NB! Syke tv priser! BLØFF??? - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 13 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 259
    Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av TorTorden
    Nice hvor importeres den LED projektoren fra?

Narnia?

Intermediate Galnes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,170
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Martin Logan
    Nei, han skulle ta bilder ved LEVERING til døren, og FØR utpakking og ETTER utpakking og bilde man hans brukernavn på A4 ark på tv`en.

Ja, men fikk du noe mer tiltro til Broom i den andre tråden? Helt nyopprettet bruker.

Broom, en svært optimistisk kar, som gledelig tok kontakt med politiet vedr. en TV han har bestilt, men ikke betalt for. Hvorfor det? Sannsynligheten for at han, i det scenarioet, blir svindlet er jo = 0

'Martin' kan jo like godt printe ut noen slipper til navn navnesen og skrive brukernavnet (han muligens selv har opprettet) broom på et a4-ark mens han viser frem TV-en.

Husk også svindelmetoden der man reellt leverer varer til de første få kunder, får positive tilbakemeldinger, så svindler man resten så lenge man kan.

I prinsippet sier salgshuset at pga noen svært få forumbrukere på avforum er skeptiske til forretningsmodellen, nettsiden, fraktløsning og fortolling så vil de ikke fortsette å selge sine varer til hele norges befolkning. Den enkle løsningen var å gjøre rede for det vi spurte etter. I stedet kom han med pinlige trussel om anmeldelse og økonomiske incentiver.

Håper han etter denne erfaringen vantrives i jolla si, uten å ha fått lurt til seg for mange kroner.

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener Salgshuset.com er svindel - DinSide

Se her ja....

"En aktør har truet debattanter
    Praten om nettbutikken har gått hett for seg på det store forumet AVforum.no. Her har samtlige debattanter antatt at nettstedet er ren svindel, og på et tidspunkt kom en bruker med brukernavnet Salgshuset.com selv på banen."

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg blir så oppgitt og forbanna på slik svindelsøppel altså!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Galnes
    Ja, men fikk du noe mer tiltro til Broom i den andre tråden? Helt nyopprettet bruker.

Broom, en svært optimistisk kar, som gledelig tok kontakt med politiet vedr. en TV han har bestilt, men ikke betalt for. Hvorfor det? Sannsynligheten for at han, i det scenarioet, blir svindlet er jo = 0

'Martin' kan jo like godt printe ut noen slipper til navn navnesen og skrive brukernavnet (han muligens selv har opprettet) broom på et a4-ark mens han viser frem TV-en.

Husk også svindelmetoden der man reellt leverer varer til de første få kunder, får positive tilbakemeldinger, så svindler man resten så lenge man kan.

I prinsippet sier salgshuset at pga noen svært få forumbrukere på avforum er skeptiske til forretningsmodellen, nettsiden, fraktløsning og fortolling så vil de ikke fortsette å selge sine varer til hele norges befolkning. Den enkle løsningen var å gjøre rede for det vi spurte etter. I stedet kom han med pinlige trussel om anmeldelse og økonomiske incentiver.

Håper han etter denne erfaringen vantrives i jolla si, uten å ha fått lurt til seg for mange kroner.
    Tiltro? Aldri! Herr Broom avslørte vel seg selv til å være Martin. Så han er busted! Hehehe...

Intermediate Folkvord sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,499
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var artikkelen ute ja, mye takket være folka her inne

Intermediate b3nd1k sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sharp har anmeldt den norske nettbutikken. Butikken truer selv med å anmelde kritikerne.

Tror nettsiden hadde fått holdt på mye lenger om det ikke hadde hvert for våre flotte forumfolk!
    Min tråd

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes dere er slemme!

Jeg sendte akkurat mine surt oppsparte 18,5 millioner til en hyggelig Prins som bor i Senegal. Han fikk ikke tatt ut familien formue på grunn av borgerkrig og trengte min hjelp (stakkars mann). Pengene mine ble overført via banken der han bor nå "FIRST NATIONAL BANK OF TROLLHÄTTAN" og jeg får tilbake nesten 500 millioner dollar bare fordi jeg er så snill!

Flaks at bare jeg fikk den e-posten dahh

En TV til 1/5 av prisen er fult mulig -men man må være VELDIG snill

MVH:
    S. Nillessen

Helge-lektyre:
    419eater.com

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vi er visst slemme, stakkars "martin er redd for sammenbrudd nå:
    Tilsvar til artikkel på DINSIDE!

Det skal åpnes en side som heter bluewater-lifestyle.com, der skal det visst stå hvem som står bak Salgshuset.com. Jeg venter til dette "blåser over" med å bestille noe hvertfall.

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe siden jeg startet tråden så er jeg vist anmeldt og saksøkt samt at bilde av meg og negative medlemmer her inne skal legges ut på salgsiden deres Har dette på mail!

Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Hehe siden jeg startet tråden så er jeg vist anmeldt og saksøkt samt at bilde av meg og negative medlemmer her inne skal legges ut på salgsiden deres Har dette på mail!
    Det er vel rette veien å gå det. Han er nok sannsynligvis anmeldt av alle TV produsentene +++.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Herlig

Men jeg er fryktelig skuffet over salgshuset. Jeg sendte mail og innrømmet at jeg hadde rapportert finn-annonsene hans, og lurte på om han ikke ville anmelde meg også. Dessverre fikk jeg svar om at det ikke var aktuelt å anmelde meg på dette grunnlaget.

Dårlig gjort, altså. Jeg vil også leke

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Artig projektor. Single LCD-panel, det må jo bety at det kun er sort hvitt bilde på den det da. Det må jo tre paneler til for å tegne opp farger, nemlig rødt, grønt og blått.
    800x600 oppløsning høres også digg ut

Denne projektoren har jo vært en gjenganger på ebay i sikkert 5-6 år. Skal være rimelig nedsnødd for å kaste seg over en slik
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    Artig projektor. Single LCD-panel, det må jo bety at det kun er sort hvitt bilde på den det da. Det må jo tre paneler til for å tegne opp farger, nemlig rødt, grønt og blått.
    800x600 oppløsning høres også digg ut

Denne projektoren har jo vært en gjenganger på ebay i sikkert 5-6 år. Skal være rimelig nedsnødd for å kaste seg over en slik
    Jeg som hadde tenkt å kvitte meg med W5000 og oppgradere til dette flotte produktet. Den ser jo ut som en million xD

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt kreativ bruk av keywords på nettsiden deres også, ser jeg.

<meta name="keywords" content="salgshuset,salgshuset.com,elektronikk,bil ligste nettbutikk,billigere blir det ikke,billigst på nett,varehus,varehus på nett,elkjop,expert,elkjøp,lefdal,komplett,multicom,oem,merke produkter,teknikkmagasinet,best pris,kelkoo,best på pris,Norges rimeligste nettshopp,Norges rimeligste,netthandel,nettbutikk,nettshop,billig,b illigst,billigere,superbillig,elleville priser,knallbillig,ekstremt billig," />

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Salgshuset påstår at de har solgt over 40 stk. av disse projektorene. Skulle nesten tro at det da også er minst 40 stykker som er enten griseflaue eller stein forbannet over å sitte der med en splitter ny sort/hvit-projektor i år 2012.

Kom igjen, hvem er dere? :-D

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    Ble plutselig _veldig_ nysjerrig på å se hvordan LCD-oppsett du har til PC`en...... :wink:

Det var vel på den måten DIY-projektorer blir laget, med en enkel LCD skjerm lånt fra noe annet. Prinsippet er vel noe alà dette her:

Ikke akkurat noe man burde betale penger for i dag nei......

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uff da, dette er ikke bra. Skal vi slenge oss på invitasjonen på å møte mannen bak slagshuset.com å få brekeftet at dette ikke er svindel, kansje vi kan trøste den gråtende mannen også? Det er jo snart jul og greier.

Møt oss

Ser forøvrig ut som den "useriøse journalisten" også vil få rettet et erstatningskrav mot seg. For slett journalistikk kansje? Eller kansje for dårlig faktasjekking?

"Mr Martin" var jo veldig grei med å svare på alle spørsmålene til journalisten. Var ikke som om journalisten nektet Mr Martin og forklare seg liskom, og komme med sin side av saken. hmmm.. men det var jo "mr martin" som nektet journalisten å komme jo, han ville ha en annen representant fra din side.. oi da.. Først i afrika,hoppende fra øy til øy. så plutselig hjemme i norge på et blunk. Mange motsigelser,gitt.. kansje vg retter opp i saken, "Mr Martin" skulle jo sende forespørler til diverse store aviser.

Jada det blir nok jul dere! Julenissen kommer med syke billige tv'er til oss snart. Bare så fort dette "blåser over" tross alt bare midertidig borte....

Edit: Sikkert noen her fra porsgrunn som kan stikke innom å bekreftet at dette ikke er svindel. Det ville jo vært gull, så kan alle få billige tv'er til jul. Om så tilfelle, så skal jeg personlig kjøpe to stk 90" og slenge den ene i tryne på elkjøp å si: "haha match denne prisen dere"

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    salgshuset ligner mer og mer på en blogg...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kaldsvetter, jeg skjelver ukontrollert og dette her holder på å totalt ødelegge meg.

Jeg kan ikke annet si en aty journalisten er av fryktelig laber kvalitet og dette er blitt personlig mellom meg og ham. Han slipper ikke lett unna dette her. Oppi alle vonde følelser nå er jeg samtidig lynende forbannet.

Midlertidig ødelagt er jeg - men langt fra knukket.

Jeg, vi, butikken kommer sterkere tilbake.
    For et drama!

Side 5 av 13 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •