Abonnement på lyd og bilde.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Active Holy Diver sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Abonnement på lyd og bilde.

Fikk nr. 11 i posten etter å ha slått til på et halv-års abonnement av Lyd og bilde. Dette bladet kom uten ekstra dvd. Det samme bladet selges nå i butikk med filmen "Narc" inkludert.

Vet noen om det er slik Lyd og bilde's abonnement fungerer? Og hva er evt vitsen med et "billig" abonnement hvis det innebærer flere filmer som ikke er inkludert?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde ikke du valget med å tegne abonnementet med / uten film da?

Anyway, L&B har deg "på kroken" allerede. De som ikke abonnerer og som ser bladet i løssalg skal lokkes vha. filmen...

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så ikke noe til et spørsmål om film eller ikke.
    Det stod noe om 6 nummer + Kill Bill 2, og jeg antok seff at bladene kom levert på samme måte som i butikken, nemlig med ekstra film de gangene det legges ved.

Burde ikke Lyd og Bilde informert om at de bladene de sender ut til abonnenter er strippet for evt "bonus"-vedlegg?

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lyd & bilde-abbonnementet henger i en tynn tråd her i huset. Rant litt over pga siste nummer, der det var svært lite informasjon til lydfolket. Det kan snart bare døpe bladet; "Bilde&enda større bilde"....

Intermediate jonia sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg gikk på samme abonnement, fikk tilbud om det på hifi messa i Horten.
    Jeg har ikke fått bladet enda... når pleier det å komme?

Jeg fikk vite at hvis jeg var en av de 3000 første som bestilte, ville jeg får Kill Bill med på kjøpet. Koster 199 kr for 6 blader + Kill Bill 2. Jeg slo til, og han sa at jeg var så tidlig ute at jeg garantert ville få Kill Bill 2, hvis jeg mot formodning likevel ikke skulle få det, kunne jeg få en annen film. I tillegg fikk jeg kjøpt Kill Bill 1, Ali og Open Range for 25 kr pr stk. Synes det hele låt som en grei deal, i og med at jeg kunne tenke meg å prøve et abonnement.

Men som sagt har jeg enda ikke fått det, så vi får se hva som skjer....

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet, jeg funderte på det samme. Hvorfor solgte de med filmer på Narvesen osv. uten at jeg som abonnenet fikk det? Ringte de og spurte hvorfor det var slik. De sa at siden jeg ikke valgte å få med film en gang i mnd (135kr i tillegg) så fikk jeg ikke filmene i bladet.. Men man er automatisk medlem av deres filmklubb hvos man kan kjøpe filmer til 39kr, vanligvis de samme som følger med bladet.

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når dere betaler 199,- for 6 blader + Kill Bill 2, så får dere IKKE med flere DVD'er. Et blad med en DVD koster i butikken 89,- og det kreves ikke en bed.øk utdannelse for å skjønne at det blir litt for mye av det gode å selge 6 blader + 7 DVD'er til 199,- Prisen pr blad blir 33 kr. Vil du kjøpe filmen for 39,- etterpå har du da spart 17 kr pr utgave. Pluss at du har fått med Kill Bill 2.

Det er også mulig å være med i filmklubben, da får man blad og DVD for 135,- pr utgave. Men da kommer det nye premierefilmer som I, robot og Spiderman 2. Ganske bra deal egentlig.

Innholdet i bladet derimot, skal få være unevnt.

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    JD, jeg tror egentlig ikke det er helt slik at hvert nummer av Lyd og bilde kommer med film. Jeg skulle heller mene at det er hvert 2 eller 3 nummer som leveres med dette lokkemiddelet, litt ettersom?

Uansett så ser jeg på kjøp av et hvilket som helst abonnement på denne måten; en kunde ser et blad i butikken som man kunne tenkt seg å abonnere på, løsningen er, ja riktig, å inngå et abonnement.
    En forventer seff å abonnere på det bladet som selges i butikk, og da synes jeg det er litt småstusselig at ikke gutta bak bladet kan bruke 2 kalorier på å informere oss som ikke har bed.øk. utdannelse om at man mottar noe helt annet enn forventet i posten.

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ganske sikkert at alle bladene i butikken kommer med film for tiden. Det står jo heller ingen steder at man abonnerer på noe annet enn bladet. Det står faktisk eksakt: "6 nr av L&B + filmen Kill Bill 2 for 199,-"

Se også her for øvrig forklaring: http://www.lydogbilde.no/comweb.asp?...5&session=

Intermediate jonia sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, jeg har startet et abonnement på Lyd og bilde på Hortenmessa.. jeg har enda ikke fått novemberbladet???

Begynner ikke abonnementet før neste år da?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •