Er jeg blind!!! hvor er tråden ang salgshuset.com??? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 63
    Intermediate randall sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Oslo
    Poster
    3,255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Til info. Selv om Salgshuset nå er historie så fortsetter i hvertfall driften. Dog under annet navn, SkandiMart.com (en del av NorGlobal Inc som vår alles kjære Martin er såkalt CEO for): Hjem

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han har vært veldig aktiv på finn.no,selger som privatperson må vite..med adresser i Oslo,
    Porsgrunn,Stavanger osv XtremDeal: 10,2" m/1.5Ghz Dual Core, GPS, RJ45, Android

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at han prøver å selge dette: Norges desidert billigste! 60 km rekkevidde! Gratis levering
    Som vanlig fortsetter han med svindel.

40-60km med ladetid på 6-8timer og batteriet er bare på en størrelse med en skoeske. Han burde prate med elbil industrien, raskere å bli millarder med den batteri teknologi han selger. Det verste er at han skal selge den for 15K:shock: :shock:

Kontaktet finn allerede.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av randall
    Til info. Selv om Salgshuset nå er historie så fortsetter i hvertfall driften. Dog under annet navn, SkandiMart.com (en del av NorGlobal Inc som vår alles kjære Martin er såkalt CEO for): Hjem
    Shocking news.nå er jammen skandimart siden stengt også,i flg Muligheter ved konkurs - Forum - Diskusjon.no er vist det såkalte firmaet konkurs......

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2013
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Scandimart=Svindel

Kjøpte 2 såkalte samsung galaxy S3 telefoner og fikk pakke fra Kina/Thailand eller rundt der. Dette var selvfølgelig kopier noe han ikke oppga.Ingen av telefonene virker på telenor sitt nett,norsk er ikke i ordlista noe han påstår at det er det... Fikk beskjed om å gi tlf. til noen som har peiling sånn at jeg kunne få hjelp til å forandre språk... Er ikke blank heller,klare å finne språkmenyen på tlf og norsk ligger ikke der.Tok kontakt med mannen pr sms der han "forklarte" at dette er 19300 modellen av 1 utgave uten 4g. Påstod at ingen hadde klaget. Han skulle sjekke med leverandør om det muligens var sendt feil og ga en spesifikk dag han skulle ta kontakt med endelig svar. "Viser det seg være noe galt så kan jeg betrygge deg med at jeg har samme betalingsgaranti som finn blabla-d.v.s at finner vi ikke ut av det kommer pengene tilbake".
    Denne sendte han den 6/7-13 og etter det var han umulig å få kontakt med så jeg snoket opp hans mor,fortalte hva jeg hadde bestilt og hva jeg hadde fått der hun sa at det var kinakopier han solgte (noe han ikke har oppgitt en eneste plass,dette er joTROSS alt 1 utgave av SIII) og han var en ordentlig forretningsmann.Fikk en sms etter å ha snakket med mor med beskjed om ALDRI kontakte noen rundt han om dette firmaet igjen. Han sier også at han har slått seg konkurs (hans mor sa at HUN hadde lagt ned websiden fordi han skulle ut å reise) grunnet en falsk anmeldelse fra en som sier han ikke hadde fått varen og her kommer det beste "Vi starter opp igjen etter at vi har krysset atlanteren". Ba om navnet på bobestyrer noe som alle som er konkurs har men tydeligvis ikke denne karen,trodde også at det var karantantene etter en konkurs men han skal visst starte opp igjen i November men merkelig nok så svarer han ikke på mail eller sms da alt av telefoner registret på mannen er avslått. Her er kopi av konkursmailen han sendte ut:

"Vi beklager på det sterkeste å måtte meddele vår konkurs, torsdag, 11.07.2013.

Etter en meget bra åpning, men en periode hvor vi lå i bakleksa grunnet større investeringer i webside og struktur forsvant plutselig alle våre annonser som nettopp var lagt ut fra nettet. Det viser seg en misfornøyd kunde hadde anmeldt oss for å ikke levere varen noe som slett ikke var tilfelle. Problemet er at når jeg kontaktet finn samt politiet fikk jeg beskjed om at intet kunne gjøres, annonsene kunne ikke komme opp før saken var etterforsket og det var helt umulig å komme med informasjon slik at jeg kunne finne rette vedkommende og få bevist via administrasjon av butikk at personen faktisk aldri har betalt, har overført til feil konto eller rett og slett bare er nok en konkurrent som prøver seg grunnet våre lave priser.

Enden på visa ble at jeg sendte varer til firma var tomt for penger og nå sender dette til resterende. Hadde personen som meldte oss hatt grunn til det, ok - men her er han uten grunn og dette har kostet våre kunder totalt ca 20.000 som vi lå i bakleksa.

Vi drifter vår andre butikk, nyhetssiden og ekspedisjons-reiser via vårt andre firma men vi har nå lært av denne hendelsen og skal endre infrastruktur.

Skandimart kommer tilbake med nytt firma i november.

Team SkandiMart.

PS: Straks vi er tilbake i november skal vi finne ut av hvem dette er. Vi må anmelde denne personen når vi kommer hjem og håpet er at selv om firmaet er konkurs at han må dekke mitt og deres tap grunnet feilaktige påstander."

Denne saken er langt fra over fra min side!!!! Jeg kommer til å ta de grep som er mulig noe jeg har gitt han klar beskjed om så nå er det opp til han hvor langt han vil dra dette.
    Som jeg har sagt til han...refunder pengene og jeg er ferdig med saken men han svarer ikke på mailene jeg har sendt og det betyr vel at han bryr seg ikke om han får en anmeldelse til på seg. Har tid i massevis til å følge opp dette og det kommer jeg også til å gjøre. Skulle gjerne hatt kontakt med alle som har blitt lurt av denne gutten!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fint at du deler dine erfaringer med oss. Slik at vi alle kan til enhver tid oppdatere oss hans kriminelle virksomhet og ikke havner i samme leksa.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2013
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lar ikke dette passere. Tror nok at det er mange der ute som bare har gitt opp. Med avslåtte telefoner og mailer som ikke blir besvart tror han vel at han kommer unna men ikke denne gangen. Håper bare flere kan stå frem...

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er ganske fascinerende. Jeg lurer veldig på om fyren har en form for hjerneskade, eller om han bare er en ekstremt kynisk person. Fikk du inntrykk av hvor gammel han var, med tanke på at mora hjelper ham med forretningen?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er han anmeldt? Bor han i Norge i det hele tatt nå?
    Tirrer han feil person i nærområdet som har bestilt for en stor sum så kan det være uheldig for han.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2013
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det jeg reagerte på da jeg snakket med mor var at hun sa at hun hadde stengt siden da han skulle på ferie og i neste momang kom mailen om at han hadde slått seg konkurs grunnet denne såkalte "falske" anmeldelsen der annonsene han hadde lagt ut var fjernet som følge av denne anmeldelsen... Tenker jeg tror på mor i dette tilfellet og at han bruker "konkurs" som en slags en måte å prøve å slippe unna det han har av gjeld til nå da han har tenkt å starte opp igjen. Hadde konkursen vært reell hadde han vel hatt en bobestyrer og fått en karantene og slettes ikke hatt ett tidspunkt for oppstart igjen,men det er mulig at jeg er så blond at jeg ikke skjønner hvordan ting fungerer... Får iallefall ikke svar på en eneste mail bortsett fra denne opplysningen om konkurs,som jeg har fått 3 ganger denne uken. Alder vet jeg ikke ENDA men det finner jeg nok ut av.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2013
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Martin Logan
    Er han anmeldt? Bor han i Norge i det hele tatt nå?
    Tirrer han feil person i nærområdet som har bestilt for en stor sum så kan det være uheldig for han.
    Han blir anmeldt i morgen,skulle ta det på fredag men fikk ikke tid. Som tidligere skrevet så er det ikke bare politiet jeg skal ta kontakt med. Det er flere instanser jeg skal ta kontakt med så det stopper ikke med bare en anmeldelse. Summen er ikke så stor for han men den er stor nok for meg og det er ikke bare meg dette har gått utover derfor kommer jeg til å dra dette så så langt jeg kan. Å nei,han bor ikke altfor langt unna!!!

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper det ordner seg for deg Merkas, men jeg tviler. Politiet har langt viktigere ting å gjøre enn å ta svindlere dessverre.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2013
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gratulerer
    Dette er ganske fascinerende. Jeg lurer veldig på om fyren har en form for hjerneskade, eller om han bare er en ekstremt kynisk person. Fikk du inntrykk av hvor gammel han var, med tanke på at mora hjelper ham med forretningen?
    Han er i tredveårene.Sendte deg svar lengre ned

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2013
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dimacruz
    Håper det ordner seg for deg Merkas, men jeg tviler. Politiet har langt viktigere ting å gjøre enn å ta svindlere dessverre.
    Det kan være men jeg må anmelde han for å kunne gå videre til andre instanser som kanskje ser litt mere seriøst på dette.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg gir meg heller ikke

Jeg har vært dum nok til å betale for en Note II som ikke er levert. Haddde mail kontakt der han bekreftet at den hadde 4G dekning. Først la han ut på siden at han skulle ha ferie til November og det gikk ikke an å logge seg inn. Jeg hadde fått mail om at varene skulle sendes ut tirsdag OG så kom konkursmeldinga. Fikk vel også en mail om at han skulle sende ut pakkesporing også men har jo aldri sett noe til den heller.

Jeg er Eitrende forbanna :twisted: og skal ha tak i denne fyren så jeg får tilbake penga mine. Er jo ikke enorme beløp men prinsipp!:evil:

Han slipper IKKE unna meg.:evil:

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Randall

Jeg googlet firmaet og ble lurt av denne meldinga som ligger på toppen av denne tråden:
    Til info. Selv om Salgshuset nå er historie så fortsetter i hvertfall driften. Dog under annet navn, SkandiMart.com (en del av NorGlobal Inc som vår alles kjære Martin er såkalt CEO for):
    Jeg tolket dette som en positiv melding fra en superbruker her på AVforum.no
    Men jeg dumma meg ut og det er første gang på nettet at jeg har blitt lurt.

Intermediate randall sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Oslo
    Poster
    3,255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TottoMartini
    Jeg googlet firmaet og ble lurt av denne meldinga som ligger på toppen av denne tråden:
    Til info. Selv om Salgshuset nå er historie så fortsetter i hvertfall driften. Dog under annet navn, SkandiMart.com (en del av NorGlobal Inc som vår alles kjære Martin er såkalt CEO for):
    Jeg tolket dette som en positiv melding fra en superbruker her på AVforum.no
    Men jeg dumma meg ut og det er første gang på nettet at jeg har blitt lurt.
    Uffda. Beklager. Det var definitivt ikke meningen å gi Martin enda flere kunder å svindle. Mitt innlegg var mer ment som info/advarsel enn som anbefaling om å handle der.. Ref også de to sidene med innlegg før mitt og diverse henvisninger til andre tidligere tråder om Salgshuset.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2013
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TottoMartini
    Jeg har vært dum nok til å betale for en Note II som ikke er levert. Haddde mail kontakt der han bekreftet at den hadde 4G dekning. Først la han ut på siden at han skulle ha ferie til November og det gikk ikke an å logge seg inn. Jeg hadde fått mail om at varene skulle sendes ut tirsdag OG så kom konkursmeldinga. Fikk vel også en mail om at han skulle sende ut pakkesporing også men har jo aldri sett noe til den heller.

Jeg er Eitrende forbanna :twisted: og skal ha tak i denne fyren så jeg får tilbake penga mine. Er jo ikke enorme beløp men prinsipp!:evil:

Han slipper IKKE unna meg.:evil:
    Da er vi 2 som ikke gir oss. Bare å anmelde ham uansett hvor du bor og be dem om å sende anmeldelsen til Porsgrunn Politikammer. Jo flere som tør å stå frem og nekte å gi seg jo bedre er det.At han skal starte opp igjen i november tenker jeg at det er bare å gjøre alt som kan gjøres for å få stoppet mannen. Ser jo ut som han holder på ett par måneder til han har skaffet seg nok kapital til å dra på ferie i noen måneder for så å komme tilbake og fortsette der han slapp. Den konkursmailen er jo så latterlig skrevet at det henger ikke på greip. Hvem slår seg konkurs for at de havner i ""bakleksa" som han sier på 20 000.- Dette er bare tull. Moren hans sa selv at hun hadde lagt ned siden fordi han skulle på ferie. Og bare så du er forberedt hvis du skulle få varer så er det kinakopier han selger,noe hans mor bekreftet."Det er jo det han selger" var svaret hennes når jeg forklarte hva jeg hadde bestilt og hva jeg hadde fått. Hvis det var det jeg ville ha så hadde jeg bestilt dette selv til 1/3 av prisen. Lurer også på hvordan han kunne sende ut varer til firmaet var tomt for penger når betaling må være registret på konto før han bestiller varene. Fantastisk!

Intermediate Andersen88 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av randall
    Eller Thor Martin som har tydeligvis heter

http://m.db.no/2010/03/23/nyheter/sv...0895832/?www=1

Link hentet fra:
    [terrengsykkel.no] Arena - Svindlet av Martin...ARGHH

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2013
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andersen88
    Thor Martin og Scandimart-Martin er IKKE samme person. Martin er 34 år så hvis ikke Thor Martin har blitt nærmere 10 år eldre sånn helt plutselig er dette 2 forskjellige personer! Thor Martin er vel 25 år nå hvis den artikkelen er fra 2010 og han var 22 år da....

Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •