Vil ha ny jobb! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 31 av 31
    Intermediate ProtoType sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tror at folk skal være fornøyd så lenge de har jobb jeg. Jobber selv som nattevakt på et hotell, men er utdannet webdesigner/macdesigner. Trenger erfaring fra jobb og ikke utdannelse på det feltet. Litt surt å betale ned på et studielån en ikke har hatt nytte av. Ikke lett å finne jobber i dag. Trangt marked. Jeg søkte på en stilling som lagersjef og de mottok rundt 400 søknader...sier seg selv at det ikke akkurat er lett å bytte beite da...Hotellet jeg jobber på går så det griner, så sagt opp blir jeg ikke. Har 4 dager på, og 4 dager av og trives vel ok med det foreløpig. Litt langt unna da, kjører 3.8 mil hver vei.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det viktigste er at man er motivert og virkelig viser interesse. Men før det så må man bli lagt merke til i søkebunken og når det er som nevnt f.eks 400 søkere så blir det fort veldig vanskelig.

Min anbefaling er å finne ut hvor man har lyst til å jobbe og ikke gi seg før man har fått jobb der. (funket for meg)

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av FallenA
    Nå har jeg endelig greid å få meg en jobb jeg gleder meg til ! Flytter fra Horten til EIGERSUND !!!

Noen som kan fortelle meg om leilighetsmarkedet der ?
    Ønsker en kåk frittliggende leilighet/enebolig !!!
    Må først få gratulere deg med ny jobb. Å skulle flytte til Egersund (det er kommunen som heter Eigersund) er sikkert greit. Har bodd i det distriktet selv i 13 år.

Var nede på en helgetur forrige helg, og kjørte litt rundt for å sjekke ut boliger bare for morro.

Det er nye bolighelt ved en plass som heter "Store langevatn" og "Lille langevatn". Det første feltet er etablert (= hager og boligmiljø). Det sistnevnte er under oppføring, og har vært det i mange år. Jeg fatter ikke hvorfor dette boligfeltet er så tregt utbygget. Ca. 20-30% av de helt nye husene er til salgs. Der kan du jo gjøre et lite kupp...

Lykke til.

Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Nå har jeg endelig greid å få meg en jobb jeg gleder meg til ! Flytter fra Horten til EIGERSUND !!!

Må først få gratulere deg med ny jobb. Å skulle flytte til Egersund (det er kommunen som heter Eigersund) er sikkert greit. Har bodd i det distriktet selv i 13 år.

Var nede på en helgetur forrige helg, og kjørte litt rundt for å sjekke ut boliger bare for morro.

Det er nye bolighelt ved en plass som heter "Store langevatn" og "Lille langevatn". Det første feltet er etablert (= hager og boligmiljø). Det sistnevnte er under oppføring, og har vært det i mange år. Jeg fatter ikke hvorfor dette boligfeltet er så tregt utbygget. Ca. 20-30% av de helt nye husene er til salgs. Der kan du jo gjøre et lite kupp...

Lykke til.
    Takker for det
    Jeg satser først og fremst på å leie en kåk, fortrinnsvis en enebolig, eller en selvstendig leilighet (IKKE kjeller/sokkel).
    Er litt spent på prisene i Egersund, og utvalget.
    Sikkert ikke det største, da det er et ganske lite sted. Dessuten er det vanskelig å finne bolig i en by, når en bor på andre kanten av landet. :wink:
    Lite leiligheter ute på markedet som står i aviser og på nettet ihvertfall !
    Vi får se ! Jeg sprer nå ihvertfall ordet så kanskje jeg får noe feedback etterhvert.
    Håper at det er et godt hjemmekino/hifi miljø i nærområdet, og hvis ikke så er det jo på tide å starte opp et lite miljø !?

Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman
    Min anbefaling er å finne ut hvor man har lyst til å jobbe og ikke gi seg før man har fått jobb der. (funket for meg)
    Dette er et godt råd !
    Send ut interesse brev til steder du ønsker å jobbe, selv om de ikke annonserer etter folk !
    Bank på dørene, og ta noen telefoner.
    Vis initiativ !

Lykke til !

Newcomer Pepa sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lykke til.
    denne plassen er ikke en plass jeg vill bodd da... er en grunn til så mange hus som alltid er tilsalgs der....

skal du bo der så bygg på toppen... på det nyeste innerst ved barnehagen. der er det i allefall sol og utsikt......

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pepa: Er det bare solforhold/utsikt som er problemet der inne på "Litla langevatn", eller er det mangel / dårlig miljø blandt naboene?

Newcomer Pepa sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pepa: Er det bare solforhold/utsikt som er problemet der inne på "Litla langevatn", eller er det mangel / dårlig miljø blandt naboene?
    på litla langevatnet er der meste tvilsomme naboer men oxo dårligt med sol og utsikt... er litt bedre hvis du bor til høyre der inne.
    har en kamerat som har nettop bygget helt på toppen over litla langevatn der er det bra utsikt og greie tomter....

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Søkte en jobb her... 1600 søkere :shock: Jaja, det kan man bare glemme.

Mvh

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    Søkte en jobb her... 1600 søkere :shock: Jaja, det kan man bare glemme.

Mvh
    Hvor var det? Telenor eller Steria?

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0