Pris på kinobilletter... - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 44 av 44
    Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Regner med de av dere som har vært på kino i det siste har lagt merke til antikopieringspropagandaen? Jeg var på kino igår, var en stund siden sist, og det først jeg møter er en skikkelig provoserende filmbit med idiotisk technomusikk og medfølgende fancy klipping som sier "DU ER EN TYV! FY!"

Jeg husker ikke tallende, men det er en betydelig andel norsk ungdom som laster ned film fra nett...skal dette liksom hindre dem? Jeg ble ærlig talt fristet til å stikke hjem og fyre opp DC umiddelbart, og jeg kan ikke fordra divx og tilsvarende. Kan ikke forstå hvordan trendy moralprekener skal ha noen effekt i det hele tatt, bortsett fra nettopp å provosere.

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Den reklamen minner meg om en god gammel spot på leievideoer angående Moviebox med [STOP] merket på.
    De var ingen vits å stjele, fordi de ble ubrukelige. Bla, bla, bla,

(Noen som husker den? Står en service man i skjorte og mottar en "kunde" med moviebox som ikke virker. Serviceman rister på hodet og peker på [STOP]-merket i hjørnet av movieboxen.)

Intermediate akke sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Regner med de av dere som har vært på kino i det siste har lagt merke til antikopieringspropagandaen?
    Det jeg synes er mest feil med den er at det går så sinnsykt fort å downloade! Skikkelig blemme spør du meg, ser ut som det tar ca. 15sek for å laste ned en hel film, rene reklamefilmen for nedlasting det der...

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror kanskje verdensteateret (en annen kino i byen) har litt lavere priser.
    Verdensteateret er også verdens dårligste kino. Møkkabilde, møkkalyd, ikke surroundhøyttalere, ikke center, ikke bass.. Hører omtrent ikke hva som blir sagt i filmene.. grøss... Har sett "I, Robot" og "Resident Evil" der, eller ødelagt de to filmene der er vel mer dekkende..

Det verste er at det er vanlig billettpris der.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •