Vil først si at jeg ikke legger ut info om produsent eller verksted her, for å ikke henge ut verkstedet før de har fått mulighet å rydde opp etter seg.

Jeg hadde ett lite problem med min TV, den kostet meg ny 28.000,- i fjor.

Jeg fikk først en reperatør hjem til meg fra dette firmaet, en annen avdeling, og alt der var egentlig helt perfekt. Forsikig med absolutt alt osv. Ett eksemplarisk reperasjon besøk. Men dessverre så løste ikke det problemet.

Så vi ble enige med at den skulle sendes til verkstedet dems.

Så for 2-2,5 uker siden så ble den hentet. Jeg sendte den inn med original ekse, hvor både fot, strømkabel, manualer og fjernkontroll var vedlagt.

I da fikk jeg den igjen.

Den kom helt alene i en stor brun papp ekse med litt bobleplast på de rette stedene, og plast rundt skjermen. Ingen fot, ingen fjernkontroll.

Da ble jeg litt sur. Jeg tar vare på pappeskene, da dette hjelper når jeg videre selger.

Så da var det bare å få den på vegg, slik at den ikke skulle bli ødelagt (har den normalt på vegg).

Når vi henger den opp så hører vi at det er en skrue som faller inne i skjermen. Vi måtte snu den, fordi de som leverte den leverte den opp ned.

Og når jeg da går over selve skjermplaten, så er det både mange fingermerker og en del riper.

Jeg fikk ikke tak i verkstedet, men har sendt en sinna mail hvor jeg har listet opp dette. Jeg fikk heldigvis tak i importøren, og de skulle ta tak i saken.

Men hva bør jeg kreve her?
TVen er for meg nå ubrukelig pga ripene. De er nok kanskje ikke synelig i det vanlige fra sitte posisjon, men det vet jeg ikke får jeg skrur den ikke på pga skruen. For det andre så senker det prisen for TVen ved ett videre salg.

Det siste jeg vet er at de skulle bytte LCD på den for å se om det hjalp. Noe jeg ikke kan skjønne siden det er det som har fungert hele tiden. Det er baklyset som har hatt problemer.

Å sitte ett par uker til med 22" i stedet for nesten 60" er også irriterende. Er sulteforet på film for å si det slik.