T5PC - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 11 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 220

Tråd: T5PC

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet....45&cat=103

Hundre grunner til IKKE å bli med i WGI

Mvh

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Hvem har prestert å sette denne tråden som prioritert?
    hehe jeg. noen skulle spise sokkene sine hvis wgi havnet på børsen før nyttår, og noen andre skulle gjøre det hvis de ikke gjorde det. god grunn til å ha tråden som prioritert frem til nyttår :wink: sokkene skal skal spises i full offentlighet, og vi på forumet bør kunne plukke ut sokkene. sokkene til christoffer schau ligger dårlig an
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Hvem har prestert å sette denne tråden som prioritert?
    hehe jeg. noen skulle spise sokkene sine hvis wgi havnet på børsen før nyttår, og noen andre skulle gjøre det hvis de ikke gjorde det. god grunn til å ha tråden som prioritert frem til nyttår :wink: sokkene skal skal spises i full offentlighet, og vi på forumet bør kunne plukke ut sokkene. sokkene til christoffer schau ligger dårlig an
    Satte også spørsmålstegn ved å gjøre denne tråden om til prioritert. Men etter å ha skjønt hva det innebar kan jeg forstå det. Forresten; hvem skulle spise??

PS! Ingen som er involvert i noe som helst slags form for nettverksbygging a la dette, vil noengang få sympati fra meg, da denne risikoen er så kjent nå... :wink: :wink:

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,637
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Men det er nyttår 2005, altså 1år og en drøy måned til.
    Påstanden hviler per dags dato til at en person mener WGI ALDRI blir børsnotert, og skal spise sokkene sine hvis de blir det.
    En annen mener de er børsnotert innen utgangen av 2005.

Altså skal det kokes sokker for en av disse personene i det vi skriver 1.januar 2006 senest.
    Blir de børsnotert tidligere har vi en som skal koke sokker på det tidspunktet.

Ja, også undikken til desert selvfølgelig.
    (Jeg er faktisk spent på bestikket som skal brukes. Bør ha en duganes kniv i alle fall).

Newcomer Justin Case sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    214
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Men det er nyttår 2005, altså 1år og en drøy måned til.
    Påstanden hviler per dags dato til at en person mener WGI ALDRI blir børsnotert, og skal spise sokkene sine hvis de blir det.
    En annen mener de er børsnotert innen utgangen av 2005.

Altså skal det kokes sokker for en av disse personene i det vi skriver 1.januar 2006 senest.
    Blir de børsnotert tidligere har vi en som skal koke sokker på det tidspunktet.

Ja, også undikken til desert selvfølgelig.
    (Jeg er faktisk spent på bestikket som skal brukes. Bør ha en duganes kniv i alle fall).
    Du bør kanskje klippe dem litt opp på forhånd, og spise dem sammen med en saus du liker :wink:

Intermediate kjelli sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    1,408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Justin Case
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Jeg også. Useriøse selskaper ødelegger for MLM bransjen, som selv i mange år har etterspurt et bedre lovverk for direktesalg.
    Og WGI er et seriøst selskap?
    Ja. Men problemet til wgi har vært at de har vokst seg så stort så fort, at forretningssystemene bak ikke har klart å holde følge. Hardware og software de startet med, har vært nødt til å skiftes for å holde tritt med veksten. Det har ikke skjedd uproblematisk.
    I tillegg har man måtte endre provisjonmodellen for kontantprovisjon, slik at den gir provisjon til dem som har bygget butikken sin, slik at ikke "freeraidere" som ikke bidro, skulle sitte å håve inn, kun fordi de satt i downlines med mye aktivitet.
    Overføring av penger kun med Wire Transfer (WT) gjorde at utbetalinger hopet seg opp, og man måtte innføre et utbetalingssystem, som var et debet VISAkort, kalt Pay2. Det fungerte veldig lenge helt fint, helt til uærlige wgimedlemmer klarte å overføre 100 tusenvis av € uten dekning pga feil i Pay2's programvare. Da Pay2 ikke ville la en uavhengig 3. part sjekke programmvaren, brøt wgi samarbeidet med dem, og jobber nå med nye kortløsninger for oss.
    Problemene har vært mange, men de løses en etter en. I mellomtiden fortsetter folk å tippe og gamble, og veksten fortsetter.
    Hehehe, hahaha. Herlig. hohoho. Ohhh.

K

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja. Men problemet til wgi har vært at de har vokst seg så stort så fort, at forretningssystemene bak ikke har klart å holde følge. Hardware og software de startet med, har vært nødt til å skiftes for å holde tritt med veksten. Det har ikke skjedd uproblematisk.
    I tillegg har man måtte endre provisjonmodellen for kontantprovisjon, slik at den gir provisjon til dem som har bygget butikken sin, slik at ikke "freeraidere" som ikke bidro, skulle sitte å håve inn, kun fordi de satt i downlines med mye aktivitet.
    Overføring av penger kun med Wire Transfer (WT) gjorde at utbetalinger hopet seg opp, og man måtte innføre et utbetalingssystem, som var et debet VISAkort, kalt Pay2. Det fungerte veldig lenge helt fint, helt til uærlige wgimedlemmer klarte å overføre 100 tusenvis av € uten dekning pga feil i Pay2's programvare. Da Pay2 ikke ville la en uavhengig 3. part sjekke programmvaren, brøt wgi samarbeidet med dem, og jobber nå med nye kortløsninger for oss.
    Problemene har vært mange, men de løses en etter en. I mellomtiden fortsetter folk å tippe og gamble, og veksten fortsetter.
    Og du føler at lederne i selskapet er ærlige folk, som man da kan stole på?

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis man titter litt på hegnar, så ser man at ledelsen ikke er mye til å stole på. De gjør det som passer lommeboken dems best.

Mvh

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når jeg var liten spillte jeg millionær med fetter'n min. Siden jeg var litt eldre og smartere enn han, lagde jeg nye regler hele tiden, og bløffet han med betryggende løgner for å roe han ned. Han ble lurt gang på gang, og jeg vant alltid. Nå som vi er voksne begge 2, ler vi godt av hans godtroenhet. Noen blir aldri smartere, og de som har flaks kan komme godt ut av det, selv om motparten jukser og lyver. Men det er svært få.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis man titter litt på hegnar, så ser man at ledelsen ikke er mye til å stole på. De gjør det som passer lommeboken dems best.
    My point exactly...

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,637
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Du bør kanskje klippe dem litt opp på forhånd, og spise dem sammen med en saus du liker :wink:
    Nei, ikke jeg.
    DU, eller Gazza bør klippe opp og finne en favorittsaus.

Nå er jeg jammen glad jeg aldri forviller meg inn i påstander og veddemål av overnevte karakter.

Håper ikke taperen av dere pyser ut og trekker seg.
    Da blir the Chickenstatus deluxe.

Har man det i kjeften bør man ha det i æren.

Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja dette blir spenende.

Alltid best å være på sidelinja i slike saker 8)

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, ikke jeg.

Nå er jeg jammen glad jeg aldri forviller meg inn i påstander og veddemål av overnevte karakter.

Dette innlegget er printet ut og henger på tavla for allfremtid som en påminning om aldri å ta kjeften for full (eller bli med på nettverksbygging i god tro.....)

Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Nei, ikke jeg.

Dette innlegget er printet ut og henger på tavla for allfremtid som en påminning om aldri å ta kjeften for full (eller bli med på nettverksbygging i god tro.....)
    HA HA HA :lol: :lol: :lol:

Newcomer Gazza sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke jeg trenger å stresse med valget av saus ennå nei.
    Jeg er ikke 100% sikker, men 110%.

Har lært av min tidligere eminente foreleser at er man over 50% sikker, bør man vedde. Det krydrer tilværelsen.
    Jeg synes dessverre ikke synd på medlemmer av hverken T5PC eller WGI.

Jeg gleder meg til 31/12 -05 eller kanskje boblen sprekker tidligere...

Gazza

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror du er på trygg grunn Gazza, nå som T5PC får så mye negativ kritikk i mediene så vil nok flere tenke mer grundig over hvor mye de har fått ut av WGI også. Jeg tror det vil få ringvirkninger!

Mvh

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Når jeg var liten spillte jeg millionær med fetter'n min. Siden jeg var litt eldre og smartere enn han, lagde jeg nye regler hele tiden, og bløffet han med betryggende løgner for å roe han ned. Han ble lurt gang på gang, og jeg vant alltid. Nå som vi er voksne begge 2, ler vi godt av hans godtroenhet. Noen blir aldri smartere, og de som har flaks kan komme godt ut av det, selv om motparten jukser og lyver. Men det er svært få.
    Da burde du jo benyttet sjansen og spilt med ordentlige penger. Kanskje han hadde skylt deg milioner nå, så kunne du håvet inn en andel av hans lønn hver eneste måned!

Jippi! Vi er garrantert sokkespising første nyttårsdag!

Intermediate Vega! sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    795
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg også. Useriøse selskaper ødelegger for MLM bransjen, som selv i mange år har etterspurt et bedre lovverk for direktesalg.

http://www.direktesalgsforbundet.no/df.php

Ante ikke at du var tilhenger av nettverkspiss, Justin..

Trenger vel ikke slike folk på forumet?

Synes egentlig mer synd på ledelsen i slike selskaper, enn småaksjonærene. Hva faen har de gjort med livet sitt?! Snyltet på Manni Gata? Virkelig noe å være stolt av, og fortelle barn/barnebarn om..

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    214
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vega!

http://www.direktesalgsforbundet.no/df.php

Ante ikke at du var tilhenger av nettverkspiss, Justin..

Trenger vel ikke slike folk på forumet?

..
    "Slike folk", hva faen er det for en diskriminering? Faen meg det eneste innlegget som har provosert meg noensinne. Ødelegge en fin diskusjon med slikt forbannet dritt?

Brenn!

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    214
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k

Mvh
    På Hegnar er det redatør haugen som hater alt som minner om MLM. Han stempler konsekvent alt som pyramidespill. På vgnett innrømmer han også at han ikke kjenner til alle selskaper, men bare svarer at "Det er ikke noe jeg hadde drevet med" og presterer også å si at man må passe seg for å handle online i €uro, for da er butikken en pyramide.

Man skal også tenke på at hegnar online sine sider er reklamefinansiert. Jo mer diskusjon og kontroversielle nyheter, jo mer trafikk og mer innekt i lommen på dem.

Han har siden starten i 2002 spådd mer enn 7 ganger at "nå er wgi konkurs" uten å ha dokumentasjon for det. Han presterer å lage egne nyhetsartikler av innlegg som er klippet ut av hans eget diskusjonsforum av anonyme forumskribenter som kan skrive hva som helst. Han har absolutt ingen dekning for noe av det han skriver om wgi.

Det som er felles for alle kritikere av wgi, er at de ikke kan noenting om wgi. Folk vet ikke engang hva det er, før de dømmer det nord og ned. menmen, sånn er det blitt.

Jeg prøver å være mest mulig fordommsfri og ikke dømme andre på forhånd. Ha et åpent sinn, og man kan lære mye.

Det gjelder å sette seg skikkelig inn i ting før man uttaler seg.
    Dette er et forum med mange eksperter på AV generelt, og det hadde vært for dumt om en fersking uten peiling kom inn her og sa feks at "LCD projektorer er bare dritt pga VB, screendoor osv, DLP RULER!" Vi vet alle at virkeligheten er mer nøyansert...

Akkurat nå er det mangen her som uttaler seg og MLM og wgi uten erfaring fra bransjen, med t5pc konkurs friskt i minne. uten peiling på hva wgi er eller hva det innebærer, så dømmer dere.

Anyway, time will tell :wink:

Side 5 av 11 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •