ADVARSEL! salgshuset.com - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 109
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Broom
    Hei!

Dette er en kopi av en melding FINN.no har sendt til eier av annonsen med FINN-kode 37941332
    Hei hvorfor så billig? Er det noe helt med de? Hvis alt er ok kan jeg kjøpe en jeg. Bare slå på tråden xxxxxxx. Mvh xxxxxx
    Du mottar denne kopien fordi din epost er oppgitt som avsender av meldingen.
    Vel det sier ikke meg mye.. For linken du gir er en annonse som ikke er ute enda.. for den avventer kontroll.. Så den har du laget nå. Hadde du bestilt med den gamle prisen så hadde det vært en annen finn søke nummer!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker
    Ja jeg har lest både denne og forrige tråd, men skjønner fremdeles ikke hva det skal bevise? Om Broom får en tv på døra, so what? Beviser det at han har fått den sykt billig fra Salgshuset og at dette ikke er tull? Sorry, men det holder ikke for min del ihvertfall.
    Jeg kan kjøpe en tv i morra jeg, få den levert på døra av en budbil, ta bilder av levering, utpakking, hele pakka. Og så kan jeg si her inne at den fikk jeg levert av Salgshuset, de er sykt bra!

Lenge siden jeg har sett noe til Ganilsen her inne, kanskje han kjenner denne Martin, eller vet hvem han er? De bor jo ikke langt fra hverandre tror jeg, ihvertfall ikke på papiret.
    Sant det det er ikke noen bevis men dere får vite om jeg får den eller ikke, å mere får jeg ikke gjort.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    This is just too funny;-)
    Skal ha for pågangsmotet da....

Active bircoff sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    373
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Martin Logan
    Vel det sier ikke meg mye.. For linken du gir er en annonse som ikke er ute enda.. for den avventer kontroll.. Så den har du laget nå. Hadde du bestilt med den gamle prisen så hadde det vært en annen finn søke nummer!
    Lulz! owng

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Supertramp
    Millmaker, Ganilsen var innom den stengte tråden tidligere i dag.
    Ok, fikk ikke det med meg. Noen som vet om han kjenner fyren? Ganilsen kjenner mange, og er jo i bransjen han også.

Jeg jobber en liten km unna der han har adressen sin fant jeg ut, kanskje jeg kan hente en tv der? En eller annen plass må de jo være lagret hvis dette stemmer?

Newcomer brille83 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Broom/Martin, skal du ikke bare gi deg nå mens leken er god?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ***** tulling det er jo den annonsen som han hadde på finn som er vekk,

Newcomer s-wiuls sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Dette er en kopi av en melding FINN.no har sendt til eier av annonsen med FINN-kode 37941332
    Hei hvorfor så billig? Er det noe helt med de? Hvis alt er ok kan jeg kjøpe en jeg. Bare slå på tråden xxxxxxx. Mvh xxxxxx
    Du mottar denne kopien fordi din epost er oppgitt som avsender av meldingen.

Finn koden i "mailen din" avventer kontroll... Hvordan går det?
    Hvordan fant du den annonsen på finn da? Er vel kun synlig for den som selv har lagt den ut og eier den inntil den er godkjent....

Når jeg selv legger ut annonser og linker de mot facebook blir den synlig mens den avventer kontroll på face, men ikke på finn....

Mulig det er andre grunner... Artig å følge tråden på en ellers stille torsdag

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sant det det er ikke noen bevis men dere får vite om jeg får den eller ikke, å mere får jeg ikke gjort.
    Jo det er et bevis at på at du er Martin. For hvem annet kan få tilgang til den? Du sendte en forespørsel på den. Og finn mailer deg en kopi.

Andre som er enige?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo det er et bevis at på at du er Martin. For hvem annet kan få den tilgang til den? Du sendte en forespørsel på den. Og finn mailer deg en kopi.
    Hehe du er så lur prøv å sjekk litt før du skriver svada... Vær eneste gang du skriver en forespørsel via finn så får du kopi til din mail..

ikke skriv før du vet hva du snakker om

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Broom, hvordan fant du annonsen? Du finner ikke "ikke enda godkjente annonser" i søket. Ihvertfall ikke slik jeg har oppfattet det. Men jeg kan ta feil.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Supertramp
    Broom, hvordan fant du annonsen? Du finner ikke "ikke enda godkjente annonser" i søket. Ihvertfall ikke slik jeg har oppfattet det. Men jeg kan ta feil.
    jeg skrev til han natt til Torsdag via finn å fikk kopi 2 min senere som man alltid gjør men nå er alle annonsene borte

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe du er så lur prøv å sjekk litt før du skriver svada... Vær eneste gang du skriver en forespørsel via finn så får du kopi til din mail..

ikke skriv før du vet hva du snakker om
    Det er du som ikke tenker her.. man får ikke opp den annonsen på finn uten å være eieren av den. LInken du ga, sendte jeg nå en forepørsel til og selv om den avventer kontroll så fikk jeg allikevel en kopi fra finn.no på min mail.

SÅ BUSTED!

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, Broom, takk for svar. Håper du får varen snart og at den gir deg mange fine TV opplevelser.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg skrev til han natt til Torsdag via finn å fikk kopi 2 min senere som man alltid gjør men nå er alle annonsene borte
    Poenget er vel at du linker til en annonse som bare selger ( den som har opprettet annonsen ) har tilgang til.

Newcomer brille83 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne annonsen er laget 15 min etter at admin på salgshuset kom ut med beskjed om at prisene var satt opp. Dette er da ikke en annonse som er slettet som broom påstår for da hadde den hatt gamle priser, Broom har kun tilgang til annonsen fordi det er han som har laget den. Broom er Martin/admin hos Salgshuset.com.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er du som ikke tenker her.. man får ikke opp den annonsen på finn uten å være eieren av den. LInken du ga, sendte jeg nå en forepørsel til og selv om den avventer kontroll så fikk jeg allikevel en kopi fra finn.no på min mail.

SÅ BUSTED!
    så du ikke annonsene som var på finn frem til i dag?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men kopien du fikk og mailen du sendte via finn er knyttet til den kun den annonsen. Ikke til noen gammel annonse! Ergo, du sendte deg selv en forepørsel.

Newcomer s-wiuls sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av brille83
    Denne annonsen er laget 15 min etter at admin på salgshuset kom ut med beskjed om at prisene var satt opp. Dette er da ikke en annonse som er slettet som broom påstår for da hadde den hatt gamle priser, Broom har kun tilgang til annonsen fordi det er han som har laget den. Broom er Martin/admin hos Salgshuset.com.

+1

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av brille83

JAAAAAA!! Endelig noen som forstår. Han er så busted!
    Neste uke kommer han med at han fikk ikke tv, men han tapte ikke noe på det. Så alt er godt.

Side 3 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •