Holy shit, den kan komme i hus snart!! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 40 av 40
    Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hva forventer du av fargespill fra denne fantastiske kreasjonen?

Intermediate Gilmour sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Hva forventer du av fargespill fra denne fantastiske kreasjonen?

Jeg forventer meg en helt uovertruffen lydkvalitet i supersonicklassen. Etter mine rapporter har flere testpanel nærmest blitt slått i svime av magien denne spilleren tryller frem. Derfor har jeg sørget for at en kompis har fått leid inn et lystgassapparat fra byens lokale sykehus, som han kan stå parat med når jeg skal kjøre jomfrulyttingen på Cambridgen. Man vet aldri hvordan kroppen reagerer når man som meg er så heldig å få muligheten til å lytte til slikt superutstyr.

Mange vil jo spørre seg om ikke jeg kan klare meg med en billigere spiller, men jeg tenker utelukkende lydkvalitet i mine prioriteringer, og da må jeg ha det absolutt dyreste som er å oppdrive.

Newcomer MMartinS sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wikstrøm
    Jeg er vel ikke verdig deg og skrive her i denne tråden men pytt !
    Grattis(jeg ser ned i støvet mens jeg skriver dette så bklager skrive feil)

O
    Helt enig

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hyll hyll !!

1) Håper du liker spelaren like godt som din BMW !!
    Den spytter jo 333 tyske higster, rekylfrie ilduler ut av dei to elokserte kanonane !!! HYLL HYLL !
    2) Rekner med at det ein egen lift følger med slik at du lettare kan plassare spelaren fint i di 7 meter høge hylle. Du er jo tross alt 9 meter i frå gulv til tak i stua di !
    3) Ikkje verst det med champagne ved levering !!! Kult at den champagneflaska kun fins i 25 eksemplar worldwide !!! Den etiketten er nok verdt nokon tusingar i seg sjølv !
    4) Får du spelaren i custom-finishen din ?
    5) Har du refinert inngangsdøra til stua slik du snakka om ?
    6) Tok Hi-fi klubben dine 5 høgttalarpar som du har til overs i innbytte ?

Til slutt håper eg du kviler vomma di på PC-pulten og legger hendene på tastaturet og skriver meir om ditt heilt fantastiske innkjøp !!!
    Du har alltid mange tankar om innkjøp som du jo sjølvsagt forteller til alle ved kvart minste tankespinn ! Det er heilt fantastisk flott gjort av deg Sir Gilmour !!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er heilt fantastisk med folk som kjøper (eller vurderer å kjøpa) det aller dyraste som fins og skriver mange kilobyte med tekst omkring alt det.
    Kanskje ein skulle starta ei hyllestgruppe på Facebook til ære for Gilmour ?
    Han kunne jo lagt ut nokon bilder på Facebook av hans fantastiske rede.

Fortell oss meir om dine innkjøpsplanar for 2012.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gilmour
    Jeg forventer meg en helt uovertruffen lydkvalitet i supersonicklassen. Etter mine rapporter har flere testpanel nærmest blitt slått i svime av magien denne spilleren tryller frem. Derfor har jeg sørget for at en kompis har fått leid inn et lystgassapparat fra byens lokale sykehus, som han kan stå parat med når jeg skal kjøre jomfrulyttingen på Cambridgen. Man vet aldri hvordan kroppen reagerer når man som meg er så heldig å få muligheten til å lytte til slikt superutstyr.

Mange vil jo spørre seg om ikke jeg kan klare meg med en billigere spiller, men jeg tenker utelukkende lydkvalitet i mine prioriteringer, og da må jeg ha det absolutt dyreste som er å oppdrive.
    I svime ? Det er nok ein underdrivelse !
    David Wilson anbefaler den på den sterkaste !!! Og ikkje nok med det... han har 1 studiepoeng i fysikk så hans tekniske innsikt er uovertruffen.
    Så det er jo eit sannhetsbevis !!
    Dessutan stod det jo noko ultrabra om den i Wikipedia som jo var klistra i frå deira reklamemateriell.

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av smil4350
    Hyll hyll !!

1) Håper du liker spelaren like godt som din BMW !!
    Den spytter jo 333 tyske higster, rekylfrie ilduler ut av dei to elokserte kanonane !!! HYLL HYLL !
    2) Rekner med at det ein egen lift følger med slik at du lettare kan plassare spelaren fint i di 7 meter høge hylle. Du er jo tross alt 9 meter i frå gulv til tak i stua di !
    3) Ikkje verst det med champagne ved levering !!! Kult at den champagneflaska kun fins i 25 eksemplar worldwide !!! Den etiketten er nok verdt nokon tusingar i seg sjølv !
    4) Får du spelaren i custom-finishen din ?
    5) Har du refinert inngangsdøra til stua slik du snakka om ?
    6) Tok Hi-fi klubben dine 5 høgttalarpar som du har til overs i innbytte ?

Til slutt håper eg du kviler vomma di på PC-pulten og legger hendene på tastaturet og skriver meir om ditt heilt fantastiske innkjøp !!!
    Du har alltid mange tankar om innkjøp som du jo sjølvsagt forteller til alle ved kvart minste tankespinn ! Det er heilt fantastisk flott gjort av deg Sir Gilmour !!

Hahaha, kongeinnlegg.

Jeg anmodet selger på HFK om å maile Cambridge for å fikse customfinish etter mitt millimeterbroderte ønske. Standardfinishen på denne spilleren er ikke verdig en bemidlet storkar som meg må vite. Besøkende kunne jeg komme til å tro at spilleren er en helt normalt god blu-ray spiller, og ikke en ultrahighend spiller som kun utvalgte storkunder får muligheten til å anskaffe. Så mitt eksemplar får en mer påkostet frontplate, med Cambridge symbolet uthevet i ekte gull. I tillegg er materialene håndplukket av Cambridge selv, gjort under en forretningsreise til luksusurmakere i Sveits som er eksperter på slike detaljer, blant annet Tissot.

Innbyttegrensen var merkelig nok på bare 3 par høyttalere! Ufattelig at de ikke er vant til storforbrukere av hifi som meg selv. Jeg har tross alt hørt det aller meste som koster over 100 000 blås, og det er grenser for hvor mye jeg har plass til hjemme, til tross for at jeg har en middels stor villa på beste Oslo vestkant

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forresten veldig trist at du ikkje har greidd å lytta på ditt anlegg etter at du høyrte spelaren på messa. Du har hatt tunge stunder etter det. Også leit at dama di som jo var med på messa fekk PMS-problem de luxe etter den fantastiske lytteopplevelsen i mangel av å ha spelaren i stua...

Når du får spelaren forsvinner nok pms-en hennar igjen og det vert sikkert masse bolla bolla...

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For de som ikke forstår noe som helst av denne tråden og all køddingen: her er linken til tråden fra hifisentralen som vi harselerer med

Holy shit! De kan bli mine.

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zeezar
    Shitty Hole!

Ble litt usikker på om det er eieren eller spilleren som skal hylles. Spesielt etter forsikringen om at dette ikke er noen ironi-tråd.
    Hehehe, du kan nok konkludere med at ironien er godt tilstede i trådstarten 8)
    For de som ikke forstår noe som helst av denne tråden og all køddingen: her er linken til tråden fra hifisentralen som vi harselerer med
    Holy shit! De kan bli mine.
    Nå skjønner jeg the whole shit! Må nok gå folkeskolen på nytt - fra og med der norskfaget underviser om ironi. Det blir vel sjuende?

Gilmour, selvfølgelig skal du ha respekt for din eksklusive smak og fornuftige valg av avspiller. Ave, ave (_blikket spikret på tåneglene_)!

Og Lygren, tror jeg tar imot tilbudet om den jobben på bananplantasjen i Guatemala likevel.

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zeezar
    Nå skjønner jeg the whole shit! Må nok gå folkeskolen på nytt - fra og med der norskfaget underviser om ironi. Det blir vel sjuende?

Gilmour, selvfølgelig skal du ha respekt for din eksklusive smak og fornuftige valg av avspiller. Ave, ave (_blikket spikret på tåneglene_)!

Og Lygren, tror jeg tar imot tilbudet om den jobben på bananplantasjen i Guatemala likevel.

Hyll hyll

Forøvrig ser man nå utsolgtsituasjonen på nettsjappa til Hifiklubben: trykket er så massivt for å få kloa i en av disse håndbygde ultrahighendspillerne, at nettbutikken nærmest kollapser. Men velbemidlet og generøs som jeg er, så skal jeg formidle mine lytteinntrykk til dere mindreverdige hifientusiaster som stakkarslig nok må ta til takke med utstyr til under 500 000 kr

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HFK norsk side: (På lager i nettbutikk) = NEI
    HFK dansk side: (På lager i nettbutikk) = NEI
    HFK svensk side: (På lager i nettbutikk) = NEI

Det er her helt tydelig at det kun er bemidlene entusiaster som Gilmour som skal ha gleden av å kunne nyte dette produktet.

Underbetalte dansker og svensker har sikkert aldri fått levert denne varen til butikkene, rett og lett fordi dette produkter er som Ibsen sa det: "Over Ævne I & II"

For bemidlede nordmenn som Gilmour må man kjøpe varen over disk med de nødvendige NORSKE KRONENE under bordet.... dansk og svensk mynt er ingenting verdt

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Supertramp
    HFK norsk side: (På lager i nettbutikk) = NEI
    HFK dansk side: (På lager i nettbutikk) = NEI
    HFK svensk side: (På lager i nettbutikk) = NEI

Det er her helt tydelig at det kun er bemidlene entusiaster som Gilmour som skal ha gleden av å kunne nyte dette produktet.

Underbetalte dansker og svensker har sikkert aldri fått levert denne varen til butikkene, rett og lett fordi dette produkter er som Ibsen sa det: "Over Ævne I & II"

For bemidlede nordmenn som Gilmour må man kjøpe varen over disk med de nødvendige NORSKE KRONENE under bordet.... dansk og svensk mynt er ingenting verdt

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og i grådighetens navn er det selvfølgelig allerede laget jalla-kopier av denne ekstraeminente spilleren som selges på ibei til en ublu pris.

CAMBRIDGE AUDIO AZUR 751BD REGION FREE BLU-RAY PLAYER | eBay

Det er ingen grenser for hvor stor interessen er for dette produktet. Analytikere i First Securities forteller meg nå at det snakkes om et hysteri som minner om tilstandene hos K-mart i Point Place i Winsconsin da iPhone 4 ble lansert.

Om man ser nøye på dette bilde fra ibai annonsen, så er det helt ubestridt avslørende at dette er en billig kina-jala-kopi. Prikken i logoen til Cambridge står hele 0,0000000002mm for mye til venstre:

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=Supertramp]Og i grådighetens navn er det selvfølgelig allerede laget jalla-kopier av denne ekstraeminente spilleren som selges på ibei til en ublu pris.

CAMBRIDGE AUDIO AZUR 751BD REGION FREE BLU-RAY PLAYER | eBay

Det er ingen grenser for hvor stor interessen er for dette produktet. Analytikere i First Securities forteller meg nå at det snakkes om et hysteri som minner om tilstandene hos K-mart i Point Place i Winsconsin da iPhone 4 ble lansert.

Om man ser nøye på dette bilde fra ibai annonsen, så er det helt ubestridt avslørende at dette er en billig kina-jala-kopi. Prikken i logoen til Cambridge står hele 0,0000000002mm for mye til venstre:

Jeg ser at spilleren koster under veiledende pris fra klubben, så dette forstår jeg ikke at folk skulle ville kjøpe! En blu-rayspiller må _minimum_ koste 100 000 kr for at det skal være verd å bruke tid på. Hva er det du sier??Kan jeg få topp spillere som koster langt under denne summen sier du? Tør jeg minne om hva intensjonen for tråden var, nemlig betingelsesløs hyll hyll av mine prioriteringer? Her er det forbudt å tenke selv, det skulle være krystallklart!

Her er det MINE valg og MITT topputstyr som er tema, ikke hva andre måtte mene. Capiche??

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og i grådighetens navn er det
    Jeg ser at spilleren koster under veiledende pris fra klubben, så dette forstår jeg ikke at folk skulle ville kjøpe! En blu-rayspiller må _minimum_ koste 100 000 kr for at det skal være verd å bruke tid på. Hva er det du sier??Kan jeg få topp spillere som koster langt under denne summen sier du? Tør jeg minne om hva intensjonen for tråden var, nemlig betingelsesløs hyll hyll av mine prioriteringer? Her er det forbudt å tenke selv, det skulle være krystallklart!

Her er det MINE valg og MITT topputstyr som er tema, ikke hva andre måtte mene. Capiche??
    Ærede Gilmour; man kan alltid skaffe seg en billig jalla kinakopi av nær sagt alle typer produkter. Det er sågar noen som velger disse fremfor ekte vare. Men de koster mindre, har mindre verdi, er ubrukelige for selvutnevnte feinschmeckere og er som sådan å regne som egnet fyllmasse når man skal anlegge hage.

Det var på ingen måte en oppfordring til at entusiaster skulle kjøpe et slikt kopiprodukt. Kun ment som en faktaopplysning.

Capiche.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vil bare si at tråden på ett annet forum egentlig er utrolig nyttig for alle oss som er gærne nok til å legge en del kroner i hobbyen, når noen er istand til å til de grader ta den ut så virker jo vi andre som skolegutter og noviser i forhold og sover godt om natten i trygg forvisning om at vi ikke er så gale allikevel :-D

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    vil bare si at tråden på ett annet forum egentlig er utrolig nyttig for alle oss som er gærne nok til å legge en del kroner i hobbyen, når noen er istand til å til de grader ta den ut så virker jo vi andre som skolegutter og noviser i forhold og sover godt om natten i trygg forvisning om at vi ikke er så gale allikevel :-D

Den samme tråden er også en oppvisning i arroganse og besserwisserholdninger, kombinert med totalt uforståelige rammer fra moderatorteamet, hvor føringene er at tråden skulle være en ren ryggslikkertråd som utelukkende skal bestå av hyll hyll. Altså kyssing av skoene til TS, ingenting annet var tillatt. Fullstendig latterlig.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    919
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den samme tråden er også en oppvisning i arroganse og besserwisserholdninger, kombinert med totalt uforståelige rammer fra moderatorteamet, hvor føringene er at tråden skulle være en ren ryggslikkertråd som utelukkende skal bestå av hyll hyll. Altså kyssing av skoene til TS, ingenting annet var tillatt. Fullstendig latterlig.

Og noen viste en total mangel på folkeskikk, og gjorde det en kunne for å skape dårlig stemning og slenge dritt...

Edit:
    Er en uenig i hvordan et forum blir drevet kan en ta det opp der og da, istedenfor å rakke ned på det i andre forum.

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av finvåg
    Og noen viste en total mangel på folkeskikk, og gjorde det en kunne for å skape dårlig stemning og slenge dritt...

Edit:
    Er en uenig i hvordan et forum blir drevet kan en ta det opp der og da, istedenfor å rakke ned på det i andre forum.
    Sludder og vås, du vet ingenting om mine eller andres intensjoner i tråden, og du skal passe deg for å påta deg krystallkulekompetanse og konkludere med at du vet andres intensjoner. Realiteten er at modteamet på sentralen ønsket en ren skryte og hyll hylltråd, det sa de rett ut, hvilket også forteller alt om seriøsitetsnivået til det forumet. Alle andre meninger var ikke akseptert, og ble sensurert bort.

Jeg har fått mange mailer på PM både på sentralen, men også her på avforum som syns det var glimrende at jeg tok bladet fra munnen om den trynefaktoren og "rævslikkerføringer" som legges i slike tråder på sentralen. Hvor det ikke er debatt eller diskusjon, men kun penisforlenger for den enkelte hvor man kan skryte uhemmet, og fansen står parat med applaus. Kommer det noen andre ytringer, så sensureres de effektivt med en gang.

Jeg tok det også opp der og da naturligvis, men ble utestengt av høvdingen (fordi man ikke tåler kritikk selvsagt, og struper de som angriper det bestående).

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •