AvTorget #nei,nei,nei# - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Denne annonsen var seriøs og god.

Sitat Opprinnelig postet av Supertramp
    Sånn skal en DVD/BD filmannonse være. Les og lær
    http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/90733

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har annonse inne på høyttalere nå. Eneste grunn til at de ikke er solgt, var at jeg ville vente på kjøper som kunne hente dem. Har hatt gode nok bud til salg.

FAKTA:
    Mens annonsen lå ute på forsiden, kom det inn 3 bud, og 160 som klikket seg inn på annonsen.
    De første 3 dagene etter at annonsen falt ut av forsiden, kom det inn 0 bud, og 55 klikket seg inn på annonsen.

Dette er selvfølgelig ikke fasit for alle salg her på forumet, men jeg tror den gir et riktig bilde av annonseforsidens KRAFT!

Sitat Opprinnelig postet av Rocke-Rolf
    Når jeg klikker på en annonse på forsiden er det ofte av nysgjerrighet, men uten at jeg er på utkikk, eller er i markedet, for produktet, og kjøper det derfor heller ikke. Jeg kjøper produkter jeg trenger/skal ha, og går da inn i kategorien.

Av de 50% brukerne som klikker seg inn mens produktet ligger på forsiden, hvor mange kjøper? Er brukerne her så impulsive at de vil kjøpe et produkt som ligger på forsiden, men ikke inne i en kategori?

Får følelsen av at dere klager over at forsiden ikke er spennende nok for dere, ikke at det har noe med salget å gjøre...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig naturlig dette, samme gjelder jo hvis man annonserer en bruktbil på autodb eller noe. Folk som ser etter biler hyppig ser jo på bilen med en gang den kommer ut, når de ser en ny bil som er lagt ut som de ikke har sett før (uavhengig om den ligger på forsiden eller ikke)

På samme måte som når jeg ser gjennom høyttalere så klikker jeg jo inn på den en gang første gang.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •