for en forbanna drittdag!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 22
    Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

for en forbanna drittdag!

la meg i korte trekk dele min frustrasjon med forummedlemmene.

slik har dagen min vært:

0800 - opp tidlig med ambisjoner om en liten treningstur før jeg skal åle meg gjennom noen lange timer på lesesalen. er i ferd med å fikse meg noe frokost, men har selvsagt ikke noe brød. glemte å finne fram brød fra fryseren dagen før. min egen feil, men her starter virkelig min dårlige dag. deretter, etter å ha tint brød i det uendelige finner jeg ut at min bror har den store treningsbaggen min. jeg må derfor mose sammen alt treningstøyet mitt i en knøttliten bag, og får derfor ikke plass til bøkene mine.

0900 - først nå har jeg kommet meg til treningssenteret. idet jeg skal "logge inn" med id-kortet (studentbevis for oslo) finner jeg ut at det ligger i den store treningsbaggen min som min bror har. åhhhh herre!, tenker jeg. selvsagt skal den griske merra av en uio-ansatt ha pokkers 15 kroner av meg for å sjekke opp navnet mitt i registeret. dette er noe som for øvrig tar 1,5 sekunder. jeg ekke en gjerrigknark og 15 kr er ikke mye penger, det er selve prinsippet som får meg til å koke. irra og jævlig ruver jeg nedover mot kjelleren for å skifte. resten av treninga går forsåvidt greit.

1100 - ferdig med treninga. pga. min ekstremt trange sekk må jeg dra hjem igjen for å hente skolebøkene, og avlevere treningstøyet. idet jeg kommer hjem for å spise lunsj finner jeg ut at naboen har lagt en jævla klagelapp i postkassa mi fordi jeg er for høylytt. piss meg i øret! nå begynner jeg virkelig å få lita lunte. der jeg kommer fra aksepterer man litt bråk, i oslo er det jo reneste naziregiment i forhold. hører jeg bråk aksepterer jeg det, og jeg regner med at dette går begge veier, men neeeeeida! disse inngrodde rottene hører supersoniske lydspekte, og viser til tider og dager hvor det var "bråk". dette innebærer bl.a. dager jeg ikke var hjemme. gratulerer med dagen, nå var du smart!, sier nå jeg.

1200 - forbanna, sint og frustrert drar jeg mot lesesalen. idet jeg ankommer lesesalen og skal sette meg ned ved en fin-fin vindusplass kommer en sleskete kar og rapper plassen min. nok et irritasjonsmoment, noe jeg ikke trenger.
    i søken etter en ny lesesalsplass finner jeg kun noen stakkarslige plasser nærmest døra (dvs der det er mest støy), men i all lykke skimter jeg en enslig plass i det fjerne. det er enslig plass ledig i midten på en 4-plassrekke.
    fornøyd og glad setter jeg meg ned og starter arbeidet. i dag venter miljøretten og velferdsretten meg. etter å ha sittet der i omtrent 30 minutter returnerer en studine og setter seg på plassen ved siden av meg.
    hun bruker discman på lesesalen! ikke nok med det, men hun har et monster av en laptop som bråker værre enn mannen med ljåen! nei og nei, tenker jeg.
    jeg blir værende på lesesalen frem til kl 1500. da er det lunsj/middag.
    naturlig nok hadde denne helvetes discmanbrukende, laptopknotende studina plaga livet av meg, så jeg hadde mer eller mindre null konsentrasjon de timene jeg satt på lesesalen.

1500 - med et sterkt håp om at en god matbit vil bedre tilværelsen styrer jeg mot kantina. idet jeg går inn i kantina bestemmer kantinepersonalet seg for å stenge baguettedisken og det blir ingen kyllingbaguette til meg i dag. faen i helvete, tenker jeg. enda en ting å bli irra over. jeg må heller ta til takke med en usedvanlig sliten "blings" av et roastbiffsmørbrød (bruk av ordet "roastbiff" er kun illusorisk, det er en halv roastbiffskive i hele smørbrødet!). jeg slenger på en banan og en yogurt for å "krydre" det eminente bakverket av en blings jeg har valgt ut.

1530 - tilbake til lesesalen og til min store glede er jenta med discmanen og laptopen borte. jippi! gleden var akk så kort ettersom det i 1630 svinger inn ei ny jente, denne med druer, mandariner, appelsiner, bananer og all verdens andre pokkers frukter. jeg har ALDRI HØRT EI JENTE SMATTE SÅ MYE! "brenn, brenn, brenn" var det som gikk i tankene mine frem til kl 1830. da kokte det over og jeg måtte ut. takla ikke å sitte der lenger. det er rart hvordan enkelte personer ikke er i stand til å IKKE klare å holde kjeften tom for mat i 5 jævla minutter!

1830 - forbanna og nesten på randen til å ekspodere beveger jeg meg hurtig ut av lesesalen. jeg hiver meg på bussen i håp om å komme hjem fortest mulig. pga. noen erkerøde, kommunistelskende blitzere med kjetting i trynet, palestinaskjerf rundt halsen og hasjrøyken i brystlomma som instruerer meg i fellesskap og sier: "slapp av mann, shit ass, jeg hater staten ass... bl.a. bl.a. bl.a" med en utrolig sløv stemme, er jeg ikke i stand til å gå av bussen på mitt stopp. jeg må gå av på nesten stopp. nå har jeg ekspodert, og brøyter meg vei ut av bussen på busstoppet etter der jeg skulle gå av.
    jeg styrter hjem og idet jeg er i ferd med å låse opp døra til leiligheta kommer formannen i styret ned trappenedgangen og skal snakke med meg. jeg forteller han at det faen meg ikke passer nå, det passer absolutt ikke nå. likesåfremt, han skal snakke med meg om at jeg er høylytt. jeg blir tvunget til å høre på han i 10 minutter, men får takke faen meg vel mulighet til å presentere mitt syn på saken. det brydde han seg imidlertid svært så lite om.

1900 - vel inne i leiligheta kaster jeg en grandis i ovnen. fyrer opp effektforsterkeren, fyrer opp forforsterkeren, på med cd-spilleren, av med lyset, metallica - the black album inn i spilleren. volum på 75%, låser alle dørene og skrur av telefonen. AHHHH! NIRVANA! nå får jeg utløp for all min aggresjon og frustrasjon og naboen kan hyle alt han bare makter. hiver meg inn i kjøleskapet for å hente ut noen pils og pizzaen er klar. fy faen for en drittdag!

postkassa i morra skal jeg ikke sjekke.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den slutta bra da. Det må jo bety noe?

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slutt å tren, få deg en jobb, kjøp deg en enebolig, jekk deg en øl, og lev livet :lol: . Føler med deg. Enkelte dager er bare så helt for jævlig, men trøst deg med at nå kan det bare gå en vei

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Welcome to the real world!

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres forferdelig ut. Keyzer. Hadde jeg opplevd 1/10 av den frustrasjonen du måtte bryte deg gjennom så hadde jeg bare sagt "fuck it". Livet hater meg, og jeg hater livet. Nå er det hjem til PCen." og bare gitt en lang f*en i hele dagen. Startet dagen etterpå med blanke ark og fargestifter til..

(Vi har også Kyllingbaguetter på Høyskolen i Stavanger.. er veldig gode. Men roast beef-smørbrødene er også veldig bra. Men det er kanskje fordi det faktisk fins roast beef i dem )

"... And justice for all" hadde kanskje vært et bedre "lufte sinnet"-album, men Black album er det ihvertfall lyd i, og når man er sinna, så trenger man noe katatonisk høyt til å bare blåse sinnet rett ut av kroppen.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hadde jeg enda hatt ei dame kunne jeg fått "blow off some steam" 8)

hirr! møkkadag i dag altså.

å bo som ei rotte i et lite reir med alle de rådighetsinnskrenkningene det innebærer < rusten spiker i urinrøret.

misunner dere gutter som "sitter godt i det". er riktignok ung jeg (20 år), men gud så herlig det kommer til å bli å få seg hus en gang!

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    21 og hjemmeboende. Kan bruke hele studielånet på sprit og spill

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av [wcip
    Angel]Høres forferdelig ut. Keyzer. Hadde jeg opplevd 1/10 av den frustrasjonen du måtte bryte deg gjennom så hadde jeg bare sagt "fuck it". Livet hater meg, og jeg hater livet. Nå er det hjem til PCen." og bare gitt en lang f*en i hele dagen. Startet dagen etterpå med blanke ark og fargestifter til..

(Vi har også Kyllingbaguetter på Høyskolen i Stavanger.. er veldig gode. Men roast beef-smørbrødene er også veldig bra. Men det er kanskje fordi det faktisk fins roast beef i dem )

"... And justice for all" hadde kanskje vært et bedre "lufte sinnet"-album, men Black album er det ihvertfall lyd i, og når man er sinna, så trenger man noe katatonisk høyt til å bare blåse sinnet rett ut av kroppen.
    og ikke nok med det! nå fant jeg ut at avtalen min for lørdagskvelden gikk til helvete! hirr! gud har virkelige lagt godvilja til slik at jeg får brenne langt og lenge denne gangen. :evil:

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av [wcip
    Angel]21 og hjemmeboende. Kan bruke hele studielånet på sprit og spill
    jeg bruker hele studielånet på rotel+jmlab+dvd'r+sofa fra ikea og husleie da :lol:

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av keysersoze
    jeg bruker hele studielånet på rotel+jmlab+dvd'r+sofa fra ikea og husleie da :lol:
    Har sikkert ingen sammenheng med at du fortsatt er singel, nei. 8) Spander noen kroner på "det svake kjønn" og bli med på opptuen du også. :lol:

Ordtak: "Som man reder ligger man", eller "man spiser det man høster".

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får jeg forslå virtual bartender? Hun har reddet min dag. Jeg har sikkert brukt tre timer på henne i dag.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Har sikkert ingen sammenheng med at du fortsatt er singel, nei. 8) Spander noen kroner på "det svake kjønn" og bli med på opptuen du også. :lol:

Ordtak: "Som man reder ligger man", eller "man spiser det man høster".
    har foretatt meg noen uheldige "investeringer" av den typen før. utfallet er halvtom lommebok, en hangover av en annen verden, men ingen "aksjer". :wink:

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman
    Får jeg forslå virtual bartender? Hun har reddet min dag. Jeg har sikkert brukt tre timer på henne i dag.
    Har hun gitt nok tilbake. :wink:

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har foretatt meg noen uheldige "investeringer" av den typen før. utfallet er halvtom lommebok, en hangover av en annen verden, men ingen "aksjer". :wink:
    Enig. Ikke alle aksjer som gir fullgod avkastning....men de finnes. Har 1 stk. selv.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    misunner dere gutter som "sitter godt i det". er riktignok ung jeg (20 år), men gud så herlig det kommer til å bli å få seg hus en gang!
    Du har JMlab Electra og leilighet, din slasque, du sitter grisegodt i det. :twisted:

Tenk på oss stakkarer som har Dali 5005 og studenthybel (et utvidet skap, med andre ord).

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Du har JMlab Electra og leilighet, din slasque, du sitter grisegodt i det. :twisted:

Tenk på oss stakkarer som har Dali 5005 og studenthybel (et utvidet skap, med andre ord).
    jeg har jmlab og eier leilighet, ja. :wink: mye rart man kan få til i disse dager med litt drahjelp fra far. det skifter imidlertid ikke situasjonen. "aksjer" som ikke gir utbytte er noe dritt :x:

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan trøste deg med at hele uka mi har vært sånn :evil:
    Og i tillegg, er mora mi som bor i oslo i byen, så jeg må sitte å holde henne i hånda hele helga! Og det begynner å spøke for helgefylle også, da alle skal jobbe/er blakk/gidder ikke etc.
    Hvis man ikke har helgefyll, hva har man da?? :shock: :lol:

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oii, det hørtes ut til å være en heller dårlig dag... Regner med Grandisen og pilsen rettet opp mye da

(Btw. vennligst pass språket littegranne)

Intermediate Vega! sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    795
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag hadde jeg en skikkelig elendig dag. Oppdaget at mamma hadde glemt remuladen på skolenisten min. Hun hadde brukt MAJONES isteden! Noen ganger lurer jeg på om det er meningen at jeg skal være til.

Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vega!
    I dag hadde jeg en skikkelig elendig dag. Oppdaget at mamma hadde glemt remuladen på skolenisten min. Hun hadde brukt MAJONES isteden! Noen ganger lurer jeg på om det er meningen at jeg skal være til.
    Smør matpakka di selv så slipper du slikt. :wink: :P

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •