Hjelp de i nød!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active commodus sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp de i nød!

Jeg legger ut dette for min mor, som er koordinator for okini-one spirit! Vi hjelper indianere i south dakota! Dette er folk som ikke har noenting! De bor i brakker med jord gulv, mange fryser ihel hvert år, og usa driter jo i dem siden de er indianere!

Vi her i norge er stinn av penger, og å gi 20kr eller mer er jo en cola i pausen for oss...

Så om noen av dere føler for og gi 20kr eller om dere gir meg blir både meg og mange andre utrolig takknemlige!

Dette er seriøse greier, ikke noe svindlerier altså!

Nå har eg fått ei kjempeutfordring. Ein familie med bestemor, bestefar og 11 barnebarn blir heimlause etter 12. mai. Ei over dammen har sendt penger til depositum på ein trailer (husvogn) men fremdeles mangler dei halve summen. Bestefar hadde jobb fram til for ca 1 år sida då han blei overflødig, så nå har dei ingen inntekt. Barnebarna er frå 2 til 18 år og 3 av dei har spesielle behov. Ein har ADHD, ein FAE (alkoholskade på foster under graviditet), og ein er utviklingshemma.
    Eg har sagt til bestemor at eg ikkje kan love anna enn at eg vil gjøre mitt aller beste for å hjelpe. Er det noen som kunne tenke seg å hjelpe meg og hjelpe dei så er kontonummeret til fondet mitt 2901 21 29414. Mange bekker små gjør stor å, så om det så er 20 kroner så blir både eg og dei glade.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra initiativ, men dessverre lever vi i et "mistenksomt" samfunn pga at vi "naive nordmenn" ofte har blitt lurt tidligere.

For å fremstå mer seriøst slik at flere folk ønsker å donere, så bør du nok komme med mer "beviser" på at dette er ekte og ikke en scam.

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra initiativ ja, men absolutt ikke den riktige måten å gjøre det på vil jeg tro.

Det er ikke en sjel her som kan vite om dette er scam eller ikke. Hvem som helst kan jo poste slikt på diverse forum.

Active commodus sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    her er hjemmesiden da