High fidelity.. m.m

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active wolfer sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

High fidelity.. m.m

I uken som har gått har jeg vært i kontakt med skribenter og redaktører fra Norgest ledende HIFI magasiner.
    Snakket litt om forskjellig. fortalte hvilken HIFI oppsett jeg hadde, var ikke mye godt å si om det-) så begynte vi å snakke om derest HIFI og platespillere, da var alt bra. Kan garantert fortelle hele samfunnet her inne att disse som skriver bladene har ikke peiling på annet enn deres egen HIFI. Dette fikk jeg konstatert. Eksempel så var ikke Nemo eller AW 400 balansert , ikke forstod vedkommende heller hvordan dem kunne oppgi så store wat, når en så på strøm forsyningene! Ringkjærne trafoer var det heller ikke. Ny teknologi.. Nei folkens ikke hør på slikt. En ting til! En balansert kabel er en balansert kabel-) ikke mere eller mindre. Kan strekke den 100 m og ha samme lyden..)

Active wolfer sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wolfer
    I uken som har gått har jeg vært i kontakt med skribenter og redaktører fra Norgest ledende HIFI magasiner.
    Snakket litt om forskjellig. fortalte hvilken HIFI oppsett jeg hadde, var ikke mye godt å si om det-) så begynte vi å snakke om derest HIFI og platespillere, da var alt bra. Kan garantert fortelle hele samfunnet her inne att disse som skriver bladene har ikke peiling på annet enn deres egen HIFI. Dette fikk jeg konstatert. Eksempel så var ikke Nemo eller AW 400 balansert , ikke forstod vedkommende heller hvordan dem kunne oppgi så store wat, når en så på strøm forsyningene! Ringkjærne trafoer var det heller ikke. Ny teknologi.. Nei folkens ikke hør på slikt. En ting til! En balansert kabel er en balansert kabel-) ikke mere eller mindre. Kan strekke den 100 m og ha samme lyden..)

Så jeg lurer på hvor Norske skribenter av HIFI blader har så mye mot EC.. Fesk?-)

Active wolfer sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wolfer
    Så jeg lurer på hvor Norske skribenter av HIFI blader har så mye mot EC.. Fesk?-)

Og en ting til) etter 20 års alderen svekkest hørselen dramatisk, tror ingen av disse -folkene-som er i 50 årene hører klokkerent psykoakkustikk er noe annet..)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •