L&B Kavalkade i hyllene nå!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 16 av 16
    Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

L&B Kavalkade i hyllene nå!

Da skulle jeg panikkhandle en ekstra kålrot før stengetid, men smilet bredte seg ved passering av bladhyllen.

Jeg sitter med Kavalkadenummeret til Lyd og Bilde, og jommen var det ikke med en film: "Double Jeopardy" som jeg ikke har sett.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: L&B Kavalkade i hyllene nå!

Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Da skulle jeg panikkhandle en ekstra kålrot før stengetid, men smilet bredte seg ved passering av bladhyllen.

Jeg sitter med Kavalkadenummeret til Lyd og Bilde, og jommen var det ikke med en film: "Double Jeopardy" som jeg ikke har sett.
    Det beste med den filmen er Ashley Judd....... SMASKENS!!!! :twisted: :wink:

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kavalkadenummer? Ikkeno nytt i bladet altså?

Robert-

Intermediate bwa sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    1,475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, bare reprise av tidligere nummer. Helt bortkastet etter min mening

Intermediate Esp1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av robertaas
    Kavalkadenummer? Ikkeno nytt i bladet altså?

Robert-
    Kjent som "karnevalnummeret" i annonseavdelingen. Bare gode omtaler gjør det enklere å selge annonser enn noen gang...

Intermediate Frorrari sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk det her i posten om dagen. En kommentar:

Hvordan kan 3910 være årets HIGH-END spiller?

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,897
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes egentlig ikke at Lyd og Bilde tester nok produkter til å lage et skikkelig kavalkade nummer. Egentlig tester ikke Lyd og Bilde noe som helst, de bare beskriver produktet... Tidligere likte jeg alltid slike kavalkade nummer, men synes ikke de er noe særlig lenger. Jeg stoler ikke på dem lenger. På mange måter minner det mer om en reklamekatalog.

Liker ikke Ashley Judd, men filmen er ikke så aller verst. Ganske underholdene...men ikke noe du trenger å se flere ganger.

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt OT det her, men jeg som alle andre nisser kjøpte selvfølgelig L&B sitt "kavalkade" nr. De første sidene hadde noen tullete tester, mens resten av bladet var som de lovte en, ahem; kavalkade. Når jeg leser gjennom bladet innser jeg hvor ubeskrivelig dårlig L&B har vært det året som gikk. Samtidig som jeg plukket med meg L&B kjøpte jeg også Hemmabio (skal lese mer på senga nå ) forskjellen på de to bladene er som natt og dag! L&B redaksjonens nyttårsforsett bør så absolutt være å lage et blad med mere substans og å rendyrke sin nisje. Digitalkamera, printere, mac dupeditter, videoredigerings program osv kan de faen meg holde for seg selv :twisted: ( har det bedre nå :lol: )
    Edit: Kjøpte også siste Fidelity, bra tjukkelse på bladet (tillitsvekkende) interessante produkter de anmelder, men for en ELENDIG! gjeng med skribenter. Fullt av analogier som: en god høytaler er som en god vin osv. Mao. skikkelig "snobbete" approach, pengene må sitte virkelig løst hos disse herrene. I tillegg er det en repotasje fra en messe i London, der en gjerrig og ikke så rent lite rasistisk skribent får lov til å yttre sine (patetiske) meninger. Ja og en ting til; den musikalske spennvidden i test cdene/platene til Fidelity er mildt sakt mangelfull.
    Peace out

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Men for slike som meg som kjøper 2 eller 3 utgaver i året er kavalkadenummeret artig lesing synes jeg.
    Kjøper kavalkadenummeret hvert år jeg.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor så mange må disse ned på at L&B tester kamera, scanner, mp3-spiller og slikt. De lager jo "lyd og/eller bilde" de duppedingsene også.
    Klart det er plass til begge deler. Bare bla forbi de sidene som ikke interesserer deg, så kan slike som meg kose seg med litt av hvert innen alt fra stereo og hjemmekino, til mp3, og skrivere.

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De har jo markedsundresøkelser, og de skriver sikkert ikke om noe ingen vil lese om...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tror det er et blad som heter "photography" som er veldig omfattende mtp. testing av optiske enheter (kamera, video, linser, m.v.). l&b går jo ikke i nærheten av den faglige dybden dette bladet når.

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,897
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av keysersoze
    tror det er et blad som heter "photography" som er veldig omfattende mtp. testing av optiske enheter (kamera, video, linser, m.v.). l&b går jo ikke i nærheten av den faglige dybden dette bladet når.
    Lyd & Bilde har ikke faglig dybde i noe av det de skriver om....desverre. Men, som det ble nevnt over er det nok en grunn til at bladet ser ut som det gjør.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    L&B skriver "Årets innovasjon: Digiality WAVA trådløs multimedieboks". De tuller :shock: Pinnacles løsning har 802.11g standard og ikke 802.11b som "årets innovasjon" har. Pinnacles løsning koster også mindre...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    526
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil bare erklære at jeg er tooootalt uenig i hva wotg skriver om Fidelity.Mr Rognlien skriver meget underholdenede spør du meg.Skal være enig at de referer mye til vin og cocnac,men det betyr vel bare at de drikker like mye som oss andre.Regner du har lest alle nummer siden du kritiserer så sterkt f.eks om testplater de bruker?

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel siden jeg driver Narvesen butikk har jeg jo tilgang til det meste av audio/video blader.
    Fidelity har aldrig vært min favoritt, mye på grunn av den litt urealistiske oppfatningen av tjukkelsen på den gjennomsnittelige lesers lommebok. Hva referanser til sprit og annen alkoholholdig drikke angår må jeg bare nevne at jeg har 8 års erfaring som bartender og servitør. Mine kunnskaper innenfor det området er betydelige! Derfor er det irriterene å lese om noen hobby snobber som tror at de "eier" verden bare fordi de kan slenge om seg med noen fraser om vin eller brennevin.
    Som sagt Fidelity er ikke mitt favoritt blad, men jeg har skummet gjennom de fleste numrene og min oppfattning er at spennvidden i testmusikken i alt for liten grad strekker seg utenfor området klassisk, opera eller jazz. (joda det er selvfølgelig unntak)
    ......Og bare for å ha sagt det, Håkon Rognliens artikkel om Hi-Fi messen på Heathrow er usmakelig og ei heller ikke spessielt godt skrevet.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    526
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja etter denne oppramsing av din erfaring med alkohol og blader,er det vel bare å akseptere at du sitter på sannheten :roll:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •