Noen som får igjen på skatten og skal oppgradere? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 44 av 44
    Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Tronic
    Jeg sa vel skatte- og avgiftsnivå - og da er det neppe så veldig fjernt?
    Svømmebassengene driter jeg i - kan ikke svømme.
    Glemte veiene?? Nei, de er det umulig å glemme, tror jeg kommenterte det litt lenger oppe.
    Selv om Ziggy hadde vært litt mindre forsiktig med bruken av pengene, så ville det vært mer enn nok tilbake.
    Hadde jeg bare kommet med vås og svartmaling, så hadde det jo ikke vært så farlig. Faktum er at landets situasjon på utallige budsjettområder er svært klanderverdig. Dessverre er det stor politisk ledelses-inkompetanse på mange områder i Norge, og det er ikke til å stikk under stol.
    Jepp det er nok å ta tak i, dessverre blir det tatt alt for mange dårlige avgjørelser. Men de blir tross alt tatt av de vi velger og ellers utnevnt i en prossess hvor de beste blir ansatt. Det vil bestandig være en del feil folk i feil stilling, men slikt er ikke til å unngå. Jeg tror allikevel vi i Norge har mindre av slikt enn de fleste andre steder.

Men når det kommer til hvordan man ser på ting, bestemmes det nok mye om man er av typen som ser glasset som halvtomt eller som halvfullt.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Supertramp
    Gjerne for meg, tror jeg......... Er usikker på om det egentlig er så stor forskjell på en Ap dominert regjering og en H dominert en.

Jeg tipper at vi i oktober får se Bent Høie (H) som helseminister stå og forsvare alle de tingene han nå kritiserer Støre for. "Intet er nytt under solen".

Og la oss håpe vi aldri får oppleve svartedauen; dvs ren SV eller FrP regjering. Det kan fort bli et blodig sirkus.
    Så enig Supertramp, og jeg kommer å forsvare en slik regjering mot svartmalerne også
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Supertramp
    Jeg tipper at vi i oktober får se Bent Høie (H) som helseminister stå og forsvare alle de tingene han nå kritiserer Støre for. "Intet er nytt under solen".
    'Intet er nytt under kjolen' heter det!

(..og noen burde fortelle det til Mette-M.)

Intermediate JAMES HOWLET sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi trenger en ny kategori her: politisk (piss) preik