Forsikring bil

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forsikring bil

Jeg skal ha meg en bil, og ser på biler ala Peugeot 306 95-97 modeller. Dette er biler i prisklassen 40-70000. Jeg er rett og slett usikker på om jeg burde ha kasko eller delkasko på bilen? Kasko koster jo omtrent det dobbelte. Noen som har noen råd?

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til 40k ville jeg valgt delkasko, men til 70 hadde jeg gått for kasko. Skal jeg svare enten eller, tror jeg at jeg hadde valgt kasko, rett og slett fordi jeg har treget på at jkeg ikke har hatt det litt for mange ganger. En annen faktor er selvsagt prisdifferansen..

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du skal ha lån med bilen i sikkerhet f. eks. så er ikke valget så vanskelig 8) Men denne klassen her er den vanskeligste klassen å bedømme om man skal ha kasko eller ikke. Det kommer an på vil jeg si, om hvor mye bonus du har, hva slags bil det er osv. Hvis man har "sportsutgaven" av en bil og er 18år så tar man ikke kasko. Rett og slett fordi det er altfor dyrt. Mange selskaper har priskalkulatorer på sidene sine. Sett opp en pris du er villig til å gi ekstra for kasko, går det langt over så velg delkasko. Vær også kritisk til selskapene, det kan være mye å spare på å velge riktig.

Mvh

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •