DVDsoon, pending??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Active Holy Diver sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DVDsoon, pending??

Jeg har bestilt noen dvder på www.dvdsoon.com
    F.eks. denne: https://www.dvdsoon.com/show-title-d....xml?uid=21345
    Når jeg etter 4 dager logger med inn på siden for å se hvor i systemet orderen min er, så står den under "pending".

Kan noen som er vant med å bruke dvdsoon forklare meg hvor på den aktuelle side jeg blir informert om at filmen ikke er in stock, eller vil bli sendt på over 4 dager. Klarer ikke å se at de informerer tydelig om dette.

Newcomer Skynet sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har bestilt filmer der det står "In stock" men likevel har de ikke denne inne.Har inntrykk at de kjøper inn for lite antall.Hvis det står "on Order" så kan det godt gå en hel måned eller mer før den kommer.
    Hvis du er uheldig at filmen forsvinner så må det gå 45 arbeidsdager (man-fre) før du kan "søke" om en ny,da må du i tillegg fakse et skjema med underskrift.Har enda ikke fått en film som ble sendt i august.Tror ikke jeg skal bestille så mye derifra lenger.Play er dyrere men veldig bra på levering.Cd-wow er heller ikke så bra på dvd men cd-er leverer de ganske bra og billig.
    Klikk deg inn på ordren der det står pending så ser du status på ordren.Hvis det står "In transit" så er det på tur fra underleverandør og hvis det står "On order" så kan det ta tid.

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestiller fra DVD Soon hele tiden, og må si at i det siste har de skuffet meg med leveringstiden. Det er åpenbart kun de titlene som har "In Stock" under bildet som er på lager. At det bare står en gammel releasedato og ikke noe "On Order" med forventet lagerdato er uholdbart, dette var vanlig før.

Jeg skrev en mail for litt siden og etterlyste noen titler jeg hadde ventet en mnd. på, og fikk raskt svar tilbake med når jeg kunne forvente dem, og det stemte ganske bra med når jeg fikk dem.

Tilogmed forhåndsbestilte titler kan la vente på seg. Fahrenheit 9/11 som jeg bestilte dagen før release 5/11 har fremdeles ikke blitt sendt fra dem. Virker rett og slett som om de er mye dårligere til å ha filmer på lager nå enn før.

Mitt tips er å skrive en mail til dem og etterlyse filmene.

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skynet
    Cd-wow er heller ikke så bra på dvd men cd-er leverer de ganske bra og billig.
    Ved siden av DVD Soon er CD-WOW det stedet jeg bestiller mest filmer fra. Prisene er så å si alltid under Play på nyheter, og leveringstiden er også betydelig kortere enn Play. Jeg har opplevd en gang at jeg ikke fikk en film derfra, og meldte fra etpar uker etter de hadde sendt den. De sendte meg umiddelbart en ny uten noen ytterligere ventetid.

Det eneste som ikke er så bra på CD-WOW er utvalget. De er bra på nyheter, og spesielt bra på billige sone 3-nyheter. Men når det gjelder eldre filmer så er Play bedre, de har jo så å si alt som finnes på sone 2, og har ofte svært gode tilbud.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om en film ikke er inne på DVDSoon vil du fort skjønne hvorfor de i min bok heter DVDLate. Jeg har måttet ventet opptil to måneder på en film det står de skaffer på en uke.

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette høres jo ikke bra ut!
    Jeg sendte dem mail med spørsmål om hvor kunden får informasjon om at en film ikke er på lager, og jeg skal poste svaret her når det foreligger.

DVDsoon fremstår svært billig, så det er veldig synd at ikke resten av butikken går på skinner.

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Skulle hatt den igår" syndromet alle lider av her ser eg :roll:

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er mailen jeg fikk fra dvdsoon, ang. hvorfor ikke dvd'ene var sendt, selv 5 dager etter bestilling. Og det til tross for at det ikke finnes noen opplysninger på siden deres som forteller at det meste ikke finnes på lager.

Legg merke til den ekstremt hyggelige tonen. Det er like før jeg blir bedt hjem på middag hos kundebehandleren.

Dear Sir.

I apologize for the matter but if the (in stock) mention was not under the movie then the title would have had to be ordered.

I have checked your account and have seen that the items in question are still on order for us as for you.

The time delay under a movie on our web site is an aproxamite time delay for the studio to ship to us the product and this if they have in stock.

At the present time i cannot give you a precise date of arrival on this item since it is still on order for us.

Due to the fact that we do not produce the dvd's we are at the mercy of the studio that does as per waiting to recieve the item.

Rest assured that as soon as the item will be on hand for us , we shall be shipping out to all customers who may have this product on order with us as fast as we can.

We are terribly sorry if this has caused any problems since the order was placed.

We would invite you to visit our web site as per status of any orders or items on order with us.

We thank you for your patience and understanding.

We truly hope this email will answer your questions and if you should need anything else, do not hesitate to contact us again.
    Yours truly,

-------------------------
    Eric Saindon
    Customer Service Center
    DVDSoon.com

Newcomer Skynet sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jolly
    "Skulle hatt den igår" syndromet alle lider av her ser eg :roll:
    Bestillte "Walkin tall" for en måned siden status var "on order" så ble det "In transit" og så ble det "on order" og nå står den som "in transit" som har stått en uke ca...
    Tror jeg går over til Play selv om det er en del dyrere men de leverer ihvertfall varene.Prosjektoren må ha FERSK mat !!
    Ja det er synd for det er vel få som matcher Dvdsoon's priser.
    Er enig med at det kan kalles DVDLate :?
    Noen som har bedre forslag om leverandører ?
    Asia stiller jeg meg litt tvilsom til da jeg har fått filmer som har hatt heller tvilsom kvalitet (reg.3) som feks.Siste Jackie Chan "Around ther world....." som hadde elendig bilde.

Intermediate Nemesis sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    703
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://www.deepdiscountdvd.com/

http://www.sendmemovies.com/

Vet ikke om de er bedre,men har gode priser på enkelte utgivelser.
    HD DVD : 189 , BD:320, DVD:681,Music DTS/DD DVD:55. DTS CD:35 , CD 1340, SHM-SACD :18 SACD:349 , DVD-A : 324 , PA-BD:16 LP:182,

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    CD-WOW har ofte billige nyheter på sone 3. Samtlige sone 3-filmer jeg har bestilt derfra er identiske eller bedre enn tilsvarende sone 1-release.

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skrev en mail til DVD Soon også og beklaget meg over den dårlige merkingen på websidene og den lange leveringstida i det siste. Her er svaret jeg fikk:

Dear Sir:

First, please note that we are presently reveiwing our database delays
    for titles on our site, so if it does not state In Stock under the
    cover, then this means that we will have to order it from our
    distributor and depending on the title it can take 3 days to 4 weeks to
    recieive it. You can send us an email on the specific title you would
    like to order and we will be able to give you an approx date of delivery.

Also, sometime for in transit products, it does happen that we receive
    titles in our main warehouse but just not enough copies received to fill
    all orders.

This unfortunate turn of events will cause your order to go back to
    pending.

Sorry for the inconveniences and if you have any other questions or
    concerns, please do not hesitate to contact us.

Jacqueline Nelson
    Customer Service
    DVDSoon.com
    Selv om de har skuffet på leveringstider i det siste, har de ihverfall bra kundeservice. Har alltid fått raskt svar på alle henvendelser til dem.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •