Hærlig service!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
  1. #1
    Newcomer Eidos_ sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Hærlig service!

    Bestilte 3 DVD-titler fra play.com for noen uker tilbake. Den ene jeg bestilte var feillevert, så med en gang jeg hadde fått pakken sendte jeg mail å forklarte situasjonen.

    To dager senere fikk jeg en epost tilbake som viste at en ny DVD var sendt kostnadsfritt til meg! Trengte ikke å levere tilbake den som var feillevert engang!

    Snakk om god service!

  2. #2
    Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Heldigris!!!

  3. #3
    Intermediate jane sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Re: Hærlig service!

    Sitat Opprinnelig postet av Eidos_
    To dager senere fikk jeg en epost tilbake som viste at en ny DVD var sendt kostnadsfritt til meg! Trengte ikke å levere tilbake den som var feillevert engang!

    Snakk om god service!
    Play er profesjonelle. Du trenger skjelden å krangle om hva som har skjedd. Forteller du Play at de har gjort en feil, så sier Play at de har gjort feil.

  4. #4
    Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Akkurat så god service har cd-wow også!

  5. #5
    Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er sånn service vi vil ha! 8) tegn på gode forretningsfolk

  6. #6
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Flott at noen bedrifter endelig har skjønt at å la ansatte bruke flere timer på å krangle og diskutere via mail og telefon om feilleveringer koster bedrifter med kroner enn om de bare godtar feilen med en gang.

  7. #7
    Intermediate akke sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    bestilte fra play.com på tirsdag, hadde filmene på fredag, superfast :!:

    Eneste er at det er synd dem ikke sender gadgets til norge.

  8. #8
    Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Scirocco
    Flott at noen bedrifter endelig har skjønt at å la ansatte bruke flere timer på å krangle og diskutere via mail og telefon om feilleveringer koster bedrifter med kroner enn om de bare godtar feilen med en gang.
    Og i tillegg til sparte kostnader ved administrativ krangel så har de nå fått seg god PR i tillegg.

  9. #9
    Active Holy Diver sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har sendt inn replacement request for en ødelagt dvd jeg fikk tilsendt av dvdsoon. Blir spennende å se hvordan de takler det, og om det i så fall går like smidig som kundeservicen hos play.
    DVDsoon har jo på en måte ikke så mye å tape i forhold til mine erfaringer med dem... :wink:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •