Marillion og Airbag konsert tirsdag 31.Juli på Rockefeller! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Intermediate Gilmour sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Det var litt slit her og der men det blir jo slik når mannen gaper slik han gjør så det må tære på stemmebåndet også, uansett så var konserten i går et ess og den beste av 3 jeg har vært på. Nå er det bare å vente på den nye platen som kommer neste mnd, er virkelig spent og gutta bør nesten ta seg en turne for å promotere litt på det. Vi får håpe de kommer tilbake med ny suksessalbum, Happiness var ikke helt der men har mer troen på det nye materialet.

Nei, Happiness var ikke det man hadde ønsket. Jeg tror Marillion har hatt godt av denne turneen, hvor de har vært på en slags "hits" turne hvor de har fokusert på nærmest utelukkende deres eldre knallgode låter. For å få opp stemningen litt rundt bandet igjen, og skape økt engasjement. Personlig følte jeg de var på en downwardsbølge en periode, som låtprioriteringen på denne turneen har motvirket.

Neste gang tror jeg publikum er mer mottagelig og også interessert i nytt materiale, når man har fått erfare en slik killer konsert som igår

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Gilmour
    Nei, Happiness var ikke det man hadde ønsket. Jeg tror Marillion har hatt godt av denne turneen, hvor de har vært på en slags "hits" turne hvor de har fokusert på nærmest utelukkende deres eldre knallgode låter. For å få opp stemningen litt rundt bandet igjen, og skape økt engasjement. Personlig følte jeg de var på en downwardsbølge en periode, som låtprioriteringen på denne turneen har motvirket.

Neste gang tror jeg publikum er mer mottagelig og også interessert i nytt materiale, når man har fått erfare en slik killer konsert som igår
    Denne turneen har vært en vekker for bandet og når jeg ser litt tilbake så var de i USA nylig og det har dem ikke vært på mange herrans år. Tror virkelig denne turneen har gjort et kvalitetshopp for min del, merket at gutta var skikkelig samspilte og alt var glede på scenen. Tror gutta virkelig fortjener den kreden de tapte på forrige konsert, men selv håper jeg å oppleve dette igjen ganske snart.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •