Litt humor i hverdagen. - Side 66

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 66 av 131 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 62 63 64 65 66 67 68 69 70 76 86 96 106 116 126 ... SisteSiste
Viser resultater 1,301 til 1,320 av 2606
    Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    ???? Ser ut som en gammel høyttaler fra Tannoy. Hva er morsomt her?

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate eXa sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk gud for at det ikke er min nabo!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad

Hahaha. Er det verste jeg har sett

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vedkommende var kanskje inspirert av Bellagio...

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ipren

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slik skal svarene i en sex-spalte være

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg driter i buksa,så lenge høyttaler'n passer.

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er alt en trenger å vite om ku-tipping:
    Sitat Opprinnelig postet av www.newsoftheweird.com
    Cow-tipping" (the legendary prank of sneaking up on a dozing cow and pushing her over) was exposed as a near-impossibility by researchers at the University of British Columbia, according to a November report in The Times of London. Calculating the newtons of force required to topple an average cow (estimating the angles between left hooves, right hooves and the point of push; and the resistance of the cow to downward pressure), Dr. Margo Lillie found that two people could exert the required force only if the cow made no reaction at all to the initial touch, but that more than likely, a successful tipping would require at least five people.
    Edit: Mere info! :lol: http://en.wikipedia.org/wiki/Cow_tipping
    http://calstaging.bemidjistate.edu/e...ahl/howto.html

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

så himla bra

Intermediate dvdjan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    An airline's passenger cabin was being served by an gay flight attendant, who seemed to put
    everyone in a good mood as he served them food and drinks.

As the plane prepared to descend, he came swishing down the aisle and announced to the passengers, "Captain Marvey has asked me to announce that he'll be landing this big scary plane shortly, so lovely people, if you could just put your trays up, that would be super."

On his trip back up the aisle, he noticed a well-dressed rather exotic looking woman hadn't moved a muscle. "Perhaps you didn't hear me over those big brute engines" he said. "I asked you to raise your trazy-poo so the main man can pitty-pat us to the ground."

She calmly turned her head and said, "In my country, I am called a Princess. I take orders from no one."
    To which the flight attendant replied, without missing a beat, "Well, sweet-cheeks, in my country I'm called a Queen, so I out rank you.

"Tray-up, Bitch."

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    FIVE SMART-ASS WINNING ANSWERS
    The 5 winning smart ass answers of all time:

* Smart Ass Answer #5: *
    * A flight attendant was stationed at the departure gate to check tickets. As a man approached, she extended her hand for the ticket and he opened his trench coat and flashed her. *
    Without missing a beat....she said, "Sir, I need to see your ticket not your stub." *

* Smart Ass Answer #4: *
    *
    A lady was picking through the frozen turkeys at the grocery store, but she couldn't find one big enough for her family. She asked a stock boy, "Do these turkeys get any bigger?" *
    * The stock boy replied, "No ma'am, they're dead." *
    *
    * Smar t Ass Answer #3: *
    * * The cop got out of his car and the kid who was stopped for speeding rolled down his window. "I've been waiting for you all day," the cop said. *
    * The kid replied, "Yeah, well I got here as fast as I could" *
    * When the cop finally stopped laughing, he sent the kid on his way without a ticket. *

* Smart Ass Answer #2: *
    * A truck driver was driving along on the freeway. A sign comes up that reads, "Low Bridge Ahead." Before he knows it, the bridge is right ahead of him and he gets stuck under the bridge. Cars are backed up for miles. Finally, a police car comes up. The cop gets out of his car and walks to the truck driver, puts his hands on his hips and says, "Got stuck, huh?" *
    The truck driver says, "No, I was delivering this bridge and ran out of gas." *
    *
    * *
    * AND THE #1 SMART ASS ANSWER OF ALL TIME......... *
    * *
    * A college teacher reminds her class of tomorrow's final exam. *
    * "Now class, I won't tolerate any excuses for you not being here tomorrow. I might consider a nuclear attack or a serious personal injury or illness, or a death in your immediate family, but that's it, no other excuses whatsoever!" *
    * A smart ass guy in the back of the room raised his hand and asked, "What would you say if tomorrow I said I was suffering from complete and utter sexual exhaustion?" *
    * The entire class is reduced to laughter and snickering. *
    * *
    * When silence was restored, the teacher smiled knowingly at the student, shaking her head and sweetly said "Well, I guess you'd have to write the exam with your other hand."*
    *

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet ikke om denne har vært oppe før, men en god sak kan ikke tas opp for ofte!

Forbannet julebordsgjest ville banke buktalerdukke (VG Nett) 19-åringen har nok litt fylleangst i dag. Den heftige krangelen med en dukke på julebordet i Tønsberg kostet ham 8.000 kr i bot - og en natt i fyllearresten. Av JARLE BRENNA
    Komikeren Yann-Robert Henriksen underholdt 600 gjester på Rica hotell i Tønsberg, og hadde akkurat trukket frem ande-dukken «Konrad Anton von Gåsehud» da den uvanlige situasjonen oppstod. En av gjestene ble tydelig provosert, men reagerte ikke mot buktaler Henriksen. Det var selve anden den berusede gjesten hadde noe uoppgjort med. - Det hele var tragikomisk. Han kranglet med en and på en revyscene i Vestfold. Det må være pinlig i dag, sier Henriksen til VG Nett.
    Han har underholdt som buktaler i Norge og Sverige, og holdt over 1400 forestillinger, men aldri opplevd noe lignende. - Jeg lot dukken snakke med ham i et forsøk på å løse opp i situasjonen. Men da begynte han å prate med dukken, og bydde opp dukken på juling, forklarer Henriksen. De andre julebordsgjestene trodde alt sammen var en del av showet, og brøt sammen i krampelatter. Til slutt tok den forbannede gjesten seg helt opp på scenen for å ta ande-dukken. - Da slenger jeg fra meg dukken på scenen, og går ut, sier komikeren. Mannen var imidlertid fortsatt forbannet på anden «Konrad Anton von Gåsehud», og ble på scenen sammen med anden i tre minutter. Nede i salen satt 600 andre julebordsgjester - uten at det gjorde 19-åringen spesielt flau. Hadde kniv i baklommen Til slutt måtte fire vakter på hotellet bære mannen ned fra scenen. Da politiet kom til stedet oppdaget de at «dukke-hateren» hadde med seg slåsshanske og en kniv i baklommen. - Han sitter i fyllearresten hos oss, og når han slipper ut i dag vil han få en bot på 8.000 kroner for forholdet, sier operasjonsleder Petter Aronsen ved Vestfold politidistrikt. Komikeren Yann-Robert Henriksen har selv permisjon fra jobben som politietterforsker, og er glad for at situasjonen ikke utviklet seg til noe mer alvorlig da han fikk høre om beslaget til de tidligere politikollegaene (VG NETT 04.12.05 kl. 12:00)
    http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=110475

:shock: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Det er noen som har fyllenerver nå... Er det mulig?

Mvh

Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer Crowly sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

De 10 fugleinfluensa-reglene

• Ingen tillates å ha høne i sanga inntil WHO har erklært smittefaren for fugleinfluensa over.
    • Lommelerker forbys inntil samme tidspunkt.
    • Enhver skal avvise stole haner.
    • Hold avstand til sangfuler.
    • Ingen ryper får avgang til årets julebord.
    • Uansett må ingen innlede omgang med en gammal røy.
    • Det gis ikke tillatelse til å leke hauk og due i arbeidstiden.
    • Vær ikke nebbete mot dine kollegaer.
    • Hold ikke én fugl i hånde. Ti på taket er foreløpig aktseptert.
    • Det er totalt forbud mot å slippe duer.
    • (Inntil videre er det legalt å ha ugler i mosen.)

Intermediate klovnikamp sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Surrogat-pappa

Eva og Bjørnar Morken lykkes ikke med å få egne barn og hadde bestemt seg for å benytte seg av en surrogatpappa for å bli en liten familie. På morgenen den dagen surrogatpappaen skulle komme på besøk kysset Bjørnar sin Eva og sa :

"Jeg stikker nå elskling min, han kommer nok når som helst."

En halv time senere kommer en babyfotograf til boligområdet for å forsøke og selge sine tjenester ved å gå fra dør til dør.

"God morgen fru Morken, du kjenner meg ikke, men jeg er kommet for å..."

"Åh, du behøver ikke å forklare, og kall meg gjerne Eva", svarer fru Morken.

"Jeg har ventet på deg halve formiddagen."

"Virkelig, sier fotografen", "det var vel bra, jeg er jo spesialist på babyer."

"Det var akkurat det jeg og min mann hadde håpet på, kom inn og sitt ned. Hvordan skal vi komme i gang," spør Eva lett rødmende.

"Overlat det problemet til meg" sier babyfotografen, "jeg bruker som oftest å starte med ett par omganger i badekaret, etterpå i sofaen og kanskje ett par på sengen. Iblant kan det være en ide med en omgang på teppe på stuegulvet, der er det lettere å rulle rundt i pigge stillinger."

"Badekaret, stuegulvet ? Ikke rart at det gikk dårlig for meg og Bjørnar"

"Tja Eva, ingen kan vel garantere noe perfekt hver gang. Men om vi prøver flere ulike stillinger og jeg tar fra seks eller sju ulike vinkler så er jeg sikker på at de kommer til a bli fornøyd med resultatet."

"Jeg håper at det går ganske fort", sier Fru Morken hest.

"En viss tid må man regne med, i mitt yrke må saker og ting ta den tiden det trenger. Jeg skulle kunne skyte noen kjappiser på kanskje fem minutter, men da skulle du kanskje ikke bli så fornøyd med det ferdige resultatet."

"Skulle jeg ikke", svarer Fru Morken lett spørrende.

Fotografen åpner kofferten sin og tar fram en mappe med barnebilder.

"Disse her fiksa jeg på taket av en Londonbuss," sier han med et smil.

"Herregud!!" sier fru Morken, mens hun begynner å tygge på lommetørklet litt mer intensivt.

"Og disse tvillingene ble virkelig bra selv om moren deres var virkelig vanskelig å jobbe sammen med."

Fotografen ga flere bilder over til fru Morken.

"Var hun vanskelig?" spør fru Morken

"Ja, jeg er redd for det. Jeg ble til slutt nødt til å ta henne med til dyreparken for å få jobben skikkelig gjort. Folk sto i ring rundt oss for å se ordentlig hva vi holdt på med."

"I ring rundt dere?" hvisker fru Morken mens øynene hennes bli store av en blanding av skrekk og forventning.

"Akkurat", sa fotografen "og vi holdt på mer enn tre timer også. Mammaen kjeftet og skrek hele tiden, så jeg hadde store vanskeligheter for å konsentrere meg om oppgaven. Mørket kom også, så jeg ble nødt til å jakte på skuddene mine, men til slutt når noen ekorn begynte på grafse på utstyret mitt måtte jeg bare gi opp."

Fru Morken lente seg framover.

"Mener du virkelig at de spiste på ...utstyret ditt??"

"Ja, hvis du er ferdig nå setter jeg opp stativet slik at vi kommer i gang for alvor."

"Stativ ???" Eva begynner nå å se virkelig urolig ut.

"Ja, jeg må bruke et stativ for å støtte Canon'en min mot. Den er altfor stor til å holde selv, mens jeg gjør meg klar for stuntet"

"Fru Morken ? ......Eva ?? ........Fru Morken?? Fru Eva ....oj... besvimte du?!

Intermediate klovnikamp sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe

Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ny gadget til heimen

Side 66 av 131 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 62 63 64 65 66 67 68 69 70 76 86 96 106 116 126 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •