Produkter med elendig fargevalg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Produkter med elendig fargevalg

Vet du om noen produkter hvor man har hatt et veldig uheldig fargevalg? Og da tenker jeg ikke bare på ren estetikk.

Det jeg har vært borti er en sånn luktfjerner for WC som man har oppi skålen. Jeg fant en med sitronlukt og tenkte det ville lukte friskt. Det jeg oppdaget da jeg kom hjem var at den også hadde sitronfarge, vannet i WC ble helt gult. Folk som er på besøk blir aldri ferdige med å skylle ned om de tar en tur på toalettet... :roll:

Noen verre?

Robert-

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    oransje bukser kan aldri bli bra. forleden så jeg en kar med orange bukser med små lilla "tints". hva slags menneske er man hvis man bruker slike plagg med glede? *heihererjegheleverdensepåmegjegvilhaoppmerksomhet ?*

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av keysersoze
    oransje bukser kan aldri bli bra. forleden så jeg en kar med orange bukser med små lilla "tints". hva slags menneske er man hvis man bruker slike plagg med glede? *heihererjegheleverdensepåmegjegvilhaoppmerksomhet ?*
    Jeg var på bryllupsreise for noen år tilbake, og på flyplassen så jeg et par som tydeligvis OGSÅ var på bryllupsreise: Han i neongrønn dress med gule ruter (ja, både bukse og jakke var like) og gul T-skjorte inni. Kona var i gul dress med neongrønne ruter og neongrønn T-skjorte inni. Altså var de farge-matchet, bare med motsatte farger. Det stiller vel i klassen oransje bukser, tenker jeg. Mener å huske at dama hadde matchende veske også. :roll:

Ellers synes jeg at det blir litt harry når hele familier stiller i like joggedresser (been there, done that i Norheim-treningsdressens gullalder ops: ). Men det er jo ikke noen feil ved produktet, nødvendigvis, bare med brukerne.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •