HBO Nordic ja... Det ble som jeg mistenkte..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HBO Nordic ja... Det ble som jeg mistenkte..

Jeg var som en av mange intreserte tidlig ute og meldte min interesse for denne tjenesten og ble også medlem samme dag jeg fikk tilbudet i emailboksen.
    Som mange var jeg og noe skuffet over løsningene og innholdet de presenterte.
    Feks ingen orndtlig lyd (om du ikke har den rette TV`n), bindingstiden (Hvem tror de at de lurer egentlig) osv.
    Så det ble med meg som mange andre og har gjort. Jeg sa opp før prøveperioden gikk ut. Den 26.2 for å være spesifikk.
    Fikk og svar etter kort tid om at oppsigelsen var registrert. Jess da! (Bange anelser...)
    13.3 fikk jeg fin mail om at nå var prøveperioden over og at jeg snart kom til å bli belastet det ene og det andre.
    Sendte mail tilbake om at jeg håpet denne mailen ble sendt til meg som et resultat av at jeg hadde VÆRT medlem, ikke fordi jeg enda VAR det?
    Neida fikk jeg til svar. Oppsigelsen var registrert den 26.2 den... Mhm.
    I dag var jeg innom nettbanken for å betale en regning og svippet tilfeldigvis innom kontoutskriften. Der hadde sandelig HBONordic trekt meg 50 og 79 kroner iløpet av gårsdagen og dagen før (19 og 20/3). Ante jeg det ikke.
    Logget inn på nettsiden og testet om jeg enda hadde tilgang. Joda spilte som bare det der.
    Hva slags cowboybedrift er dette egentlig?
    Sendte en "noe" sint mail og ba de "pent" om å få tilbake pengene og få slettet den ********* kontoen.
    "Hei,

Takk for din e-post.

Vi ser du har sagt opp avtalen din den 26.02.2013 pengene er blitt refundert, men det vil ta et par dager før det blir registrert av banken.

Beklager ulempen dette medfører.
    Hører fra deg

Med vennlig hilsen,

HBO Nordic Kundeservice "

Ja vi får se. Er ikke overbevist. Klok av skade er det jo noe som heter.

Dette til info til dere andre som er, og dere som MULIGENS ikke er medlemer lengere hos HBO.
    Sjekk bank kontoen og/eller HBO kontoen deres.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare en liten kjapp oppdatering fra meg (for den som måtte bry seg...)
    Etter mailen jeg fikk ovenfor har det blitt sendt flere mailer frem og tilbake.
    I en ble det sagt at tilbakebetalingen ble forsinket pga påsken. Når påsken så var over sendte jeg en mail og lurte på hva den neste unnskyldningen dems skulle være (pengene kom selvsagt ikke etter påsken heller). Da var svaret at tilbakebetalinger tar 3 uker. Kunne de ikke sagt det med en gang om så var tilfelle? Pisspreik fra ende til annen.
    Og forøvrig kan jeg fremdeles logge inn og se film. Så intet ser ut til å være gjort..
    Imponerende kundeservice.
    Nå er ikke de få kronene de har trukket meg noe problem. Jeg vil egentlig bare bli kvitt den j***a tjenesten. Blir nok å måtte sperre bankkortet og få ett nytt.
    Og da skal jeg garantere at jeg får ett inkassovarsel i postkassen etter ei stund.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg akkurat sjekket. Ingen penger og Streaming funker fortsatt.
    Kort er nå sperret og nytt på vei, så nå er det bare å vente å se hva som skjer.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe litt drastisk å sperre kortet å bestille nytt pga. dette?

Du har jo på mail (bevis) at de har godkjent og registrert oppsigelsen din innen tidsfristen. For min del ville jeg bare latt saken ligge å se om de trekker noe mer i framtida, kan jo bli en artig sak siden du har såpass bra bevis osv. Ingenting er jo bedre enn at motparten fortsetter å sende regninger/purringer når du VET at du har ditt på d tørre.

Da skal denne saken være enkel "advokatmat" om saken går så langt:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nja... Var faktisk så nyskjerrig på om de vil gå til purring at jeg like godt sperret nå. Var så nært datoen da de ville dratt pengene at jeg følte jeg måtte ta ett valg.
    Var vel heller ikke særlig sugen på å finansiere den møkkatjenesten ett øre til, selv om det skulle være på kort sikt. Er jo ikke akkurat sansynlig at noen som helst ville tatt i en sak som handlet om slike småpenger.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe. Ser nå på facebooksiden deres at folk har oppdaget at de har trekt dem urettmessig nok en gang. Hadde altså rett og gjorde lurt i å sperre dritten.
    Hvor var det nå jeg satte popkornet igjen...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PÅ meg virker det som du har glemt det viktigste med å handle på nett, bruk alltid MAster/Visa/e.l. , slik at man faktisk kan overlate problemet til de hvis man blir feilaktig trukket.

Man kan vel nå si at man nå vet hva man får hvis man velger HBO Nordic, bare problemer.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •