T5PC - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 11 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11
Viser resultater 201 til 220 av 220

Tråd: T5PC

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Joda, jeg har skjønt at det er fiktive aksjer, men det er jo virkelige penger. Da liker jeg www.aksjespillet.no mye bedre, der imiterer de i allefall noe virkelig. Mens i SMG og de andre spillene skal jeg banne på at det finnes algorithmer som sørger for at det er en vinner nemlig toppen.

Det mest morsomme er at WGI ble kastet ut av sitt opprinnelses land (Australia).

Jeg skal ikke si hva dere skal kaste bort pengene deres på jeg, for all del. Bruk opp arven til som du ikke har fått, som du skal gi bort og som de neste der igjen skal gi bort. Jeg synes ikke synd på en eneste pyramide deltager som har mistet sine penger. De må gjerne komme gråtende til a mor og si at julenissen var slem, men dere har f*** meg blitt advart på forhånd.

Når det gjelder Hegnars troverdighet så setter jeg den veldig mye høyere enn alle WGI'eres uttalelser. Hvorvidt WGI går konkurs i år, til neste år eller aldri er for meg knakende likegyldig. Mye tyder nok på at alle begrensningene er satt der slik at man forsatt kan støtte toppenes enorme forbruk.

Let's face it. WGI er en pyramide, kommer alltid til å være en pyramide. Kommer til å dø som en pyramide. La oss begrave den med engang.

Jeg håper at EU kommer med regelverk som setter en effektiv stopper for alt som ligner på pyramide virksomhet. Inklusiv WGI, Eurosmart osv.

JEG HATER PYRAMIDER!!!

Mvh

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Soundfre@k:

Enkelt spørsmål: Hva skiller et pyramidespill og et nettverkselskap?

Dette SKAL være GRUNNLEGENDE for å i det hele tatt å kunne uttale seg om hvem som er pyramidespill eller ikke!

Tipper du får like mye problem som Haugen å forklare den teoretiske forskjellen. For dere vet det neppe, men "tror" at dere vet det!

Active Messel sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare for å avslutte diskusjonen for min del, samt oppklare regnestykket med de "mystiske" oddsene:

Odds 6/4 =

6 / (delt på) 4 + 1 = desimal odds 2.50

Odds 11/5

11 / (delt på) 5 + 1 = desimal odds 3.20

Odds 7/5

7 / (delt på) 5 + 1 = desimal odds 2.40

Messel

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av aksjeraad
    Soundfre@k:

Dette SKAL være GRUNNLEGENDE for å i det hele tatt å kunne uttale seg om hvem som er pyramidespill eller ikke!

Tipper du får like mye problem som Haugen å forklare den teoretiske forskjellen. For dere vet det neppe, men "tror" at dere vet det!
    La oss se:

Ta WGI f.eks. en soleklar pyramide.

En fisk er en fisk selv om det er ørret eller torsk.

Mvh

Intermediate Vega! sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    795
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    flådd

Der har vi stikkordet..

Du fant også "Å", ser jeg.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    Soundfre@k:

La oss se:

Ta WGI f.eks. en soleklar pyramide.
    Oi, oi, OI for et klart bevis! :lol:

Foreløpig så klarer du ikke å forklare forskjellen mellom et MLM- og et pyramidespill. Den dagen du klarer dette spørsmålet, så vil kanskje troverdigheten din stige litt ang. slike uttalelser! :idea:

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vega!
    flådd

Der har vi stikkordet..

Du fant også "Å", ser jeg.
    Du følte deg kanskje litt truffet etter å ha kjøpt "dyrt" anlegg i Norge... :lol: Flirer rått av dere halvhjerner og "bedrevitere" ang. WGI.

Å ja, jeg har "Å" på tastaturet mitt. Grunnen til at jeg skriver "aa" i brukernavnet mitt( akkurat som i WGI), er at i utlandet så kan jeg ikke skrive bokstaven "å". F.eks. så kan ikke MU skrive Solskjær på ryggen til Ole Gunnar, men må skrive Solskjaer som ligner mest siden de ikke har ø,æ og å i alfabetet.

Intermediate Vega! sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    795
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er klar over at du flirer til folk som ikke tror på lettjente penger. Folk som legger stolthet i arbeidet sitt, og virkelig prioriterer hardt for å få råd til noe de har lyst på.

Du er ikke velkommen på dette forumet. Plutselig dukket du opp, og skrev innlegg i T5PC tråden. Du vet vel at det finnes egne portaler for dette, NEI VENT! Det finnes kun portaler for seriøs aksjespekulasjon, stemmer det.

Stikk..bare stikk. Ingen vil ha deg her.

Active Messel sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, denne diskusjonen tar helt av

Jeg vedder mine eneste fronthøyttalere på at denne topicen snart blir stengt. Noe som forsåvidt er helt greit :wink:

Oddsen er 2/11

Messel

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Soundfre@k:

Kan du forklare meg den vervemailen som jeg fikk? Der gikk det tydelig frem at det var at pyramidespill?

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Messel
    Oddsen er 2/11
    Hos NT eller WGI?? :wink: :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman
    Hvordan kommer du frem til disse tallene.

Av linken min så er oddsen til VC på denne kampen:

1.50 , 2.20, 1.40
    :?

Klarer du å skrive noe riktig?

Rosenborg v Panathinaikos 2.50 3.20 2.40 (slik ser det ut kl. 1651)
    Men det er ikke så langt unna den effektive oddsen. Siden man må skatte 28% av alle gevinstene. Siden oddsen multipliseres med gevinsten kan man justere ned oddsen for å finne den effektive oddsen

Mvh
    Som sagt tidligere: LÆR deg fakta før du skriver! Vanskelig skal det være for dere "bedrevitere". Du postet dette svaret på side 13 i denne topicen. Nesten rett ovenfor så har jeg skrevet at gevinster fra VC er SKATTEFRIE. Loven om spilleinntekter fra utlandet ble forandret 1.1.2004. http://www.nrk.no/nyheter/okonomi/3261424.html Flere WGI medlemmer har fått skattefrittak for S8-lotteriet også, som i 2003 måtte skattes av.

Men dette visste du nok, som i de fleste tilfellene, ikke noe om.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman
    Soundfre@k:

Kan du forklare meg den vervemailen som jeg fikk? Der gikk det tydelig frem at det var at pyramidespill?
    Enkelt svar på det vel... Hvordan vet du med 100% sikkerhet at denne personen vet hva han selv sier? Still han det samme spørsmålet som jeg har stilt deg, så står han nok like blank som deg ang. svaret.

Om en bekjent skriver en mail til deg og sier at hadde seg med Brittney Spears. Tror du på ham da?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å ja, jeg har "Å" på tastaturet mitt. Grunnen til at jeg skriver "aa" i brukernavnet mitt( akkurat som i WGI), er at i utlandet så kan jeg ikke skrive bokstaven "å". F.eks. så kan ikke MU skrive Solskjær på ryggen til Ole Gunnar, men må skrive Solskjaer som ligner mest siden de ikke har ø,æ og å i alfabetet.
    Vel det hindrer dem ikke å ha æ i leksikonet sitt.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Soundfre@k:

Et pyramidespill er alle type foretninger hvor din inntekt er avhengig av at du enten må betale inn noe eller at evnen til å skaffe andre medlemmer påvirker din inntekt

MLM er f.eks Tupperware. Her trekker damene med seg venninnen til et tupperware party. Denne tupperwareselgeren har ikke måtte kjøpe noe varer til lagerbeholding, men tar opp bestilling fra kunder. Tupperwareselgeren er heller ikke interessert i å skaffe flere selgere, da det vil konkurrere med seg selv. Tupperware selgeren har ikke en gjeng med andre selgere som tjener på sitt salg. Det er tupperware som får inntektene og sine egene inntekter er ene og rene provisjonsinntekter fra salg.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enkelt svar på det vel... Hvordan vet du med 100% sikkerhet at denne personen vet hva han selv sier? Still han det samme spørsmålet som jeg har stilt deg, så står han nok like blank som deg ang. svaret.

Om en bekjent skriver en mail til deg og sier at hadde seg med Brittney Spears. Tror du på ham da?
    Så du mener han ikke vet hva han snakker om. At når han sier at han har folk under seg så er det bare tull?

Dummeste unnskyldning jeg har hørt på lenge.

En annen kompis som er med kom med omtrent akkurat samme informasjon muntlig til meg når han ville verve meg.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vega!
    Du er klar over at du flirer til folk som ikke tror på lettjente penger. Folk som legger stolthet i arbeidet sitt, og virkelig prioriterer hardt for å få råd til noe de har lyst på.

Du er ikke velkommen på dette forumet. Plutselig dukket du opp, og skrev innlegg i T5PC tråden. Du vet vel at det finnes egne portaler for dette, NEI VENT! Det finnes kun portaler for seriøs aksjespekulasjon, stemmer det.

Stikk..bare stikk. Ingen vil ha deg her.
    Jeg flirer IKKE av arbeidere!

Jeg flirer av "bedrevitere" som "tror" de vet så mye om MLM, pyramidespill og WGI. Noe som de LANGT ifra gjør! Blir akkurat som mannen i gata vet han har rett ang. romskip i en diskusjon med en astronaut. Det er en stor forskjell det.

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som nevnt for flere sider siden så har jeg bevist at jeg har skjønt forskjell på nettverk og pyramide, og du har bevist at du ikke kan lese.

Som Peakman nevner så er Dildoparty, Tuppervare, og all den søppla der eksempler på nettverk. Som også nevnt for maaaange tråder siden, så selger disse til EKSTERNE kunder, altså utenfor nettverket. Så kommer det store spørsmålet: Har du egentlig skjønt forskjellen på en pyramide og nettverk? Alt tyder på at du ikke har skjønt det "Akjseraad" siden du sitter midt inne i en, og ergo ikke kvalisfiserer til å diskutere dette temaet.

Mvh

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ehmm...og da avslutter vi denne nyttige, konstruktive og positive tråden (LES: ironisk)...

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [quote="Justin Case"][quote="Gazza"]

Den dagen WGI blir børsnotert (ikke på lekebørsen!!) skal jeg gladelig spise sokkene mine og trusa som dessert.

Greit, Hvis ikke wgi blir børsnotert i 2005, skal jeg gjøre det samme. Så snakkes vi her :wink:
    i disse dager kan det være greit å ha justin case sitt løfte om å spise sokkene og trusa si i tankene. å tro at de skal være rene. er å tro på julenissen. :wink:
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Side 11 av 11 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg