Hifiklubben, i grenseland til jalla?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2013
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hifiklubben, i grenseland til jalla?

Hadde jo klart å svi en spole på ett basselement og ringer hifiklubben for å bestille ett nytt.

Først får jeg mail om forhåndsbetaling, og etter en liten runde på telefon hvor jeg opplyser butikken om at jeg fint kan klare å
    bruke pengene mine i en helt annen butikk, slapp jeg forhåndsbetaling av elementet.

Underveis i samtalen får jeg greie på at "ligge med lagervarer som ingen henter på en utgått høytaler".
    Jeg svarte jo på den påstanden med at "helicon 800 mk2 er da ikke utgått"...???
    Dessuten hadde de aldri før hørt om at noen hadde hatt behov for å bytte element på helicon...

Da jeg kom opp i butikken og skulle hente elementet, spurte jeg min vanlige måte om ikke elementer ble slitt?

Og uten å spørre hva slags forsterkeroppsett jeg har, begynte "selgeren" å hevde noe om at "forliten forsterker ikke er bra".
    "Jeg kjører brokoblet aw250r, så effekt har jeg da nok av" sa jeg,hvorpå "selgeren" påstod at "formye effekt ikke var bra det heller".

Jeg betalte og gikk derifra. Og tenkte i mitt stille sinn at samtalen hadde sikkert vært bedre om jeg hadde hatt noe Nad..

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selger tok sikkert utgangspunkt i at du er uerfaren. Sist jeg var innom klubben måtte selger vise de forran meg i køen hvordan de koblet høyttaleren til forsterkeren. Hæ? pluss og minus. Nei det hadde de ikke hørt om.

Det med forhåndsbetaling kan jeg til en viss grad forstå. Det finnes møkkafolk der ute som ikke gidder hente det de har bestilt. Da er det litt ergelig for klubben å sitte med deler på lager som de ikke trenger.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ringt Hifi-Klubben servicetelefon et par ganger, og aldri opplevd maken til god service. Mine erfaringer med Hifi Klubben er veldig bra. Kanskje litt uheldige med de du snakket med.

Lignende tråder

1. hifiklubben
    By olav22 in forum Høyttalere
    Svar: 19
    Siste melding: 04-04-2013, 21:39
  2. Hifiklubben og rep
    By wireworld in forum Høyttalere
    Svar: 3
    Siste melding: 12-25-2012, 22:23
  3. Stor prisforskjell Hifiklubben.no vs hifiklubben.se (B&W DS8)
    By tklev in forum Produkt -og prisjakt Audio
    Svar: 9
    Siste melding: 02-25-2009, 15:52
  4. Jalla oppløsning på nesten alle TV´er...
    By eirik73 in forum TV-apparater
    Svar: 2
    Siste melding: 04-23-2006, 07:55
  5. Jalla "PURE"
    By Arendal in forum Receivere/forsterkere
    Svar: 27
    Siste melding: 04-08-2006, 18:21

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg