektor likevel :lol:

Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av macca
    Gratulerer med pj, mye moro venter! Men hvorfor i all verden valgte du 4805. Sær DVI-kontakt og mye støy...! Dyr er den også!
    Benq 5120 er jo mye bedre når du måler i kroner og øre. (Hvis du ikke er regnbuefølsom da!)

Tja, vet ikke fikk et greit tilbud på "full pakke". Gadd ikke å vente på meg selv lengre egentlig, hadde jeg begynt å sette meg inn i såpass mange andre PJ'er hadde nok ikke blitt noe projektor på meg før til sommeren. (jeg lider av beslutningvegring, fordi det er å gøy å drømme om hva man skal kjøpe)
    Støy? Jeg hadde planlagt å ha lyden på når jeg så film Den kan da ikke være så ille? Etter det jeg har lest om den her på forumet ser det ut til at det er delte meninger, noen mener at den støyer andre ikke, men det finner jeg nok ut av når jeg får den i hus.

Når det gjelder DVI så kommer jeg ikke til å bruke den med det første vil jeg tro. (om 2 uker sitter jeg og ler av meg selv)

Acondaen går for 12 høvdinger btw.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uten dette forumet kunne jeg nok ha "klart meg" med billigere og dårligere utstyr, og rett og slett ikke visst bedre
    det er sant som de sier " ignorance is bliss"

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja dette her er ikke bra. Ifjor høst skulle jeg kjøpe meg cerwin-vega høyttalere, og nå har jeg kjøpt et par dali helicon 400.. :roll:

Active
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    371
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Ja dette her er ikke bra. Ifjor høst skulle jeg kjøpe meg cerwin-vega høyttalere, og nå har jeg kjøpt et par dali helicon 400.. :roll:
    Men det værste er jo at du ikke får brukt dem før til sommeren!!!

Jeg har og blitt påvirket og har oppgradert fra utstyr jeg kjøpte i Mai 2004!!! 7 mnd siden det :twisted:

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe ja huff, økt kunnskap og erfaring er ikke alltid like bra..

Active macca sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ="eyvindGadd ikke å vente på meg selv lengre egentlig,
    :lol: :lol: Godt sagt!!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, hadde det ikkje vært for det forumet her, hadde eg nuk hatt litt meir peng på konto. Er ikkje greit å være student når behovet (eller følelsen av behov) melder seg for noke nytt, og en bare mååååå ha det. Dårligt med investeringer på andre plan dei siste mnd gitt.

Lure fælt på kordan det skal gå når eg flytta ut og begynde å tjene hard valuta igjen? :roll:
    Blir vel en SVS eller to skulle eg meine

Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden jeg får all posten min på jobb er det utrolig motiverende å sitte her nå og kikke på projektoren som står på pulten min........................

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •