AvTorget #nei,nei,nei#

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 43
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

AvTorget #nei,nei,nei#

Umulig å ha et seriøst forhold til AvTorget, så lenge de lar selgere som legger ut 20 annonser med 1 og 1 film i slengen.
    Jeg tenker på forsiden, som JEG mener burde være tilgjengelig for lyd og bilde elektronikk.
    Filmer og annet småplukk burde havne rett i egen kategori og ikke dekke hele forsiden. Ser jo ut som salgside for videonytt!
    Mange seriøse entusiaster bruker laaang tid på å forme annonsen med tekst og bilde med tester osv, og da er det jæ lig irriterende å oppdage at annonsen er borte fra forsiden nesten like fort som den kom ut, FORDI en forba a filmselger har tatt over hele siden!

AvForum må snarest gjøre noe med dette! Bare se på min historikk over hvor mye jeg har kjøpt og solgt her på sentralen (til eget forbruk), men det en tid siden da en annonse fikk ligge ute på forsiden en stund og fikk mange flere treff.

For noen år siden var AvForum helt konge, og det meste var lett selgende, nå er alt forvandlet til en gravplass dessverre.

GJØR NOE!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    +1

Kunne ikke vært mer enig!
    Primare SPA 23 - SA Explorer Master - XTZ 12.16

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,664
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt ening - dette blir for dumt!

Det burde da i det minste gå an å samle alle filmer i en annonse!
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    +1

filmer kan man legge ut på qxl\finn.

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Støtter dette.

Intermediate Jan Frode sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    537
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Støtter deg fullt ut i dette, meget irriterende !
    Stue: Primare I32 - Primare DAC30 - Sonus Faber Venere 2.5 - Viablue SC-2 - HTPC - Chromecast Audio - Ipad Air - Spotify Premium

Reserveutstyr/ til salgs: Nakamichi Amplifier 2
    - Arendal Sound 1723 Tower -System Audio Saxo 30 - Onkyo A-9010 - Sennheiser Momentum

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig med trådstarter. Har ofte lyst til å kommentere dette selv.
    Har vist vært en tråd om dette før og det gikk litt varmt for seg til tider.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    264
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tiltredes!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig med trådstarter - Burde være mulig å stille inn slik at bare enkelte kategorier kommer med bilde på forsiden

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Helt enig at det er en uting at noen tar opp så mye eksponeringsflate, og dette har vi løst i vårt kommende luftslott; V2, ved at folk må bruke opparbeidede bidragspoeng for å få eksponert annonsen sin på forsiden. Dette vil svært effektivt rydde denne type "masseeksponering" av veien, men mindre vedkommende som legger ut annonsene er spesielt aktiv og dermed har poeng nok til å faktisk promotere hver enkelt film på forsiden.

Vi HAR altså sett problemet, og vi HAR funnet en løsning - og vi jobber også aktivt nå med å bugfikse V2 der er utvalg brukere aktivt legger igjen tilbakemeldinger på feil de kommer borti.

...at V2 har tatt flere år mer enn forventet å utvikle er jo selvsagt litt kjipt, men den som venter på noe godt, venter forhåpentligvis ikke forgjeves...

Til de som er nysgjerrige, kan en gå på www.AVforum.com for en snitktitt på betaen slik den står seg i dag! Vi kommer ikke til å overføre .no over til denne plattformen før vi er så godt som 100% sikre på at ting er fullstendig stabilt, men håper at dette blir tilfelle i løpet av høsten i år.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    +1 til trådstarter! Er veldig irrterende, skulle faktisk se etter min annonse for ikke så lenge siden, men den var jo selvfølgelig spammet bort. F**K!

PS! Jeg tviler STERKT på at han som legger ut disse annonsene får til å selge noe. Dette synes jeg blir som spam på feks. facebook...
    Tviler også på at han/hun gidder å bry seg, alle selgere er sånn, bare en får solgt unna noe fort, så bryr han seg ikke om han må spamme fullt alt inne på Internett. Regner med at han/hun ser dette, men gidder ikke å bry seg. En selger driter rett å slett i hva han må gjøre for å få solgt unna en ting. Spam er somregel en mye brukt karakter for sånt. Håper en moderator får sendt en PM til den "selgeren" og få gjort om på dette. Synes dette skjer hver dag jeg med bare annonser om Blu-Ray filmer. Håper som sagt at en moderator får gjort noe med dette. : )

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tør jeg være uenig her?

Ja, har vel ryggrad til det

Det dere opplever som frustrerende er vel høyresiden på AVforum hvor nye annonser vises - samt hovedsiden for AVtorget. Der er jeg enig. Det blir litt underlig at bannerannonsen bare inneholder filmer...

Men forøvrig er det vel ikke verre enn å velge seg den kategorien man ønsker å se på; f.eks høyttalere. Det ligger ingen filmannonser der.....

Active tore_v1 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samleannonser på filmer synes uansett mer effektivt, så kan heller selger lage en ny annonse med jevne mellomrom (mer enn en uke) med oppdaterte lister. Alternativt så kan film/musikk få et eget "torg" for seg selv.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Svar til grunnlegger:
    Gleder meg til nye www.avforum.com vil være oppe for bruk )

Intermediate Baldrick sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom det ikke finnes annen utveg pr idag vil jeg gå så langt å si at en bør vurdere å fjerne hele filmkategorien for det er utrolig irriterende når folk legger ut enkeltfilmer...

Samtidig vil jeg tro det er fullt mulig også med dagens plattform på hovedsiden å kun vise annonser fra enkelte kategorier og dermed ikke vise filmer? En klarer jo å filtrere bort annonser uten bilder fra forsiden så da bør vell dette gå også for enkeltkategorier?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner godt det er irriterende med en annonses pr. film, men jeg tror selgere velger denne løsningen pga. tekniske begrensninger i annonsesystemet fremfor at de ønsker å snike seg til eksponering på forsiden.

Intermediate gpt33 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Trondheim
    Poster
    1,905
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Baldrick
    Samtidig vil jeg tro det er fullt mulig også med dagens plattform på hovedsiden å kun vise annonser fra enkelte kategorier og dermed ikke vise filmer? En klarer jo å filtrere bort annonser uten bilder fra forsiden så da bør vell dette gå også for enkeltkategorier?
    Veldig irriterende!!!
    Forslaget til Baldrick hadde jo vært en bra løsning på problemet.
    -Bladelius Idun - Bladelius S250 x 2 -Xindak Dac5 - Audio Physic Scorpio 25 -

Intermediate Diablito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    785
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ikke mulig å få til en &exclude=kategoriene for software i søket for nye annonser? (slik som er gjort med søk etter nye innlegg hvor generell chitchat ikke er med)

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med trådstarter!!!
    Men syns det bør være mulig å kjøpe/selge filmer fremdeles.
    Bare på en annen måte

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan en mod/Admin flytte denne tråden der den hører hjemme - dvs under chit chat eller forslag til forbedringer på AVF

Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •