NB! Syke tv priser! BLØFF??? - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 13 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 SisteSiste
Viser resultater 201 til 220 av 259
    Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av BjrnrB
    Du har i hvertfall PayPal i ryggen om det skjærer seg!
    Tøys, litt avhengig av hvilken "status" ebayselgeren har hos paypal, så hjelper paypal deg null. Jeg har både blitt lurt på ebay og erfart at paypal ikke hjelper.

Den ene gangen endte det opp med at MIN konto ble disabled fordi selgeren overbeviste paypal om at det var jeg som forsøkte å svindle han når jeg ikke fikk varen min.

Lurendreiere finnes overalt.
    --
    Thorbjørn

Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hybris
    Tøys, litt avhengig av hvilken "status" ebayselgeren har hos paypal, så hjelper paypal deg null. Jeg har både blitt lurt på ebay og erfart at paypal ikke hjelper.

Den ene gangen endte det opp med at MIN konto ble disabled fordi selgeren overbeviste paypal om at det var jeg som forsøkte å svindle han når jeg ikke fikk varen min.

Lurendreiere finnes overalt.
    Hadde du lest mine tidligere poster, så hadde du skjønt hva jeg mente. Jeg handler kun med selgere som er Top Rated og tar PayPal. Da er sjansen vesentlig mindre, og PayPal er hjelpsom...

Edit.
    Mitt gyldne råd er: Kjøp varer fra selgere med høy rating og høyt antall gjennomførte handler. Dette minimerer sjansene for å bli lurt om du får brukt "sikker betaling". Betal heller noen kroner ekstra for å kjøpe med en slik selger.

Det som forbauser meg er at finn.no holder på slik de gjør. Det florerer av falske varer, tyvgods og ikke minst lurendreiere.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja da fikk jeg sms fra Salgshuset.com etter å har prøvd å ringe for å få sporingsnr å der står det.
    Til xxx fra salgshuset.com Martin er i samtae med advokat og møte med politieti dag. Tv`n du ønsket er en av de som ikke lovlig vare.
    Noen var lovlige og noen ikke. Du kan se mer rundt dette på websiden nå.
    De TVer vi faktisk kan selge kommer om ca 1 mnd.
    Mvh Salgshuset.com.
    Sitat slutt....... Jeg som hadde gledet meg til å få en 75" tv heheheheheh

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hihi håpløst, la nå oss håpe du får igjen pengene før advokatregningene blir for høye...

Advokater er ikke billig... jeg har nettopp vært gjennom en sak, og forvent 2års behandlingstid, og når da advokaten koster 900,- for at han skal løfte telefonrøret og få opptatt mot "motparten", da blir det fort dyrt...

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Broom
    Ja da fikk jeg sms fra Salgshuset.com etter å har prøvd å ringe for å få sporingsnr å der står det.
    Til xxx fra salgshuset.com Martin er i samtae med advokat og møte med politieti dag. Tv`n du ønsket er en av de som ikke lovlig vare.
    Noen var lovlige og noen ikke. Du kan se mer rundt dette på websiden nå.
    De TVer vi faktisk kan selge kommer om ca 1 mnd.
    Mvh Salgshuset.com.
    Sitat slutt....... Jeg som hadde gledet meg til å få en 75" tv heheheheheh
    Fått litt nærvet? Du virker desperat martin!

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Edit feil plass.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    hihi håpløst, la nå oss håpe du får igjen pengene før advokatregningene blir for høye...
    Jeg har ikke betalt noe, å skulle ikke betale får den kom. Han sa han skulle bevise det ikke var noe tull. Men jeg får håpe de som har betalt få de tilbake av Martin E.......
    Jeg sendte han en sms senere i dag å spurte om hvem tv som var lovlig men det fikk jeg ikke svar på.

Så til alle dere jeg diskuterte med.nå er jeg enig i at dette var bare tull

Newcomer jnordto sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2012
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke betalt noe, å skulle ikke betale får den kom. Han sa han skulle bevise det ikke var noe tull. Men jeg får håpe de som har betalt få de tilbake av Martin E.......
    Jeg sendte han en sms senere i dag å spurte om hvem tv som var lovlig men det fikk jeg ikke svar på.

Bra du har innsett at dette bare er tull da, Martin

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvem er det du prøver å lure? Det er vel ganske åpenbart at du er gjennomskuet, MARTIN! Hvem leverandør er det som sender en TV uten noen form for garanti? INGEN!
    Skremmende at du oppretter en brukernavn her for å overbevise oss andre at salgshuset er troverdig.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Martin Logan
    Hvem er det du prøver å lure? Det er vel ganske åpenbart at du er gjennomskuet, MARTIN! Hvem leverandør er det som sender en TV uten noen form for garanti? INGEN!
    hehe seriøst forum !!!!! nott jeg er nokk IKKE martin i værtfall ikke sist jeg sjekket .
    men jeg tenkte jeg skulle kontakte dinsida å høre om de ville ha nummer til han,alle sms.mai og de meldinger jeg har på svareren.
    Hva tror du om det Martin?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Martin Logan
    Skremmende at du oppretter en brukernavn her for å overbevise oss andre at salgshuset er troverdig.
    Troverdig????? sett på deg brillene å les a gitt, jeg skriver jo at det er bare svindel og tull

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    8)
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe seriøst forum !!!!! nott jeg er nokk IKKE martin i værtfall ikke sist jeg sjekket .
    men jeg tenkte jeg skulle kontakte dinsida å høre om de ville ha nummer til han,alle sms.mai og de meldinger jeg har på svareren.
    Hva tror du om det Martin?
    Som sagt du er gjennomskuet.
    Det er flere her som vet det. Jeg skal vedde på at du ble medlem her i like etter salgshuset.com ble bannlyst.

Newcomer cb_600 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Troverdig????? sett på deg brillene å les a gitt, jeg skriver jo at det er bare svindel og tull
    Vist du ønsker å fjerne all tvil, så er det bare å poste det du har av sms og epost korrespondanse her. 8)

Intermediate Jan Frode sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    537
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cb_600
    Vist du ønsker å fjerne all tvil, så er det bare å poste det du har av sms og epost korrespondanse her. 8)

+1, det hadde jo vært spennende lesning ja
    Stue: Primare I32 - Primare DAC30 - Sonus Faber Venere 2.5 - Viablue SC-2 - HTPC - Chromecast Audio - Ipad Air - Spotify Premium

Reserveutstyr/ til salgs: Nakamichi Amplifier 2
    - Arendal Sound 1723 Tower -System Audio Saxo 30 - Onkyo A-9010 - Sennheiser Momentum

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, lyden var noe helt annet på den andre tråden. Da prøvde du overbevise oss om din personlig kontakt med deg selv. Og som jeg sa da så ville jeg ikke bli overasket at det ikke
    ble noe bilder. Som noen utfordrer deg allerede, kom gjerne med din kontakt med "Martin"..
    Med det må ikke stride med forumets regler. Så hele navn, tlf osv.. må unnlates. Så den korrespondansen venter vi spent på...
    Så du får skrive i vei og lage manus og legge ut her..

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er jo bare fantastisk å følge med på
    Finner det litt artig at en unevnt bruker som alle vet hvem er ble medlem på forumet bare for noen dager siden, og alle trådene han har gitt noe respons i har en tilhørighet til dette sirkuset

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Salgshuset.com kom selv på banen og prøvde å bevise sin troverdighet og truet hver og enhver bruker her som var kritisk til prisene han opererer med.
    Salgshuset påsto selv at en bruker her bestilte en tv ubetalt, og betales når den ble levert. Hvem er det han lurer her?? Han må tro vi er like idioter som han!
    Pga. av ufin ordlag fra salgshuset så ble salgshuset bannlyst i avforum.
    Og dagen etterpå så dukket denne "broom" bruker som påsto at han bestilte den tv`en og hadde tillitt til salgshuset. Så noen tilfeldighet at "broom" dukker da, NEI! Det er vel med stor sannsynlighet at Broom er Martin.

At Martin prøver å fremstå seg selv som et offer er bare dumt. Når en bruker her tenkte på en forklaring hvordan Martin selv kom opp i denne røra og at han selv er et offer.

Så like etterpå kommer denne lignende forklaringen i salgshuset.com, hvor han fremstår seg selv uskyldig og han var uviten om det hele er svindel!
    For de som har fulgt med i denne tråden, har sikkert fått med seg et innlegg i et annet svindel sak artikkel bilkjøp/salg som kom frem her. Dette innlegget kom fra salgshuset.com. Et innlegg som var over 9mnd. gammelt!!! Salgshuset.com mener at de har nylig startet, 23. oktober 2012!

Kort fortalt så var innlegget til martin/salgshuset: Er man så dum og går på en åpenbar svindel så fortjener man å bli svindlet.

Så man kan stille spørsmålet når man har en slik holdning, er det da mulig å tro at han selv vil svindle andre?

For å ikke snakke om salgshuset.com som har blitt en farse av en tenåringsblogg. Buhuu, verden er stor og stygg mot meg blogg. :twisted:

Jeg frykter at denne broom/martin vil nok komme på banen igjen med en annen svindel forsøk på nett senere.

Og Broom/Martin: vi venter fortsatt på et svar fra deg..!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synd for de her inne som ikke fikk med seg de 3 sidene som ble slettet fra tråden her. Der var det mye moro lesning
    Yamaha rx-a 1020 - emotiva xpa-5 - dali zensor7 - zensor vocal - dynavoice s-5 - xtz 12.16
    Sony hw30 - 106" grandview
    Alt jeg skriver etter klokken 17:00 er muligens i fylla. Just so you know. Og det er mulig jeg finner opp nye ord...

Side 11 av 13 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •