Hva kjører dere..? - Side 58

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 58 av 121 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 54 55 56 57 58 59 60 61 62 68 78 88 98 108 118 ... SisteSiste
Viser resultater 1,141 til 1,160 av 2406
    Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hyundai... :neutral:

Sitat Opprinnelig postet av www.dinside.no
    Trenger du SUV?
    Så kommer til slutt spørsmålet (Vi snakker om opp mot 400.000 kroner): Har du hengt deg opp i SUV-idéen og glemt at man kan få mer bil for pengene hvis man ikke trenger firehjulsdrift og høy bakkeklaring men vil ha en godt motorisert familiebil - med mer bagasjeplass og jevnt over bedre kjøreegenskaper? Eksempler er VW Passat 2.0 TDI 140 hk Sportline (371.000 kroner fore stasjonsvognen), og til og med Jaguar X-type 2.0 D stasjonsvogn (393.000 kroner). Og mange, mange fler.
    Kilde: TEST: Hyundai Tucson 2,0 CRDi 140 hk

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    trenger bakkeklaring og en høy bil - 4WD er "bonus"

Skal ikke svi av til ny bil, det er mer enn nok av brukte derute - men ønsker en diesel 140HK VGT med automat.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I min tålmodige søken etter MULIG ny bil, kom jeg over denne:

Å, i svarte - DET var bil..................

"bare" kr 667.000 for 3.0l diesel med 233 turbo-hester.........

Newcomer Futurama sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ny bil i dag

I dag ble det bilkjøp.

-phpzoh6afpm-jpg

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    aha - gratulerer med Vectra sedan

Newcomer Futurama sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    aha - gratulerer med Vectra sedan

Tusen takk

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I min tålmodige søken etter MULIG ny bil, kom jeg over denne:

Å, i svarte - DET var bil..................

"bare" kr 667.000 for 3.0l diesel med 233 turbo-hester.........
    Knallbil, har slik en selv med 4.2L og 335HK:

:-D
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke vurdert Opel som bil i hele tatt de siste 10 årene på grunn av at de er så kjedelige. Men en dag jeg satt å så biler på Finn.no så kom jeg over Astra GTC som er en spennende bil fra Opel. Faktisk er den så fin at jeg muligens vurderer å skaffe meg en. Det blir i såfall enten 1,9 dieselen på 150hk eller 2.0 bensin turboen på 170hk. Aberet er at de nesten ikke finnes med automat..

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den Opelen ser ut til å väre meget morsom å kjöre.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Ja, da kjøper jeg IKKE den A8 jeg så - du ville jo for evig og alltid "mobbe" meg med at du har 1,2L og 100Hk mere enn meg - haha

ps! den hadde TV, ja TV - i midtkonsollen - skjønte ikke mye da jeg plutselig satt der i bilen og trykka litt og så kom "Med hjarte på rette staden" opp på skjermen, live fra NRK.....

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, da kjøper jeg IKKE den A8 jeg så - du ville jo for evig og alltid "mobbe" meg med at du har 1,2L og 100Hk mere enn meg - haha

ps! den hadde TV, ja TV - i midtkonsollen - skjønte ikke mye da jeg plutselig satt der i bilen og trykka litt og så kom "Med hjarte på rette staden" opp på skjermen, live fra NRK.....

Hva skal du med anlog tv i en bil? Alt går jo over til digitalt, så da får du ikke nyte "med hjarte på rette staden" når du er på vei hjem fra jobb

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nocure
    Hva skal du med anlog tv i en bil? Alt går jo over til digitalt, så da får du ikke nyte "med hjarte på rette staden" når du er på vei hjem fra jobb
    1) Dersom man jobber sene dager ville dette kanskje ha et snev av aktualitet.
    2) En integrert TV i bilen vil neppe vise bilde etter en viss oppnådd hastighet. Det har med sikkerhet å gjøre.

Så, alt i alt; analoge TV'er i bil er i disse tider dødsdømte. :-)

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Haha.:-D

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

:-D

Hva betaler du for den skuta i sverige da?

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Hva betaler du for den skuta i sverige da?
    Maks halvparten av hva jeg måtte ha betalt i Norge, nypris ligger på rundt millionen her. Men jeg importerte min avgiftsfritt fra Tyskland. Skulle jeg importert den til Norge nå, ville det kostet meg ca 450.000 - 500.000 i avgifter. De skal ha 270.000 i avgifter bare for hestekreftene. Så mye for de planene ...:-?

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Maks halvparten av hva jeg måtte ha betalt i Norge, nypris ligger på rundt millionen her. Men jeg importerte min avgiftsfritt fra Tyskland. Skulle jeg importert den til Norge nå, ville det kostet meg ca 450.000 - 500.000 i avgifter. De skal ha 270.000 i avgifter bare for hestekreftene. Så mye for de planene ...:-?
    Vi lever i ett veldig avgiftskåt land ja.... Nesten rart at det går såpass mye bra biler på veiene her på berget, men mye firmabiler og endel folk med etterhvert god økonomi også da

Husker at min daværende e36 320i touring som ny kostet den nette sum av kr 435 000.- i 1996... Tolv år siden det... Og det er IKKE en stor bil..

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Vi lever i ett veldig avgiftskåt land ja.... Nesten rart at det går såpass mye bra biler på veiene her på berget, men mye firmabiler og endel folk med etterhvert god økonomi også da

Husker at min daværende e36 320i touring som ny kostet den nette sum av kr 435 000.- i 1996... Tolv år siden det... Og det er IKKE en stor bil..
    320i touring er ikke til å kimse av. Mener at den sparker mere enn en Porsche Boxter, hvis ikke jeg husker feil.

Det som er sykt er skulle jeg importere A8-en ville den kostet meg mere enn jeg kune selge den for i Norge.
    390.000 i avgifter pluss merverdieavgift som er 25 prosent av bilens verdi i dag. Pluss registreringsvgift etc. Helt avsindig. jeg kan ikke tro at noen importerer en bil til Norge for så og selge den for mindre enn de har gitt for den, det er bare så ulogisk.

Da jeg importerte Audien fra Tyskland var alt jeg betalte noen tusen i registreringsavgift, CO2-greier og veiavgift. Den koster riktignok en god månedslønn å forsikre i året, men det er pga at den nye regjeringen her øket forsikringspreimien med 32%!

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    320i touring er ikke til å kimse av. Mener at den sparker mere enn en Porsche Boxter, hvis ikke jeg husker feil.

Det som er sykt er skulle jeg importere A8-en ville den kostet meg mere enn jeg kune selge den for i Norge.
    390.000 i avgifter pluss merverdieavgift som er 25 prosent av bilens verdi i dag. Pluss registreringsvgift etc. Helt avsindig. jeg kan ikke tro at noen importerer en bil til Norge for så og selge den for mindre enn de har gitt for den, det er bare så ulogisk.

Da jeg importerte Audien fra Tyskland var alt jeg betalte noen tusen i registreringsavgift, CO2-greier og veiavgift. Den koster riktignok en god månedslønn å forsikre i året, men det er pga at den nye regjeringen her øket forsikringspreimien med 32%!
    Hehe... Vet ikke om den drar en Boxter, men den er ikke treig nei.. Den forsvinner forsåvidt fra tunet i morra... Litt vemodig, men den har mer eller mindre ikke blitt brukt på over ett år samt at den har vært forsikret hele tiden så.... Men har da hatt den i 7 trofaste år, og minimalt med problemer og utlegg.. Nydelig bil i forhold til størrelsen på langkjøring.. Føles mye større...

Er litt sugen på noe litt gromt selv, og kjører for tiden en 5-serien e39 touring, minste modell.. 520d står det bak på den, men mange som har fått seg en overraskelse etter jeg var en tur i Ørebro og "oppgraderte" den litt... Step to og borti 60 ekstra hk og like viktige 80-100 nm mer..

Suget mot noe bensindrevet, med V8 og samtidig stasjonsvogn nærmer seg... Så kanskje jeg begynner å lete etter en e39 540i touring til neste sommer... Kan jo evt slenge på den en liten kompressor om den skulle vise seg å være litt lat.. hehe... Med kompressor er jeg fortalt at de drar noe bedre enn en M5

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nissan 200sx og peugeot 106(vinterbil)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjører en 1994-modell Saab 9000CS 2,0i. Fantastisk bil, men skulle gjerne hatt turbo. Hatt den i snart to år, og har ikke hatt noe spesielle problemer med den, annet en standard 9000-ting; bensinpumpe og tennkassett, samt noe tjafs på eksosanlegget.

PS: Om noen vil kjøpe, ta kontakt. God pris.

Side 58 av 121 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 54 55 56 57 58 59 60 61 62 68 78 88 98 108 118 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •