Kjøpe nytt videokamera. Noen anbefalninger?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøpe nytt videokamera. Noen anbefalninger?

Heisann. Tenkte at jeg skulle kjøpe nytt (eller brukt) videokamera før jeg reiser på ferie fredag. Problemet er at jeg ikke har greie på dette pluss at det er en jungel av forskjellige kamera der ute. Litt har jeg lest meg til og har da funnet ut at jeg vil ha et kamera som filmer i full HD, filmer bra i både lyse og mørke scener, at det skal ha innebygd minne, mulighet for ekstra mic. Sikkert mye mer som er viktig så jeg spør dere, hva kan man få for ca 7000,-? I.o.m at jeg ny Sony-tv hadde det vært fristende med et Sony videokamera. Har sett på dette fra Japan Photo Sony HDR-CX700VE Sort - 5.990,- - Japan Photo Norge , hva mener dere? Er dette bra? Er det grei pris eller er det annet som kan kjøpes som er bedre rundt samme sum?

Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Så nå har jeg vært hos Japan Photo og selvfølgelig hadde de ikke dette kameraet inne lenger. Selger ville heller at jeg skulle gå for Panasonic HX-X900 (7500,-) og han kunne fortelle meg at når det gjelder innebygd hd så kunne det oppstå problemer som susing i opptaket og at hd var følsom mot støt. Panasonic hadde derfor ikke innebygd hd men man kunne bruke minnekort, max 120 gb som kostet svimlende 2500,-. Kortet kunne da ta opp max 16 timer på beste oppløsning. Noen som har hørt om dette kameraet og er det noen som vet hvor man kan få kjøpt 120 gb minnekort til en rimeligere pris?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •