Må nå betale for å lese testene på www.bigscreen.se!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Må nå betale for å lese testene på www.bigscreen.se!!

Jeg personlig synes det er patetisk at man må nå betale for å lese tester på internett. Folk skal ta betaling for alt nå til dags. Jeg skjønner at det er fagfolk som tester på bigscreen.se og synes de er veldig flinke, men synes uansett det er patetisk at de skal begynne å ta betalt for å at vi skal lese testene dems.

Hvis du trykker testene og bytter ut .php med .htm på slutten så får du opp testene, men de testene som kommer fremover fungerer ikke det på.

F.eks når du trykker på Panasonic PT AE700 linken så kommer det opp
    http://www.bigscreen.se/tester/nya/5...c_PT-AE700.php
    Bytter du ut .php med .htm så kommer du inn på testen.
    http://www.bigscreen.se/tester/nya/5...c_PT-AE700.htm

Den nyeste testen og sannsynligvis de testene framover funker ikke dette på. Ellers ville jo hele betalingsgreine vært bortkastet.

Synes dette var kjedelig for www.bigscreen.se er veldig flinke, men ikke tale om at jeg betaler for å lese noen tester.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Patetisk?? Ynkelig?
    :shock:
    Nei, nå må du legge inn årene! Er du interessert i å jobbe gratis?
    Det er selvfølgelig ditt valg om du vil betale for tjenesten eller ikke. Men hvis du liker deres tilbud, kanskje det er verdt å betale 19kr mnd for. Hvis de ser seg nødt til å ta seg betalt for sine tjenester (for de yter tross alt en tjeneste), er det deres valg og rett. Jeg synes det er helt urimelig å beskylde dem for å være "patetisk"av den grunn. Jeg synes faktisk det er rent idiotisk.

:roll:

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Faktisk så har jeg gjort mye gratis jeg. F.eks oppdattert styringssystem for fylkeskattekontoret i Vestfold. En trenger ikke å ta betalt for alt i livet og særlig ikke tester på internett. Det er mange som skriver tester på nettet fordi at de vil bidra med noe og det er hobbyen dems. Si meg en annen som tar betalt for at vi skal lese testene dems på nettet? Er fint at de andre som skriver tester ikke tar seg betalt ihvertfall.

Folk tar seg betalt for alt, patetisk synes jeg da. Men nå er vel folk forskjellige. :roll:

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PlayboyAndre
    Si meg en annen som tar betalt for at vi skal lese testene dems på nettet? Er fint at de andre som skriver tester ikke tar seg betalt ihvertfall.
    Det er ikke så uvanlig som du kanskje tror at websider tar betalt for tjenestene sine, og trenden er at det blir mer og mer vanlig. Det kan jo rett og slett hende at siden ikke går rundt uten ekstra cash, og det er jo begrenset hvor lenge det er morsomt å jobbe gratis. Personlig synes jeg det er kjedelig at det er blitt sånn, men overrasket er jeg ikke og jeg har forståelse for det.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm vet ikke om noen andre som tar betalt for testene. Vet du om noen? Vet jo at websider tar seg betalt for andre tjenester, men har ikke sett at noen har tatt seg betalt for kun tester. Jeg skjønner jo tankegangen men jeg synes det er litt drøyt når de kun har tester å tilby. Dessuten er ikke tre tester per måned allverden og håper i det minste at de tester oftere når de først tar betaling.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er en del utenlandske sider som tar betalt for at man skal få lese testene deres, bl.a. audiosider. Men de gidder jeg ikke lese..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvem da? Har bare vært innom temmelig mange sider som tester produkter og aldri vært borti betaling.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, jeg husker ikke akkurat hvilke. Er ikke sider jeg har lagt til i favorittene akkurat.. Men det er faktisk sider som tar betalt, tro det eller ei..

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes det er greit at det koster noen kroner jeg, og 19,- mnd er ikke akkurat mye heller da.

Intermediate Zyon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er i utgangspunktet ikke imot å måtte betale for slike ting, men da helst at man betalte en engangssum på x antall kroner, så kan man lage pdf-fil av sia, og dermed lese testene/whatever i ro og mak når man skulle få lyst til det, akkurat som å kjøpe VG i avisform... Abonnering som krever registrering på nettsider liker jeg derimot ikke.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvem da? Har bare vært innom temmelig mange sider som tester produkter og aldri vært borti betaling.
    F.eks
    http://www.avguide.com/index.jsp

Å kalle det patetisk syns jeg bare er tull. Hvorfor tror du at ikke Lyd og Bilde og DVD & Hjemmekino bare legger gratis ut testene i pdf format?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å kalle det patetisk syns jeg bare er tull. Hvorfor tror du at ikke Lyd og Bilde og DVD & Hjemmekino bare legger gratis ut testene i pdf format?
    Vel, nå gir både Lyd og Bilde og DVD & Hjemmekino ut blader da. I de bladene er det veldig mye mer informasjon enn de du finner på bigscreen.se og blir noe helt annet i papirformat. De har flere tester per måned og tester ut flere produkter (ikke bare prosjektorer). Skjønner godt at ikke de vil ha testene sine på nettet, da det ville ført til at bladene dems blir mindre solgt. Så "Lyd og bilde" og "DVD&Hjemmekino" blir litt anderledes siden de har så mye mer informasjon å by på og begge gir ut blad.

De gir også ut blad og har mye mer omfattende informasjon som gjør at hvis de legger ut gratis tester så går det ut over bladsalget.

Ser at dere reagerer på ordet patetisk, og det var kanskje litt feil ordvalg. Kan ta tilbake dette, men jeg synes fortsatt det er dårlig å betale for en tjeneste hver måned som kun inneholder prosjektorer hvor de kun tester 3 stk i måneden. Ikke misforstå meg, jeg synes det er en veldig god side, men jeg synes det er litt lite informasjon til at man må betale for noe du ikke engang får fysisk.

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman
    F.eks
    http://www.avguide.com/index.jsp

Synes egentlig det er rart at de ikke legger ut gamle tester for salg på nettet... Det burde være ett marked for disse testene.

Mvh

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •