ADVARSEL! salgshuset.com

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 6 1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 109
    Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

ADVARSEL! salgshuset.com

Hei vil bare advare mot denne siden som selger tv'er etc til 10% av veiledende pris! I løpet av dagen så har de plutselig doblet prisene de er bl.annet utestengt fra finn.no Grunn til en ny tråd om emnet er at avforum.no stengte tråden da de tydlgvis synes det er ok at medlemmer her inne evt blir lurt. Merkelig at avforum velger og støtte slike svindlere men det ser slik ut så derfor denne advarsel Mvh EA

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi bare komme med et lite innspill her. I stede for å bare sværte å sværte så la heller denne ligge, da det er vel strengt talt ingen som har bestillt noe av dere som skriver her.
    Jeg har bestillt en tv å den skal jeg få til uken, å jeg har IKKE betalt å det skal jeg først gjøre når tv`n er meg i hende.
    Jeg skriver her igjen til uka da jeg får den/om jeg får den å velger inntil det motsatte er bevist å tro de ikke er svindlere bare lurere en alle her som ikke har gjort det tidligere.

Å hadde jeg nå vært dere så hadde jeg ikke giddet å kaste bort en masse tid på å skrive en masse svada/antagelser før noen vet noe helt sikkert

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne Martin fra salgshuset.com virker som en meget useriøs type. Kommer med trusler her på formuet og politianmelder folk over en lav sko som kommer med negativ omtale om den nyoppstartede nettsiden hans. Jeg skal i hvert fall aldri anbefale noen å handle med den tvilsomme bedriften.

Newcomer samiboy sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Broom
    Vi bare komme med et lite innspill her. I stede for å bare sværte å sværte så la heller denne ligge, da det er vel strengt talt ingen som har bestillt noe av dere som skriver her.
    Jeg har bestillt en tv å den skal jeg få til uken, å jeg har IKKE betalt å det skal jeg først gjøre når tv`n er meg i hende.
    Jeg skriver her igjen til uka da jeg får den/om jeg får den å velger inntil det motsatte er bevist å tro de ikke er svindlere bare lurere en alle her som ikke har gjort det tidligere.

Å hadde jeg nå vært dere så hadde jeg ikke giddet å kaste bort en masse tid på å skrive en masse svada/antagelser før noen vet noe helt sikkert
    Martin?:roll:

Intermediate Jan Frode sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    537
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av samiboy
    Martin?:roll:
    Tenkte akkurat det samme
    Stue: Primare I32 - Primare DAC30 - Sonus Faber Venere 2.5 - Viablue SC-2 - HTPC - Chromecast Audio - Ipad Air - Spotify Premium

Reserveutstyr/ til salgs: Nakamichi Amplifier 2
    - Arendal Sound 1723 Tower -System Audio Saxo 30 - Onkyo A-9010 - Sennheiser Momentum

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "It`s sound like a goose, looks like a goose, then it must be a goose"

Bemerk hvor mange innlegg Broom har og når han ble medlem. 1+1= 2!

Si meg "broom" siden du får den til uken og du skal gi tilbakemelding, da forventer vi alle at du tar bilde av den nevnte TV. Bilder når den blir levert på døren, bilde av den i embalasje og når den blir pakket ut og et bilde med Et A4 ark påskrevet ditt "Broom" navn på TV`en utpakket.
    Så nå er jeg spent på om du svarer dette innlegget..

Intermediate Andersen88 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jan Frode
    Tenkte akkurat det samme
    Mannen som startet salgshuset.com heter Martin Eriksen. Han holder forøvrig til i porsgrunn ifølge deltagere i foregående tråd.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har prata med fyren flere ganger å han virker som en hyggelig kar,å som sakt jeg har ikke betalt noe å jeg er lovet tv til uke, er jeg fornøyd så betaler jeg er jeg ikke så betaler jeg ikke så da får vi se. Taper ikke noe på det jeg.
    Jeg er i såfall første som sier i fra om det kommer eller ikke kommer noe tv.

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har prata med fyren flere ganger å han virker som en hyggelig kar,å som sakt jeg har ikke betalt noe å jeg er lovet tv til uke, er jeg fornøyd så betaler jeg er jeg ikke så betaler jeg ikke så da får vi se. Taper ikke noe på det jeg.
    Jeg gleder meg til tilbakemelding fra deg.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med bilder???

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andersen88
    Mannen som startet salgshuset.com heter Martin Eriksen. Han holder forøvrig til i porsgrunn ifølge deltagere i foregående tråd.

Jeg har prøvd å finne ut noe om det navnet som alle skriver om men finner ikke noe, så hva er det med det navnet? lyder det ikke pent eller er det noe håndfast?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Martin Logan
    Med bilder???
    Bilde? hva mener du?

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har prøvd å finne ut noe om det navnet som alle skriver om men finner ikke noe, så hva er det med det navnet? lyder det ikke pent eller er det noe håndfast?
    Grunnen til det er at Avforum sensurerte/slettet alle henvisninger til noen personer i saken. Men som sagt, jeg avventer til neste uke. Magefølelser pleier å stemme, og jeg synes synd i mennesker som blir lurt på denne måten.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bilde? hva mener du?

At du faktisk ikke er Martin som driver salgshuset..
    Å skrive masse lovord her hjelper lite da.

Som jeg skrev tidligere bilde av leveranse til døren, bilde upakket og bilde med A4 ark påskrevet ditt navn på TV. Bevis på at du faktisk har bestilt og fått levert tv.

For det vekker ikke tillit at en nykommer her i avforum som kjøper seg 90" tv (antar jeg...) og skriver masse lovord om selger. Som har vært lite motvillig å gi informasjon som kan støtte hans seriøsitet.

Du ble vel medlem idag eller igår?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andersen88
    Grunnen til det er at Avforum sensurerte/slettet alle henvisninger til noen personer i saken. Men som sagt, jeg avventer til neste uke. Magefølelser pleier å stemme, og jeg synes synd i mennesker som blir lurt på denne måten.
    Ok da skjønner jeg å ja jeg er enig med deg men som sakt jeg har bestillt å venter i spenning på om det kommer
    Det jeg mener er bare at man kan mene for seg selv men greit å vente med å å dømme til man vet.

Jeg har selv snakket med politiet i dag bare for å ha mitt på det tørre om det skulle bli noe senere, å de sa du ikke noe å frykte da du har ringt på en annonse på finn.no men ta vare på alle sms og mail i saken så har du ditt på det tørre.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Påminner litt om den gamle tråden Klipsch vs billebro.. Når det ble for mye diskusjon så dukka Mr billebro opp selv på forumet her med en ny profil å forsvarte butikken sin :P Jaja gleder meg til å se bilder av tv`n der det står "broom"

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Morsom side dette:

"Vi beklager men vi har måttet sette opp pris på våre tver.
    Dette fordi ingen trodde det kunne være så rimelig. Vi har blitt hetset og truet og kaster nå in håndklet. Prisene er satt opp på disse produktene og de blir ikke satt ned igjen.
    Vi skal fortsatt være rimeligst.
    Dette hadde vi ikke forutsett.
    Forholdene vil bli politianmeldt."

En kar som ikke er så stødig i norsk, som faktisk SETTER OPP prisene fordi ingen tror han kan være så billig (har også blitt TRUET fordi han er så billig??!) og som faktisk politianmelder fordi han er så billig og må sette opp prisene og tjene mer penger. Og prisene kommer ikke til å bli satt ned igjen!

he he he ... at noen faktisk gidder å bruke egen tid å lage en sånn nett side..

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok da skjønner jeg å ja jeg er enig med deg men som sakt jeg har bestillt å venter i spenning på om det kommer
    Det jeg mener er bare at man kan mene for seg selv men greit å vente med å å dømme til man vet.

Jeg har selv snakket med politiet i dag bare for å ha mitt på det tørre om det skulle bli noe senere, å de sa du ikke noe å frykte da du har ringt på en annonse på finn.no men ta vare på alle sms og mail i saken så har du ditt på det tørre.

hmmmm... har du ringt på finn.no annonse?? det er jo ingen nummer å oppdrive! verken på annonsen eller firmaet. Så her snubler du litt vel..

Og nysgjerrig på den telefonen til politiet.
    "HEI. jeg skal bestille en tv men selger er useriøs så jeg vil ha mitt på det tørre og forhøre meg med dere om det er greit jeg bestiller??"
    Her snubler du ikke, du faller!

Active bircoff sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    373
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spesielt dette her.
    Helt adekvate advarsler på et entusiast-forum, rettet mot en sannsynlig svindel-nettside ender med at Politiet nevnes opp til flere ganger, folk trues med anmeldelse, og forumet sensurerer innlegg.

Stinker av rot og tull dette her.

Intermediate b3nd1k sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tråden finnes fortsatt, men er fjernet.. De to siste sidene er også slettet.

http://avforum.no/forum/produkt-pris...ser-bloff.html

Synes det er litt dumt, da de viser de to useriøse inleggene til "Salgshuset".
    Min tråd

Side 1 av 6 1 2 3 4 5 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •