AV Forum er død...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 14 av 14
    Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

AV Forum er død...

Takker for meg med denne "nye" avforum. At innlegg må modereres, kanskje en gang i døgnet for å få svar på kanskje raske avgjørelser og viktig informasjon er for dumt. Bring tilbake det gamle forumet, hvor innlegg og problemer ble løst raskt. Som sagt, dette er hinsides fornuft. Jeg har ventet i over 3 timer, og enda er ikke mitt innlegg publisert, men venter på "moderering" Skal dette forumet fungere, annsett flere folk!!! Forumet her _var_ genialt før den idiotiske oppdateringen. Farvell!!

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Hvilket forum gjelder dette? Er ingen forhåndsmoderering av innlegg på noen av forumene med mindre det er satt opp feil...

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Fant tråden, posten din er nå i orden og feilen er meldt inn til utviklerne...

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...da skal denne feilen være rettet...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Når?

Lygren, må si meg enig med mange her, avforum er ikke som det var, men regner med at det kommer opp å gå og at folk venner tilbake etterhvert. Har dere noen tidsplan på når ALT skal være helt klart?

Brukte forumet daglig, men har faktisk sluttet å bruke det nå, selvom jeg prøver meg innom iblant. Det kommer vel tilbake til normalt om en stund

Intermediate r0ver2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Realchef Vis post
    Lygren, må si meg enig med mange her, avforum er ikke som det var, men regner med at det kommer opp å gå og at folk venner tilbake etterhvert. Har dere noen tidsplan på når ALT skal være helt klart?

Brukte forumet daglig, men har faktisk sluttet å bruke det nå, selvom jeg prøver meg innom iblant. Det kommer vel tilbake til normalt om en stund
    De har brukt 4 år på å komme hit de er i dag, 2 uker nedetid for å bytte plattform, så hadde ikke holdt pusten i vente på at det er "tilbake til normalt"

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begynner å bli lei all sytingen fra folk nå. Klart - MYE har gått feil. Men for helsikken, dette er ett gratis forum, og det er brukerne selv som bestemmer hvor mye aktivitet det er. Siden den forrige plattformen var såpass rotete, som den var, måtte ett bytte skje ved ett spørsmål om tid, før eller siden - uansett! Veldig, veldig kjedelig det ble gjort på en amatørmessig måte, men ta heller å spør moderatorer/eierne/driverne om de trenger hjelp på noen som helst områder, dersom dere er så fordømt missfornøyde! I det minste prøv å delta i tråder med ett åpent sinn om at det blir bedre - for det blir det nok etterhvert.

Vi bor i en av verdens beste land å leve i, men likevel en av verdens største klagenasjoner. Jeg ser mye sutring/nagativitet her, og rundt om i hverdagen generelt, og blir egentlig ganske kvalm av å være norsk. Vis respekt til moderatorer, og alle andre. Førstnevnte har absolutt fortjent litt respelt etter all kjapp forklaring/legge seg flat-svarene på alle forbanna "sutre-trådene" som florer her nå. Skjerpings!!

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av americanFord Vis post
    Begynner å bli lei all sytingen fra folk nå. Klart - MYE har gått feil. Men for helsikken, dette er ett gratis forum, og det er brukerne selv som bestemmer hvor mye aktivitet det er. Siden den forrige plattformen var såpass rotete, som den var, måtte ett bytte skje ved ett spørsmål om tid, før eller siden - uansett! Veldig, veldig kjedelig det ble gjort på en amatørmessig måte, men ta heller å spør moderatorer/eierne/driverne om de trenger hjelp på noen som helst områder, dersom dere er så fordømt missfornøyde! I det minste prøv å delta i tråder med ett åpent sinn om at det blir bedre - for det blir det nok etterhvert.

Vi bor i en av verdens beste land å leve i, men likevel en av verdens største klagenasjoner. Jeg ser mye sutring/nagativitet her, og rundt om i hverdagen generelt, og blir egentlig ganske kvalm av å være norsk. Vis respekt til moderatorer, og alle andre. Førstnevnte har absolutt fortjent litt respekt etter all kjapp forklaring/legge seg flat-svarene på alle forbanna "sutre-trådene" som florer her nå. Skjerpings!!
    AVForum er IKKE død, men kan bli det dersom "sutringen" fortsetter!

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Speedfight2 Vis post
    Takker for meg med denne "nye" avforum. At innlegg må modereres, kanskje en gang i døgnet for å få svar på kanskje raske avgjørelser og viktig informasjon er for dumt. Bring tilbake det gamle forumet, hvor innlegg og problemer ble løst raskt. Som sagt, dette er hinsides fornuft. Jeg har ventet i over 3 timer, og enda er ikke mitt innlegg publisert, men venter på "moderering" Skal dette forumet fungere, annsett flere folk!!! Forumet her _var_ genialt før den idiotiske oppdateringen. Farvell!!
    Var sånn i starten. Tror du må poste en del innlegg før du ikke trenger å få godkjenning lengre.

Intermediate Neo83 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Ændal
    Poster
    680
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av americanFord Vis post

Vi bor i en av verdens beste land å leve i, men likevel en av verdens største klagenasjoner. Jeg ser mye sutring/nagativitet her, og rundt om i hverdagen generelt, og blir egentlig ganske kvalm av å være norsk. Vis respekt til moderatorer, og alle andre. Førstnevnte har absolutt fortjent litt respelt etter all kjapp forklaring/legge seg flat-svarene på alle forbanna "sutre-trådene" som florer her nå. Skjerpings!!
    +1

Helt enig.

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren Vis post
    Fant tråden, posten din er nå i orden og feilen er meldt inn til utviklerne...
    Det er bra, om du får det til, kan du slette den doble posten

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er einig med mange i at det er veldig kjedelig at det er så mykje problem med forumet no, for det var jo kjekt når det fungerte. MEN eg reknar med moderatorane er vel så ivrige som oss på å få alt opp å gå. Og i staden for å klaga på jobben dei gjer, gratis, til glede for oss, så kan me heller takka dei for at dei gidd.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synd denne "oppdatering" skulle ødlegge hele avforum,alt er tungvint her inne. Nå titter jeg innom kanskje en gang i mnd,holder meg til Hifi sentralen der ting fungerer. Prøvde og oppdatere min hi-fi i kveld men kommer ikke inn på den etter jeg har lagt opp bildene.Nå gidder jeg ikke mere! det tar alt for lang tid og få orden på dette tydligvis

O

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo Vis post
    Er einig med mange i at det er veldig kjedelig at det er så mykje problem med forumet no, for det var jo kjekt når det fungerte. MEN eg reknar med moderatorane er vel så ivrige som oss på å få alt opp å gå. Og i staden for å klaga på jobben dei gjer, gratis, til glede for oss, så kan me heller takka dei for at dei gidd.
    Ingen som gjør noe gratis i denne verden.

For min del bruker jeg ikke AVforum lenger, da hele siden og kategoriene er tungvinte å bla igjennom. Jeg har dog ingen religiøs holdning til hvilke nettsider jeg besøker, så jeg får vel sjekke hvordan ting er her inne om et halvt års tid.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •