Hva kjører dere..? - Side 52

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 52 av 121 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 48 49 50 51 52 53 54 55 56 62 72 82 92 102 112 ... SisteSiste
Viser resultater 1,021 til 1,040 av 2406
    Active vito sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    321
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    gratulerer med bilen G|zO, bayere er flotte løpsmaskiner

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det Vito..

Mange imponerende biler her på forumet! Desidert høy siklefaktor for meg i denne tråden!

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    BMW er nå en ting, Volvo er noe helt annet :-D

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    BMW er nå en ting, Volvo er noe helt annet :-D
    Kan jo ikke sammenlignes.... Bmw er den udiskutable vinneren av disse to hehehe..

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Kan jo ikke sammenlignes.... Bmw er den udiskutable vinneren av disse to hehehe..
    Hva er Volvo for noe?

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Hva er Volvo for noe?

Hakke peiling jeg heller.. Tror det er snakk om noe svenskegreier

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tipper mange bayere ville fått seg en overraskelse mot en S60 R :twisted:

Hvis det sier kebabtrallerånerne noe

Active vito sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    321
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe. blir vel det samme som å si at de fleste volvoer ville fått seg en overraskelse mot 135i, 335i, 550i, 650i, 760i, Z4 3.0 og ikke minst M3, M5, M6 og Z4 M

..og rånere er vel et ord volvoentusiaster klokelig bør holde seg unna

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Volvo har tatt seg voldsomt opp siste årene, skal være enig i det... Men jeg liker nå disse bayerne jeg da.. Er selv vokst opp med en far som kjørte Volvo, og det var fres når jeg fikk lappen og lånte min fars nye Volvo 740 turbo.. Den var grom den gangen Nå kan jeg også legge til at også min far har tatt til fornuften, og kjører pr i dag Bmw

Men, for min del er det heller Bmw i forhold til Volvo ja...

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nok ikke så mange som ville blitt overrasket over at en M- eller Z-serie BMW går bra.

Poenget er at volvoene gjerne har svære turbomotorer uten at det synes så godt for andre enn kjennerne. Anonymitet, sportslighet, komfort og eleganse i ei og samme pakke. Det er volvo det.

Verdens beste bilseter har vi også

Hva har BMW? Jo, verdens dårligste nybilgaranti. Hmm...

Men fra spøk til alvor, så er jeg begeistret for en del fra BMW. Skulle jeg først hatt tysk ville jeg valgt BMW langt foran Mercedes og GRUSOMME audi.

Active vito sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    321
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, at volvo har verdens beste seter var kanskje å overdrive, eller værtfall å slå fast noe som er vanskelig å slå fast komfort- eller sportsseter?

BMW's nye komfortseter (som finnes i f.eks. 5-serien) er absolutt i toppsjiktet hva gjelder komfort. Her er erfaringen min mer begrenset, så jeg skal ikke kåre noen "vinner" eller favoritt :P

når det kommer til sportsseter er konkurransen større vil jeg si, heriblant fra de italienske og andre dedikerte sportsbilmerker, men jeg velger nå å si at BMW også her holder et høyt nivå selv om de i ikke-M bilene velger en blanding av komfort og sport. Forøvrig etter alle bilseter jeg har prøvd i biler som brukes hver dag, er sportssetene til forrige gen. coupe og nåværende gen. coupe fremdeles er mine favoritter.

så finnes da Recaro, Sparco etc. som produserer svært gode sportsseter som ofte brukes i italienske sportsbiler (Recaro benyttes forresten i E46 M3 CSL).

garantien er svak, det er lett å innrømme

jeg foretrekker mindre anonymitet hos sportsbiler, derfor er BMW perfekt for meg før man må opp til Ferrari, Lamborghini, Porsche o.l.

dermed har BMW det utseendet som appellerer til meg, sportslighet som ikke kan betviles, komfort og eleganse. kjøreegenskapene til BMW er upåklagelige i deres segment, var nok ikke uten grunn at en AUDI-selger innrømmet at BMW 3-serie coupe (særlig M3) har satt standarden for den type biler og dermed er siktemålet når de lagde AUDI A5.

i tillegg leverer BMW blant verdens desidert beste motorer i sine klasser. 335i motoren (N54) ble årets (2007) motor, og S54 motoren i E46 M3 (forrige generasjon, men samme motoren sitter i nåværende Z4 M) vant den prisen 6 år (eller var det 7?) på rad.. lyden fra BMW's motorer er fantastisk, særlig deres rekke-6'ere er kjent for dette, men etter å ha testet V10'ern så stemmer det også der

volvo er flotte biler, har ingenting negativt å si, men jeg foretrekker BMW pga. det ovennevnte.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vito
    hehe, at volvo har verdens beste seter var kanskje å overdrive, eller værtfall å slå fast noe som er vanskelig å slå fast komfort- eller sportsseter?

BMW's nye komfortseter (som finnes i f.eks. 5-serien) er absolutt i toppsjiktet hva gjelder komfort. Her er erfaringen min mer begrenset, så jeg skal ikke kåre noen "vinner" eller favoritt :P

når det kommer til sportsseter er konkurransen større vil jeg si, heriblant fra de italienske og andre dedikerte sportsbilmerker, men jeg velger nå å si at BMW også her holder et høyt nivå selv om de i ikke-M bilene velger en blanding av komfort og sport. Forøvrig etter alle bilseter jeg har prøvd i biler som brukes hver dag, er sportssetene til forrige gen. coupe og nåværende gen. coupe fremdeles er mine favoritter.

så finnes da Recaro, Sparco etc. som produserer svært gode sportsseter som ofte brukes i italienske sportsbiler (Recaro benyttes forresten i E46 M3 CSL).

garantien er svak, det er lett å innrømme

jeg foretrekker mindre anonymitet hos sportsbiler, derfor er BMW perfekt for meg før man må opp til Ferrari, Lamborghini, Porsche o.l.

dermed har BMW det utseendet som appellerer til meg, sportslighet som ikke kan betviles, komfort og eleganse. kjøreegenskapene til BMW er upåklagelige i deres segment, var nok ikke uten grunn at en AUDI-selger innrømmet at BMW 3-serie coupe (særlig M3) har satt standarden for den type biler og dermed er siktemålet når de lagde AUDI A5.

i tillegg leverer BMW blant verdens desidert beste motorer i sine klasser. 335i motoren (N54) ble årets (2007) motor, og S54 motoren i E46 M3 (forrige generasjon, men samme motoren sitter i nåværende Z4 M) vant den prisen 6 år (eller var det 7?) på rad.. lyden fra BMW's motorer er fantastisk, særlig deres rekke-6'ere er kjent for dette, men etter å ha testet V10'ern så stemmer det også der

volvo er flotte biler, har ingenting negativt å si, men jeg foretrekker BMW pga. det ovennevnte.

Meget godt skrevet Ellers så kan jeg tilføye at setene i Bmw E60 (nye 5-serien) er meget gode. Har kjørt endel av denne typen med komfortseter og hudinteriør... mmmmmmm... Nydelig.. Dette er snakk om en MEGET velutstyrt bil som også har vifte innebygget i setene samt elektrisk justering i alle retninger

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg liker sports setene til BMW best og dette var første prioritet sist jeg kjøpte bil.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser du har en E39 du også.. Har en selv, en touring.. Har dessverre ikke sportsseter, og leter litt etter ett slikt interør inkl seter.. Skal nok finne de Når det gjelder den nye 5-serien så har jeg kjørt biler med komfortseter samt sportsseter. Når det gjelder den nye 5-serien så ble jeg overrasket når jeg fant ut at komfortsetene er faktisk mer enn faste nok og syntes de var best.. Ett pluss for sportssetene er jo selvfølgelig den uttrekkbare lårstøtten da.. Er selv over 190cm og savner litt den, selv om jeg har kjørt ganske så mange mil uten pause og blir ikke sliten av turer i bayeren

Active vito sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    321
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jepp, komfortsetene i E60 er fenomonale, på virkelige langturer er de uvurderlige med sin massasje og vifteluft. har ikke hørt noen som ikke skryter av disse, men det betyr selvsagt ikke at de er best.. jeg har dog fremdeles til gode å sitte i bedre seter

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vito
    jepp, komfortsetene i E60 er fenomonale, på virkelige langturer er de uvurderlige med sin massasje og vifteluft. har ikke hørt noen som ikke skryter av disse, men det betyr selvsagt ikke at de er best.. jeg har dog fremdeles til gode å sitte i bedre seter
    Ditto

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Volvo betyr: "Jeg ruller". Det skulle vel si det meste.

Neida. Skulle ønske jeg hadde noe grommere enn det jeg har i dag, være seg Volvo eller BMW.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Jeg liker sports setene til BMW best og dette var første prioritet sist jeg kjøpte bil.

Hehe..de setene ser jo ut som go-kart seter. Nei, da blir dette andre boller - seter og førermiljø i absolutte spitzen deluxe-klasse:

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjører disse to..
    Audi V8 quattro

Volvo FH12

Active vito sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    321
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, alex, du må i alle fall sammenlikne med nyere BMW seter de på bildet er fra E36 karosseriet som gikk på 1990-tallet.

Side 52 av 121 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 48 49 50 51 52 53 54 55 56 62 72 82 92 102 112 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •