Første og siste gang!!!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Første og siste gang!!!!

Bestilte Metallica (black album) dvd-a fra akersmic den 6. mai..... Det står på sidene deiras at usa-import tar 4-5 veker. Etter litt over 5 veker ringte eg for å høyre da eg ikkje hadde fått platen enda. Da fekk eg beskjed om at det kom varer fra usa i løpet av uken, så eg skulle nok snart ha den i postkassen. No den 25. Juni (7 veker etter bestilling) har eg enda ikkje fått platen.

Eg ser på meg sjølv som ein tålmodig mann, men min lunte er no brukt opp. Maken til dårlig service kan eg ikkje huske å ha vært borti. Ikkje ein gang ein liten mail der dei beklager lang leveringstid og at den ikkje er kommet enda.

Har bestilt derfra for første og siste gang. Dei har fått ein sjangse og den har dei rotet bort.

Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor ikke bestille fra utlandet da? Play, som hører til på Jersey, har bra utvalg og fine priser. Må ha visa da, og det har du kanskje ikke?
    Kan jo også prøve dvd.on som er svensk, og der får du pakkene rett i postkassa sammen med regninga.

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LOL, hvem har ikkje visa

Handler berre på play eg,for dei yter service. Men dei hadde ikkje metallica dvd-a.

Forhåndsbestilte "gangs of new york" sone 1 med dts på play som skal komme ut 1. Juli......fekk mail idag om at den allerede var sendt, det er service det :lol:

PS! fekk forresten mail av akersmic idag om at dvd-a'en er sendt til meg..... men dei har mistet meg som kunde uansett.

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jolly