Viasat driver gjøn med oss forbrukere!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Viasat driver gjøn med oss forbrukere!

I dag den 21-3 så ringte jeg Viasat kundeservice for og si opp mitt abonement der.
    Jeg ringte også like før eller etter jul for og høre hvor lang tid det var igjen av bindingtiden på 1 år.

Da spurte jeg om det gikk og si i fra da pga. og slippe 4 måneders oppsigelses tid, som jeg hadde lest om at de har.
    Jeg fikk da beskjed om at dette ikke var noen fare hvis jeg ringte i løpet av mars da skulle dette ordne seg.

Mars kom og i dag fant jeg ut at dette skulle gjøres.

Kundeservice sa at i April så er det 1 år og at da går bindingtiden min ut.
    Men siden jeg ikke ringte 1 Mars så må jeg betale for 4 måneder oppsigelsestid, hadde jeg derimot ringt 1 Mars så hadde jeg sluppet med 1 måned!!!

Jeg skjønner egentlig ingen ting, hva har det og si om jeg ringer 1 mars eller 21 mars så lenge jeg har gått over tiden?

Man kan si at bindingstiden ikke er 1 år, men 16 måneder!

Jeg takket for meg noget sur, pluss at jeg kommer aldri til og bruke Viasat mere som tv levrandør, og siden de tar opp det som blir sagt i telefonen så bad jeg bruke dette som lærdom for andre kunder!

Aldri mere Viasat her i hus!

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm, ikkje bra det derre. Jeg forstår ikke hva Viasat har som er så bra i grunn. Canal Digital har jo gratis Wimp og Tippeliga. Pluss en ny dekoder. Og masse hd kanaler. Valget er i mine øyne lett.

Rart det skal være sånn på datoen i grunn. Da burde det vært 29 feb i såfall.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    hmm, ikkje bra det derre. Jeg forstår ikke hva Viasat har som er så bra i grunn. Canal Digital har jo gratis Wimp og Tippeliga. Pluss en ny dekoder. Og masse hd kanaler. Valget er i mine øyne lett.

Rart det skal være sånn på datoen i grunn. Da burde det vært 29 feb i såfall.
    Ja enig, han mente at jeg skulle si i fra 1 mars så ble det 1 måned til 1 april og da var jeg ferdig. Men dette gikk ikke da jeg ringte 21 mars!
    Tro det eller ei!
    Jeg lurer på hva de hadde sagt hvis jeg hadde ringt 1 mars, hehe!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •