Dali-support tar visst ikke helg.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
  1. #1
    Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,638
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Dali-support tar visst ikke helg.

    Har et lite problem med resonans i terminalene på Suite8-serien fra Dali.
    Leverte i går (torsdag) inn høytaler til HiFi-Klubben hvor en servicemedarbeider skulle se på saken.

    Fikk høytaleren igjen i dag. Problemet er der fortsatt, men det har minket betraktelig etter litt demping med gummi og annet.
    HiFi-Klubben testet forøvrig flere Suite 2.8 høytalere og alle hadde samme fenomen. Ikke noe big deal, men litt irriterende likevel da særlig én av favorittlåtene mine lider spesielt under denne resonansen. Hadde det ikke vært for denne låten hadde jeg sikkert ikke merket problemet, og 2 av de ansatte fikk seg en aha-opplevelse da jeg tok med cd-en inn som demo på problemstillingen. (William Hut, låt: King of)

    Tenkte uansett i kveld jeg skulle sende en mail til Dali for å høre om de var kjent med problemstillingen.
    Sendte mail litt over 21:00 og 21:28 ligger foreløpig svar i innboks.
    En av de ansatte har ikke hørt om problemstillingen før og videresender mailen til teknisk avdeling ved selve fabrikasjonsdelen av selskapet.

    Jeg må si meg imponert over å få mailsvar en fredags kveld under 30 minutter etter spørsmålet er sendt.

  2. #2
    Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Enten hadde du flaks at en av medarbeiderne satt å surfet på nettet mens han skrev timer med sin nye penn med 3 spisser på, eller så er kundesupporten dems fantastisk bra.

  3. #3
    Newcomer Zomb sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg fikk faktisk også tilbakemelding fra Dali i kveld.
    Klokken 21.54 for å være nøyaktig...

    Ikke verst nei.

  4. #4
    Intermediate Vega! sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    795
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg fikk også tilbakemelding fra DALI i kveld, og tirsdags morgen kl. 04:30.

  5. #5
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Noe sier meg at supporten deres IKKE er i norge Heller et ugga-bugga land hvor dette er arbeidstider

  6. #6
    Active Tomtom sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av NisseFar
    Noe sier meg at supporten deres IKKE er i norge Heller et ugga-bugga land hvor dette er arbeidstider
    Danmark? :lol:

  7. #7
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hehe...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •