17 Mai= kvalitetstid i mengder foran anlegget i fred og ro :) :)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate Gilmour sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

17 Mai= kvalitetstid i mengder foran anlegget i fred og ro :) :)

Jeg begynte med nærmest "boikott" av nasjonldagen ifjor, da jeg fikk nok når jeg brukte nærmere en time bare for å få satt fra meg bilen i byen ifjor på 17. Mai.I tillegg fullstendig kaos overalt, kø og atter kø osv. Kø for å kjøpe kaffe, kø for å få seg en softice. Kø og enda mer kø.

Så i år er det sofakroken, god kaffe og masser med kvalitetstid for anlegget mitt som blir hovedbeholdningen for denne fridagen. Kan ikke tenke meg en bedre måte å bruke en fridag på, så kan andre ta seg av kaoset og køståingen selv! For de interesserte så har jeg funnet frem noen flotte økologiske mørkbrente kaffebønner kjøpt i Danmark i anledning dagen

Blir hyggelig grillings med venner på kvelden antagelig, men frem til det blir store mengder med ro og fred

Flere som følger mitt eksempel?8-)

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med dagen!

Jeg har gjort min borgerplikt i år også ved å spille i veterankorpset i skoletoget. Litt av sjarmen med dette norske fenomenet med barnetog, er jo nettopp flaggene, tog, janitsjarmusikk, nasjonalsang, tale for dagen, fedrelandshymnen, kø for å få kjøpt kaffe-kake-is-brus-pølse og se alle de festpyntede menneskene.

Ettpå kan man roe ned med litt musikk&film eller AVF.

Senere i dag blir det pølsefest hjemme og avslutte med kaffe og kaker i vennegjengen.

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Supertramp
    Gratulerer med dagen!

Jeg har gjort min borgerplikt i år også ved å spille i veterankorpset i skoletoget. Litt av sjarmen med dette norske fenomenet med barnetog, er jo nettopp flaggene, tog, janitsjarmusikk, nasjonalsang, tale for dagen, fedrelandshymnen, kø for å få kjøpt kaffe-kake-is-brus-pølse og se alle de festpyntede menneskene.

Ettpå kan man roe ned med litt musikk&film eller AVF.

Senere i dag blir det pølsefest hjemme og avslutte med kaffe og kaker i vennegjengen.

Gratiss med dagen til deg også! Høres ut som du har fullstappa program idag, hehe.

Sjarmerende med å stå i kø for å parkere og sjarmerende å stå i kø for å kjøpe kaffe og diverse? Beklager, den får du ikke meg med på, selv ikke på selveste 17. Mai

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gilmour
    Gratiss med dagen til deg også! Høres ut som du har fullstappa program idag, hehe.

Sjarmerende med å stå i kø for å parkere og sjarmerende å stå i kø for å kjøpe kaffe og diverse? Beklager, den får du ikke meg med på, selv ikke på selveste 17. Mai
    Å, joda. Du må bare lære deg å sette pris på det

Køkjøring bedriver jeg hver dag, to ganger om dagen. Har fått et avslappet forhold til akkurat det.

Hva slags festmusikk eller film blir det på deg i dag da?

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Supertramp
    Å, joda. Du må bare lære deg å sette pris på det

Køkjøring bedriver jeg hver dag, to ganger om dagen. Har fått et avslappet forhold til akkurat det.

Hva slags festmusikk eller film blir det på deg i dag da?

Hehehe, vel, det vil neppe skje i min levetid

Men avgårde på grillings med vennegjengen om ikke så lenge, så det blir trivelig dog. Heldig med været er vi også, sola skinner for oss.

Har vært igjennom mye bra idag. Par blu-ray konseter, John Mayer og U2. Spilt endel Phil Collins, samt Marbles skiva til Marillion Mye bra å ta av i samlinga på slike dager, hehe.

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott. Da har du fått en fin dose sjelelig oppvarming