Hva kjører dere..? - Side 51

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 51 av 121 FørsteFørste ... 11 21 31 41 47 48 49 50 51 52 53 54 55 61 71 81 91 101 111 ... SisteSiste
Viser resultater 1,001 til 1,020 av 2406
    Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    ...så du fikk kona på glid?

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja, når hun hørte hva andre forhandlere var villig til å gi meg i innbyttepris for den 'riskokeren'..............

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også nylig fått en nyervervelse på bilfronten. For meg som i hele mitt liv har vært ihuga volvoentusiast er det ikke fritt for at jeg nå er bittelitt stolt

I kupeen sitter det 13 høyttalere av "premium sound"-varianten med CD-veksler og Dolby Pro Logic-lyd. Spiller meget overbevisende.

Under panseret sitter det olm liten sinnatagg som yter 300 gamp. 0-100 går på snaut 6. sek med geartronic automat. Pegasus R-felgene er skodd med 235-40/18-gummi av type Goodyear Eagle F1 GS-D3, noe som harmonerer fint med bilens allerede meget overbevisende kjøreegenskaper. Går som et uvær og stopper ikke før den har passert 260 km/t :twisted:

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    uff, et var en ekkel (pen) sak................

misunnmisunnunnmisunnmisunngratulerermisunnmisunnn misunnmisunn

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,861
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ny bil e92 BMW 325dM coupe`

Fikk ny forrige uke, sølv med rødt skinn, M-pakke og Breyton Race GT 19" felger, navi, hifi, xenon er på plass:-D Helt nydelig å kjøre!

Newcomer MuV sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva jeg kjører... Skjelden jeg får kjørt med den da, men den står iallefall i garasja :razz:

Active vito sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    321
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    drømmebil!

godt å se flere bayere. da er vi 2 (?) med E92 her

Sitat Opprinnelig postet av dag johnsen
    Fikk ny forrige uke, sølv med rødt skinn, M-pakke og Breyton Race GT 19" felger, navi, hifi, xenon er på plass:-D Helt nydelig å kjøre!

Active
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    Har akkurat solgt bilen min. Chipet, senket Octavia med ca 150Hk.
    Ny Octavia (toppmodell med 130HK TDI) er kjøpt men jeg får den ikke før i August. Senkesett, nye 18" felger, justerbare Koni sport dempere og nytt heftig stereoanlegg ligger klart i kjelleren. Chip er bestilt hos Dahlbeck (175Hk 385Nm).
    Jada, jeg er klar over at det er en "Tsjekkoracer", men prøv å bestill samme motor og ALT utstyr hos Audi uten å få hjertinfarkt når du hører prisen. :shock:

Hadde selv en Octavia RS 06mod med samme motor som Golf GTI 200hk, og var storfornøyd med den, og hadde valgt denne anyday over en A4 04mod 1,8TQ jeg hadde før den igjen

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå fått de nye felgene til A8'en. Er meget fornöyd med resultatet:
    9 x 20" med 255/35/20 Nokian

4.2 Liters V8 på 335HK:

Beige skinninteriör m/tiptronic:

Bak:

4x4 Audi A8 Quattro Beige perlemor metallic:
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var en nyyyydelig Audi(a) Får felgene på min til å se ut som miniatyrfelger selv bilen min ruller på 18" med 265-35-18... Grattis

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Det var en nyyyydelig Audi(a) Får felgene på min til å se ut som miniatyrfelger selv bilen min ruller på 18" med 265-35-18... Grattis
    Hjertelig takk, er superfornöyd. Har hatt bilen i to måneder nå og jeg blir bare mer og mer fornöyd. Den er virkelig fantastisk å kjöre og går noe så inn i ...
    Jeg trodde de nye felgene og dekkene skulle stöye mere, men det er faktisk motsatt. Originalfelgene på 17" og 235/50/17-dekkene laget mere lyd enn disse. Og kjöreegenskapene forbedret seg ytterligere med disse felgene/dekkene.:-D
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva koster ei slik skute i sverige om dagen da? For her i norge er det jo omtrent bare å glemme om en ikke har 7-sifret årsinntekt.. Jeg merket selv på bilen min at den ble mye mer sporty oppsatt når jeg gikk over til 18" ja

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva koster ei slik skute i sverige om dagen da? For her i norge er det jo omtrent bare å glemme om en ikke har 7-sifret årsinntekt.. Jeg merket selv på bilen min at den ble mye mer sporty oppsatt når jeg gikk over til 18" ja
    Vi importerte vår avgiftsfritt fra Tyskland, så prisen ble ikke helt avskrekkende. Minimum halv pris kontra norske priser/avgifter.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Vi importerte vår avgiftsfritt fra Tyskland, så prisen ble ikke helt avskrekkende. Minimum halv pris kontra norske priser/avgifter.

Til å grine av altså?

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til å grine av altså?
    Nei, det synes jeg da vitterlig ikke ...

Edit:
    Selvsagt er de norske avgiftene til å grine av, men jeg er meget glad at jeg bor i et land som faktisk gjör det litt greit for bileiere, både med tanke på veier, skatter og avgifter. Biler er selvsagt ikke gratis her heller, men man kan ihvertfall regne halv pris kontra Norge. Forsikring, på en annen side, kan väre svimlende dyrt.
    Jeg kan nevne et eksempel:
    Jeg fikk tilbud fra to selskaper og forskjellen mellom de to tilbudene var på 11.000,- i året.
    Her har de ikke bonusordninger, alt kommer an på hvor du bor, hvilken bil du har og om du er over eller under 25. At jeg har kjört skadefritt siden 1988 hjalp meg lite. Ser man bort ifra slike saker, er Sverige meget gunstig for bileiere.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror nok forsikringene også er en del høyere i norge..og de kan variere! jeg fikk tilbud på alt fra 15 000,- til 50 000,- i året når jeg skulle forsikre bilen min.

Active John sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er Bilen min, kjøpte den i sommer!
    Vedlegg 24169

Smart Roadster coupe BRABUS!
    Den har 0,7 liter 3-sylindret motor. går ikke så fort rett frem, men sitter som limt i svingene. Ikke er den dyr heller! Fåes til rund 200K, og er billig i drift (0,6L/mil) og veldig billig å forsikre.

Skal like å se den bilen her inne som sitter bedre i svingene en denne!
    (ikke det at jeg sier det ikke finnes, men jeg liker generelt å se på slike biler! :-D)

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter 3 innbrudd i Audi´n min på drøye halvåret bestemte jeg meg for å bytte bil. Vet ikke om det hjalp så mye med ei morsom kebabtralle, men det får tiden vise BMW 320D M-TechII ++

Bilder :

-89_469163595-jpg

-89_-1912085552-jpg

-89_-1530924956-jpg

Ble skikkelig positivt overaska over kjøreegenskapene til denne bilen, har liksom trudd at Audi Quattro var det "ideelle". Gleder meg til og få på sommerhjulene, orginal dimensjon på 255/35-18 bak burde jo ha nok grep til det meste

Har tenkt på og dieseltune denne bilen, noen som har erfaring med dette?
    Jeg har 2års full garanti på bilen, vil dette bli berørt (sett at jeg fjerner tune boksen om det skulle skje noe)?

Drivverket tåler vel noe juling om man ikke tar helt av? Valgte bevist bil med manuell 6trinns med tanke på vidre tuning

EDIT : Har sjekket litt rundt dette med diesel tuning bokser, fraråder alle dette! Kommer selv til og gå for en "skikkelig" chipping i stede, da motorn får et langt mer optimalt arbeidsmiljø!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fin bil det der, Gizo

Må nesten spørre, hadde du noe verdifullt liggende åpenlyst i forrige bilen din ettersom den hadde så mye innbrudd?

Jeg er veldig bevisst på nettopp det, og har takk og lov enda ikke hatt bilinnbrudd.

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Fin bil det der, Gizo

Må nesten spørre, hadde du noe verdifullt liggende åpenlyst i forrige bilen din ettersom den hadde så mye innbrudd?

Jeg er veldig bevisst på nettopp det, og har takk og lov enda ikke hatt bilinnbrudd.

Det mest verdifulle jeg hadde der var vel gamle bensinstasjon kviteringer og papir fra no protein bars fra forrige trening

Har desverre vært tydlige tegn til at de er vært ute etter og få med seg bilen hver gang, men det klarer de jo ikke. Typisk "narkoman" innbrudd..

Den forrige audin jeg hadde ble også stjælt og brukt til "narko greier" i Oslo, så skal ikke se bortifra at det er noe lignende her...

Side 51 av 121 FørsteFørste ... 11 21 31 41 47 48 49 50 51 52 53 54 55 61 71 81 91 101 111 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •