www.play.com og sendemetode. - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 68
    Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    kom det i dag runar? venter på at postmannen skal gi meg hentelapp, jeg.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    953
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg får alle filmene fra Play rett i postkassen :lol:

Intermediate runar sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kom det i dag runar?
    Jeg vet ikke om dem kommer i dag. Får sjekke når jeg er hjemme fra jobb! Jeg håper dem er kommet da. Regner med å få dem rett i postkassen, slik jeg fikk spillet fra amazon.co.uk for to dager siden.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av keysersoze
    kan bekrefte at det er vanlig at play.com vil ha bekreftelse på slike store ordrer. jeg ble oppringt da jeg bestilte 40 filmer en gang.
    Hvor mange må man bestille før de sender en fyr hjem til deg for å sjekke passet og kredittkortet?

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag fikk jeg Barry Lyndon fra Play! Åhh himmel så jeg gleder meg til å se denne i natt! Husker jeg var mektig begeistret når jeg så den på tv for mange år siden. Jeg elsker kostymedrama og gammeldags krigføring.

Alt i alt så tok det vel 6-7 dager fra bestilling til jeg fikk den. Men venter enda på 2 til. Men regner med at dem kommer på mandag. Men men..det er vel spes travelt på posten nå i denne tiden.

Intermediate Oban sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av runar
    Alt i alt så tok det vel 6-7 dager fra bestilling til jeg fikk den. Men venter enda på 2 til. Men regner med at dem kommer på mandag. Men men..det er vel spes travelt på posten nå i denne tiden.
    ...og jeg venter ennå på min som ble sendt 22 desember.
    Men jeg har kjøpt over 100 DVD'er og CD'er fra Play, og alle har kommet fram hittil (bank i bordet). Det er ikke første gang det har tatt lang tid, men det hører til sjeldenhetene.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag fikk jeg Barry Lyndon fra Play! Åhh himmel så jeg gleder meg til å se denne i natt! Husker jeg var mektig begeistret når jeg så den på tv for mange år siden. Jeg elsker kostymedrama og gammeldags krigføring.

Skriv gjerne en liten anmeldelse av denne (i en passende kategori). Det er en film jeg er nysgjerrig på. kostymedrama er ikke helt min greie, men det gjør ingenting hvis storyen er bra. Og dette er påstått å være en film som har "alt"...

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skriv gjerne en liten anmeldelse av denne (i en passende kategori). Det er en film jeg er nysgjerrig på. kostymedrama er ikke helt min greie, men det gjør ingenting hvis storyen er bra. Og dette er påstått å være en film som har "alt"...
    Ok..det skal jeg gjøre. skal begynne å se den nå. Men ser den neppe ferdig i natt!

Mr. Stanley har jo laget en rekke bra filmer...full metal jacket osv...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok..det skal jeg gjøre. skal begynne å se den nå. Men ser den neppe ferdig i natt!

Mr. Stanley har jo laget en rekke bra filmer...full metal jacket osv...
    for ikke å snakke om "the shining". redrum-redrum! 8)

herr kubrick var jo en riktig liten skrue, da han bl.a. hadde en idé om at the shining aldri skulle bli utgitt i noe annet format enn 4:3. dette var pga. 4:3 ratioformatet passet denne filmen best (filmteknikker og kameraføring antar jeg var noe av grunnene?).

mye har blitt forsøkt for å omvandle denne filmen til 16:9, bl.a. ved å fjerne horisontal maskering over og under bildet. dette har ofte ikke blitt så bra, though...

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag fikk jeg a bridge too far i posten. Jeg lurer faktisk på om posten konsekvent bare sender en pakke i postkassen pr. dag for å ikke overbelaste postbudet osv. Det kan virke slik. Nå venter jeg bare på den siste pakken. Den kommer sikkert i morgen.

nesten 3 timer med WW2 action venter meg nå....wow...det blir ikke særlig mye bedre enn det!

Newcomer Njål sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag fikk jeg a bridge too far i posten. Jeg lurer faktisk på om posten konsekvent bare sender en pakke i postkassen pr. dag for å ikke overbelaste postbudet osv. Det kan virke slik. Nå venter jeg bare på den siste pakken. Den kommer sikkert i morgen.
    Nei. Jobber i Posten sjøl, og lurer på om det fremdeles kan være litt kork på innkommende utlandssortering. Når det gjelder akkurat Play har jeg også sett at det har vært kommentert litt snodig rekkeflge pakker kommer fram i også på ikke-norske forum fra romjula av.
    Hvis pakker som kommer inn på den enkelte budavdeling spres ovver flere dager er det det enkelte bud som evt gjør det. Der jeg jobber ville det være uaktuelt, siden de er sendt prioritert.
    Kun kunde/økonomipost man unntaksvis kan fordele over flere dager.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel..om det er postbudet som gjør dette så er det i grunnen helt ok. Jeg vil jo ikke være ansvarlig for å overbelaste ham! Og jeg ser aldri mer enn en film om dagen (natten) heller, så for min del så er det no problemo!

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,638
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Vel..om det er postbudet som gjør dette så er det i grunnen helt ok. Jeg vil jo ikke være ansvarlig for å overbelaste ham! Og jeg ser aldri mer enn en film om dagen (natten) heller, så for min del så er det no problemo!
    Heh, postbudet ditt har kjøpt seg vakumpakker og ser dine filmer før deg. 8)

Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mystisk..sutret og plaga vennene mine med å klage over posten i stavanger senest for noen timer siden. Venter på filmer fra play og posten bare nekter å levere de...(de og generelt all post).. :evil: :evil: :evil:

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Posten har vært seine med å få mine plakater fra allposters.com også. Hva feiler dem?

Intermediate Oban sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Oban
    ...og jeg venter ennå på min som ble sendt 22 desember.
    Lå i postkassen i dag.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av [wcip
    Angel]Posten har vært seine med å få mine plakater fra allposters.com også. Hva feiler dem?
    allposters.com tar det LANG tid å få inn til norge. jeg tror jeg venta bortimot 3 uker før mine posters kom.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag fikk jeg spillet mitt fra play.com. Men of Valor....ååhh endelig tilbake til vietnam for å knerte "dinks" (som oh store man sa i Apo.now redux)

Dette er et spill som alle med sans for vietnamfilmer burde spille. Leve ut sin lille drøm om å være "marine" under vietnamkrigen liksom..... :twisted:

Newcomer Blodpudding sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå begynner dem å dette ned i postkassa ja, Hulken kom i går og Star Trek: First Contact kom i dag. Jeg er ingen trekkie, men jeg må si at denne filmen er en av de mest underholdende filmene jeg har sett noen gang.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg klarte ikke dy meg og kjøpte to filmer til fra dem. Full metal jcaket og bourne identity. Begge skambillig. Ingen med norske subtitles, men jeg syntes engelsk subtitles funker bra nok på slike filmer liksom.

Med tanke på at dem er billig, samt at jeg slipper å bruke et par timer +bensin på å lete disse opp på elkjøp eller lefdal så er play.com helt konge!

Komme hjem fra jobb..trett og sliten..for så å se at en film ligger i postkassen. Toppen av lykke!

Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •