Noen her som bor i nærheten av Elkjøp på Vinterbro?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen her som bor i nærheten av Elkjøp på Vinterbro?

Jeg har jaktet på en tv i flere uker nå, og tilfeldigvis dukket den opp på Elkjøp Vinterbro, etter å ha vært borte fra alt av butikker (unntatt Thorn og L'easy til råpriser - det er dyrt å være fattig) lenge, og uten at noe vil være tilgjengelig før langt ute i mars...etter vinterferien, som skulle tilbringes på hytta. Jeg skulle uansett en tur til Sverige denne uka for å fylle på colabokslageret, så jeg kastet meg på den på Vinterbro og fikk kjøpt den på Collect @ store omtrent klokka ett, tror jeg. Jeg ringte så Elkjøp sentralt for å be dem om å få Vinterbro til å ringe meg, for det er jo greit å vite sikkert at jeg ikke tar en bomtur på 20 mil ekstra...

Men dagen har gått uten at Elkjøp har ringt meg, og jeg har vært ute for sånt før der i gården. Jeg syns det er helt ufattelig at kundetjenesten bare kan sende en epost til butikken og be dem om å ringe! Greit at de ikke har tid til å svare på alle slags idiotiske spørsmål om varene på telefon i hver enkelt butikk, så prinsippet med en "førstelinjesupport" kan jeg forstå. Og for så vidt også det at de ikke kan sette noen over. Men det burde for svarte !"%€!%!" (se fordere en sinna Donald Duck) vært mulig for noen på det callsenteret i Timbuktu, eller hvor det nå ligger, å ringe butikkene direkte!

Er det noen som bor i nærheten og skal forbi/innom der i morgen, som kunne spurt for meg om det står en tv? Send meg PM, så får du informasjon om handelen. Det ville vært veldig kjekt å vite det!

Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Unødvendig! Til en forandring var Elkjøp med, jeg fikk tekstmelding fra en ansatt der om at det bare var å kjøre, tv-en sto og ventet på meg i morgen. Yess!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •